Jump to content

Arsenalspillere som røyker?


bergkampje

Recommended Posts

Det er nesten utrolig vist noen av spillerene røyker ! Det ødelegger både kondisen og alt annet, så tror neppe det :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ingen Arsenal Spillere som jeg har hørt..... Men har lest at rooney røyker opp mot 20sigg når han fester :D

Men det driter da vi Gooners i så lenge ingen av våre gjør det ;)

 

ahhaha :P Fest er fest :P Alt er lov da :P hehe ;)

 

Tror nokk tallet på snus hadde vært ganske høyt i England hvist de hadde hatt det :P

Link to comment
Share on other sites

Tja er jo ikke umulig. Mange fotballspillere sør i europa røyker, og bl.a. likte/liker Zidane å ta seg en blås i blandt! Jeg syns Wenger helt seriøst ser ut som en typisk røykekar, vet ikke hvorfor, men utseendet hans får meg til å tenke på en som røyker! Jens kan jeg godt tenke meg tar seg ei på en fest ja:P Tipper faktisk Almunia røyker og :D

Link to comment
Share on other sites

Ingen av arsenal spillerene røyker fast uansett. kanskje almunia eller lehmann tar seg nokon få på ein fest men tror ikkje det. kjenner ein som spiller på toppnivå i norge og ingen av dem som spiller på det lage røyker, da kan eg aldri tenke meg at ein proff spiller i england røyker.

Link to comment
Share on other sites

Så på TV et intervju om en danske som spilte på 90-tallet (?) som røykte 20-30 hver dag.

Han pleide faktisk og gå inn på dassen i pausen og ta seg en røyk :D :P Han sa faktisk at han ikke merket det spesielt på kondisen..;)

Han sa også at det var et par til på Danmark som røykte.

 

Men kan allikevel ikke se for meg noen på arsenal røyke vanlige sigaretter (Mad-Jens ser jeg for meg med hasj ;P)

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om det er noen som snuser da ??

Er vel noen på Enga som snuser tror jeg. Storbæk og Holm ihvertfall

Ronny Johnsen! :D

 

Men uansett røyker nok ingen på Arsenal fast, som nevnt tar kanskje noen seg en på fest. Kan ikke forestille meg at Senderos røyker. :P

 

Edit: Ja, det har du rett i Chaz.

Link to comment
Share on other sites

Er skrå(<- hehe.. ser ironien)sikker på at ingen av Arsenalspillerne røyker, snuser eller noe lignende. Røyking virker sterkt inn på kondisen, og jeg tviler på at Professoren ville tillatt at noen av spillerne røykte. Snusing er nok mer harmløst med tanke på kondis-tap og slikt, så det er vel mulig, men jeg har mine tvil.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...