Jump to content

2007.08.25 Manchester City H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

85 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

sop://broker.sopcast.com:3912/22508

Skjøner ikke det der... Hvordan har du klart å komme deg inn på det der? Jeg klikker på matchlinken "share 2" på myp2p, men det kommer bare opp at det er feil med navigeringen, eller noe sånt

Prøv flere ganger. Først stod det at "service is not avaible in your area" eller noe sånt, men lputselig kom streamen

Link to comment
Share on other sites

sop://broker.sopcast.com:3912/22508

Skjøner ikke det der... Hvordan har du klart å komme deg inn på det der? Jeg klikker på matchlinken "share 2" på myp2p, men det kommer bare opp at det er feil med navigeringen, eller noe sånt

Prøv flere ganger. Først stod det at "service is not avaible in your area" eller noe sånt, men lputselig kom streamen

For noe dritt dette streams greiene er nå i forhold til før. Ingen linker funker...

Link to comment
Share on other sites

Faen så jævla stygt at vi ikke fikk det corneret :(

Skuffende 1omgang. Jeg kan ikke skjønne hvorfor vi hele tiden skal presse oss gjennom midten. Og at ikke Hleb skyter på den stooore sjansen er helt forbanna utrolig, om han ikke skjønner det er totalt idiotisk kan han bare venne seg til benken :D Står faen på ti meter med en keeper ute av posisjon, så sender han den forsiktig inn i en klynge av ManC-spillere. Og Adebayor: Kan du ikke skjønne at det er der vanpersie spiller den pasningen!, han ner på vei ut av banen og eneste veien han kan finne deg er langs mållinjen, kan du ikke slenge deg inn der da istedet for å gjemme deg bak to ManC spillere for så å klage på vanPersie!

Link to comment
Share on other sites

Faen så jævla stygt at vi ikke fikk det corneret :(

Skuffende 1omgang. Jeg kan ikke skjønne hvorfor vi hele tiden skal presse oss gjennom midten. Og at ikke Hleb skyter på den stooore sjansen er helt forbanna utrolig, om han ikke skjønner det er totalt idiotisk kan han bare venne seg til benken :D Står faen på ti meter med en keeper ute av posisjon, så sender han den forsiktig inn i en klynge av ManC-spillere. Og Adebayor: Kan du ikke skjønne at det er der vanpersie spiller den pasningen!, han ner på vei ut av banen og eneste veien han kan finne deg er langs mållinjen, kan du ikke slenge deg inn der da istedet for å gjemme deg bak to ManC spillere for så å klage på vanPersie!

Først og fremst: Tror du virkelig Arsenal hadde fått noe ut av en corner????

Og av samme grunn spør jeg: Hvorfor tror du vi spiller oss gjennom i midten?? Jo, fordi at vi ikke har noen som kan tukte Richards/Dunne i lufta. Joda, Adebayor er høy han, men ganske sveklete i forhold til de to nevnte herrer. Med de spillerne vi har, MÅ vi spille i midten.

Jeg vet selvsagt at det går an å legge inn lave baller, og det har jo også blitt gjort et par ganger i denne kampen. Når det gjelder samspillet mellom vPersie og Adebayor, skydes nok det at de ikke har spilt så sinnsykt mye sammen (og ikke i det hele tatt siden januar)

Link to comment
Share on other sites

Faen så jævla stygt at vi ikke fikk det corneret :(

Skuffende 1omgang. Jeg kan ikke skjønne hvorfor vi hele tiden skal presse oss gjennom midten. Og at ikke Hleb skyter på den stooore sjansen er helt forbanna utrolig, om han ikke skjønner det er totalt idiotisk kan han bare venne seg til benken :D Står faen på ti meter med en keeper ute av posisjon, så sender han den forsiktig inn i en klynge av ManC-spillere. Og Adebayor: Kan du ikke skjønne at det er der vanpersie spiller den pasningen!, han ner på vei ut av banen og eneste veien han kan finne deg er langs mållinjen, kan du ikke slenge deg inn der da istedet for å gjemme deg bak to ManC spillere for så å klage på vanPersie!

 

 

Adebayor har spilt MYE bedre enn Van Persie til nå. Han prøver å utfordre et par ganger i motsetning til Van Persie som kun spiller støttepasninger i stedet for å utfordre! De 2 beste spillerne til nå er Clichy og Rosicky.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, ble veldig stille her inne nå.

Er det en indikasjon på hvordan stemningen er, eller?

Ser dere en seier her, eller ?

 

Vi er klart best, og presser city mer og mer, men vi har på ingen måte dominert kampen.

City virker farlige, kan bli farlig viss vi ikke får uttelling på sjansene. City får nok et litt ufortjent mål i denne kampen, så vi må score minst et mål for å få noe ut av denne kampen. Kampen minner meg veldig om i fjor hvor vi dominerer uten å få uttelling. Vi må skjerpe oss i forsvar, mye rot. Og så må vi score!

Link to comment
Share on other sites

Faen så jævla stygt at vi ikke fikk det corneret :(

Skuffende 1omgang. Jeg kan ikke skjønne hvorfor vi hele tiden skal presse oss gjennom midten. Og at ikke Hleb skyter på den stooore sjansen er helt forbanna utrolig, om han ikke skjønner det er totalt idiotisk kan han bare venne seg til benken :D Står faen på ti meter med en keeper ute av posisjon, så sender han den forsiktig inn i en klynge av ManC-spillere. Og Adebayor: Kan du ikke skjønne at det er der vanpersie spiller den pasningen!, han ner på vei ut av banen og eneste veien han kan finne deg er langs mållinjen, kan du ikke slenge deg inn der da istedet for å gjemme deg bak to ManC spillere for så å klage på vanPersie!

 

 

Adebayor har spilt MYE bedre enn Van Persie til nå. Han prøver å utfordre et par ganger i motsetning til Van Persie som kun spiller støttepasninger i stedet for å utfordre! De 2 beste spillerne til nå er Clichy og Rosicky.

 

 

Nei, nei, nei... Adebayor har vært svak. van Persie er hakket vassere. Den som har sviktet mest er imidlertid Fabregas. Han er langt fra venn med ballen i dag... ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er så jævlig utrolig inkompetent å ha tre-fire spillere inne i boksen å corner! Hva faen er det de tenker på? Kunne jo likeså godt trille corneret over dørlinjen da!

Edit: Det går så jævla tregt når vi får ballen! Tar jo ti -femten sekunder før vi får bare vendt nesen fremover. Da kommer det en håpløs pasning til Adebayor uten adresse.

Link to comment
Share on other sites

Ja er det en ting folk kan på dette forumet så er det å dømme alle spillerne nord og ned - og ikke se på noenting som positivt. RvP spiller mye støtte - Hvorfor det mon tro? Kanskje fordi han ikke har andre alternativer Og istedefor å prøve å drible seg gjennom 2 spillere, og muligens skape en farlig overgang imot, så velger han det sikre? Adebayor har utfordra, feila - stått i offside, feila - men i tillegg så er han sterk på oppspill, og er på løp.

 

Det at Hleb ikke skjøt på den sjansen.. Hvis du ser på kampen så ser du at han ikke ser 1 cm av målet engang, pga at det er 5 blåkledde mellom han og målet - han ser Fabregas som er på løp i midt, prøver å tre den gjennom, og da trekker Fabregas seg. Ikke Hleb sin feil.

 

 

Få opp spiriten her! Gutta prøver, og det løsner snart.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...