Jump to content

2007.08.25 Manchester City H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

85 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tror nok ikke Walcott blir sendt ut på utlån til en annen klubb. Etter hvert når Carlig Cup og FA Cup kampene begynner, og kommer tett, kommer han sikkert til å få mye spilletid, når de andre "faste" trenger hvile mellom PL og CL kampene :D

 

Desverre har Walcott løpt fra seg selv til nå i sessongen. det passer han best å komme inn mot slutten av kampene, slik at han kun trenger bruke hurtighet og ikke teknikk, for å løpe forbi motstanderen.

 

Å komme inn på slutten av kampene er ikke nok for Walcott. Han må spille flere kamper fra start. Det er da han får etablert seg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

City har vært heldige så langt. Framover var de tragiske til tider mot United.

Dette skal være og bør være seier med godt Arsenalspill.

Blir godt å få Ade og Van Persie sammen på topp.

Er Mozart skada tar Dudu plassen hans der og Hleb motsatt.

 

Har mine tvil om at Wenger plasserer Eduardo på midten.. Meir sannsynleg er det nok at ein mann som Denilson vil spele "kant" om Rosicky er skadd..

 

Håpar på dette laget:

 

----- Lehmann -----

 

Sagna - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Denilson - Fabregas - Rosicky(?)

 

Eduardo - van Persie

 

 

Adebayor har vore lenge skada og vil nok trenge litt tid.. Lehmann spelte ein god kamp mot England i kveld og får nok sannsynlegvis stå.. Om Rosicky er skadd vil eg gjerne ha Hleb over på venstre og Walcott inn på høgre.. Er einig i at han bør få spele på seg sjølvtillit no i byrjinga av sesongen.. Han kan bli viktig utover..!!

Link to comment
Share on other sites

Med dette laget skal Arsenal kjøre over City! Flaksen til City tar slutt.

 

Lehmann

 

Sagna - Toure - Senderos - Clichy

 

Walcott - Fabregas - Flamini - Hleb

 

Eduardo - Van Persie

 

 

Adebayor, vel .... ??? :rolleyes: , tja, kanskje han blir klar?

 

Vel, da forsvinner Dudu ut på benken. Og her kom også bekreftelsen på at Wenger vil ha Hleb på kanten. Hans opptredener i midten har vært unntaket, og ikke regelen. Greit å få det bekreftet. Det betyr at Hleb, Walcott og Eboue kjemper om plassen på høyrekanten. Bra dekning med andre ord, og etter mitt syn bør nok Walcott komme seg ut på lån veldig snart.

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...rikers+up+front

Link to comment
Share on other sites

Sjekk denne her:

http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/23/509820.html

 

Sven kan være sikker på at vi har observert at laget hans har vært heldige med poengene. City har jo spilt ræva fotball deluxe, ivertfall mot manu. Laget klarte knapt å slå en rett passning iløpet av hele kampen, og de var ikke i nærheten av motstanders 16 meter(botsett fra da de fikk mål) . Hvordan skal de klare å overraske med slikt spill? En del av forsvaret kan få litt skryt men ellers ganske elendig forestilling.

 

Ka slags overraskelse e det Sven snakker om?? De har da ikke overrasket noen som helst i kampene de har spilt. Jevnspilte kamper har det vært, og kampen mot manu burde de ha tapt med masse, hvis manu hadde vært litt mere effektiv.

 

Denne kampen burde vi vinne ganske lett. Spiller de som sist kamp, er det piece of cake å ta 3 poeng.

Link to comment
Share on other sites

Uff, har en dårlig føleslse foran kampen ;) Hvis vi ikke vinner denne kampen, så vinner vi ikke ligaen. Enkelt og greit.

 

Så var det laget:

 

Lehmann får EN sjanse til hos meg, og kun EN. Mad-Jens leverte en god kamp i går for Tyskland og plukket opp litt selvtillit.(Forhåpentligvis :D )

 

Bakari Sagna på høyreback, ingen tvil. Han har spilt godt.

Kolo Toure som midtstopper og kaptein, you know.

Phillipe Senderos blir vel makker til Kolo. Jeg vet at han kan levere.

Gael Clichy på venstreback, i hvertefall ingen tvil. Gutten er jo god ;)

 

Aleksandr Hleb på høyrekant. Han har vært vår beste til nå.

Cesc Fabregas sentralt. Ganske opplagt!

Matheiu Flamini i lag med Cesc. Han springer mye og scorer viktige mål.(litt overaskende) Diaby ute? :rolleyes:

Denilson på venstrekant. Vet ikke hvorfor.

 

Eduardo da Silva som spiss. Scorer i hjemmedebuten :D

Robin Van Persie. Samme som Cesc, ganske opplagt!

 

Tipper 1-1 :P

Link to comment
Share on other sites

Uff, har en dårlig føleslse foran kampen ;) Hvis vi ikke vinner denne kampen, så vinner vi ikke ligaen. Enkelt og greit.

 

Så var det laget:

 

Lehmann får EN sjanse til hos meg, og kun EN. Mad-Jens leverte en god kamp i går for Tyskland og plukket opp litt selvtillit.(Forhåpentligvis :D )

 

Bakari Sagna på høyreback, ingen tvil. Han har spilt godt.

Kolo Toure som midtstopper og kaptein, you know.

Phillipe Senderos blir vel makker til Kolo. Jeg vet at han kan levere.

Gael Clichy på venstreback, i hvertefall ingen tvil. Gutten er jo god ;)

 

Aleksandr Hleb på høyrekant. Han har vært vår beste til nå.

Cesc Fabregas sentralt. Ganske opplagt!

Matheiu Flamini i lag med Cesc. Han springer mye og scorer viktige mål.(litt overaskende) Diaby ute? :rolleyes:

Denilson på venstrekant. Vet ikke hvorfor.

 

Eduardo da Silva som spiss. Scorer i hjemmedebuten :D

Robin Van Persie. Samme som Cesc, ganske opplagt!

 

Tipper 1-1 :P

Mad Jens er skadet så Maniske-Mani spiller i stedet. ;)

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_2681060,00.html

 

tror også Ade starter på topp med vP. Theo på høyre og Hleb på venstre.

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag:

 

Almunia (siden Jens er skada)

Sagna - Toure - Senderos - Clichy

Walcott - Fabregas - Flamini

Hleb

van Persie - Eduardo

 

Veit ikke helt.. Må bli noe sånt noe.

 

Hvis vi ikke vinner denne kampen, så vinner vi ikke ligaen. Enkelt og greit.

 

Tull.

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag:

 

Almunia (siden Jens er skada)

Sagna - Toure - Senderos - Clichy

Walcott - Fabregas - Flamini

Hleb

van Persie - Eduardo

 

Veit ikke helt.. Må bli noe sånt noe.

 

Hvis vi ikke vinner denne kampen, så vinner vi ikke ligaen. Enkelt og greit.

 

Tull.

 

Tror du har laget der, bortsett fra at Dudu sitter på benken. Ade spiller i spann med Van Persie!

Link to comment
Share on other sites

Dersom Rosicky og Eboue fortsatt er ute må vel Wenger satse på Walcott?! Gutten treng speletid og sjølvtillit, og dersom Wenger finn på å skyve ein sentral spelar ut på kanten i staden for hjelper det neppe på sjølvtilliten hans.

 

Ellers er det hyggelig å sjå at me har eit luksusproblem på topp. Både Ade, Robi, Dudu og Dansken er skadefri. Robin er sjølvskreven, men det blir tøff kamp mellom dei 3 andre..

 

Almunia

Sagna - Toure © - Senderos - Clichy

Walcott - Fabregas - Flamini - Hleb

Robin - Dudu

 

Benk: Fabianski, Gilberto, Denilson, Ade, Bendtner

 

Leser nå på Arsenal.com at Gilberto er tilbake (sannsynligvis på benken) og Eboue er ute, men Rosicky nevnes ikkje...

Link to comment
Share on other sites

Tipper på dette laget.

 

Alumunia

 

Sagna Toure Senderos Clichy

 

Hleb Fabregas Flamini Dudu

 

Ade The Man

 

Og vi vinner denne kampen 2-0. Bankers.

 

Du føyer deg inn i rekken av dem som mener Walcott har et stykke igjen?

Få ham ut på lån! Kanskje den eneste måten å redde talentet på.

 

Ellers hadde det vært morsomt om Fabregas gjentar bedriften fra fjorårets hjemmekamp mot City!

Link to comment
Share on other sites

Har ennå tro på Walcott jeg Helge,så om han spiller og

gjør en kjempekamp er ingenting bedre,men hadde vært artig å

sett Dudu på vingen.

Walcott virker litt unna storformen ennå.

Link to comment
Share on other sites

Tipper på dette laget.

 

Alumunia

 

Sagna Toure Senderos Clichy

 

Hleb Fabregas Flamini Dudu

 

Ade The Man

 

Og vi vinner denne kampen 2-0. Bankers.

 

 

Håper det blir noe likt det laget du har tippet, men jeg vil gjerne ha inn Denilson istedet for Flamini.

Link to comment
Share on other sites

Eduardo på vingen? Han er kjøpt inn for å styrke laget forran som spiss - ikke for å spille ving. Det er forran mål vi trenger han siden han blir kalt "fox in the box". Er helt enig med Helge, hvis en sentral spiller blir flyttet ut på kant, istedefor å bruke Walcott - så er jeg redd han mister den lille selvtilliten han har. Enten så skal gutten starte denne kampen, eller så må han lånes ut!

Link to comment
Share on other sites

Eduardo på vingen? Han er kjøpt inn for å styrke laget forran som spiss - ikke for å spille ving. Det er forran mål vi trenger han siden han blir kalt "fox in the box". Er helt enig med Helge, hvis en sentral spiller blir flyttet ut på kant, istedefor å bruke Walcott - så er jeg redd han mister den lille selvtilliten han har. Enten så skal gutten starte denne kampen, eller så må han lånes ut!

 

Ifølge Dudu selv så har han spilt mye ving på klubblaget og trives der og. Så ser det ikke som noe problem.

Walcott skal ikke spille bare for å spille. Syns ikke han har overbevist så langt.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Almunia gjør en tabbe i denne kampen håper jeg virkelig ikke Lehmann haterne her begynner å whine på Almunia, og ønske Lehmann tilbake.

 

 

Helt uavhengig av om Almunia gjør en tabbe eller ei så ønsker jeg meg Lehmann tilbake fordi han er en mye bedre keeper enn Manu.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Tipper på dette laget.

 

Alumunia

 

Sagna Toure Senderos Clichy

 

Hleb Fabregas Flamini Dudu

 

Ade The Man

 

Og vi vinner denne kampen 2-0. Bankers.

 

 

Håper det blir noe likt det laget du har tippet, men jeg vil gjerne ha inn Denilson istedet for Flamini.

 

Støtter AnabOle der...

Link to comment
Share on other sites

Eduardo på vingen? Han er kjøpt inn for å styrke laget forran som spiss - ikke for å spille ving. Det er forran mål vi trenger han siden han blir kalt "fox in the box". Er helt enig med Helge, hvis en sentral spiller blir flyttet ut på kant, istedefor å bruke Walcott - så er jeg redd han mister den lille selvtilliten han har. Enten så skal gutten starte denne kampen, eller så må han lånes ut!

 

Ifølge Dudu selv så har han spilt mye ving på klubblaget og trives der og. Så ser det ikke som noe problem.

Walcott skal ikke spille bare for å spille. Syns ikke han har overbevist så langt.

 

Har ikke overbevist? Han burde få lov til å spille for å få overbevise? Han spilte ingen dårlig kamp sist mot Blackburn, en helt OK kamp - i en kamp der ingen var spesielt fantastisk gode.

 

Å ha ett talent som Walcott i klubben, uten å gi han sjanser er bare forkastelig. Hvertfall når Wenger selv gang på gang går ut i media og skryter gutten opp og ned, og sier at han er klar for å ta steget opp.

 

Hadde Wenger derimot sagt at han trengte mere tid, så OK - men han gjør det stikk motsatte. Hvor mange kamper har du sett med en skadefri Walcott? 100% skadefri? Let lenge og godt kamerat, for han er fortsatt bare på 90%. Det er fordi han mangler matchtrening, og erfaring for å riste av seg det psykiske bak en skade som han har hatt.

 

Håper han får starte, og at han får vist seg frem som den fantastiske spilleren som han er.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...