Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

 

HAN ER KLAR I FØLGE TXTTV NRK.

Utrolig trist, men fremtiden er foran oss.

Link to comment
Share on other sites

Henry tror jeg ikke drar! Venter med å tro på dette til det er bekreftet av Arsenal.com! Hvis det er sant, så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Grine eller grave meg ned!?

Link to comment
Share on other sites

Henry tror jeg ikke drar! Venter med å tro på dette til det er bekreftet av Arsenal.com! Hvis det er sant, så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Grine eller grave meg ned!?

Du skal se mulighetene. Vi overlever dette. Klubben er viktigere enn noen enkeltpersoner.

Link to comment
Share on other sites

Er fortsatt bare spanske medier som har "bekreftet" dette. Alle de andre avisene oppgir "spanske medier" som kilder rundt denne overgangen. Hvis det virkelig er sant, vil jeg miste en del respekt for Henry, etter det han sa ifjor og ellers har sagt tidligere. Nå har ikke Arsenal.com skrevet noe om dette enda, derfor velger jeg å ikke tro at han har signert for Barca ennå. Kall meg gjerne naiv, men sånn er nå det...

 

Edit: Og den lave pengesummen det ryktes om (£16mill) for en spiller som i fjor signerte 4-årskontrakt, er i sin beste alder og er blant verdens beste fotballspillere vil i såfall være en fornærmelse mot klubben! Går han for denne summen blir jeg veldig skuffet.

 

Spillere går, men klubben består

Link to comment
Share on other sites

Men en ting jeg ikke skjønner!!

 

For det første så går prisen fra 50 mill pund til 16 mill pund på et år.. Bare det er jo helt latterlig!

 

Og hvordan i all verden kan Henry bli solgt for 16 mill pund når charlton krever 17 for bent, og west ham 32 for tevez?

 

Arsenal er ikke akkurat så gode på overganger av etablerte spillere om dette ryktet er sant

Link to comment
Share on other sites

"This is my last contract. It is where I belong." Those words, uttered by Thierry Henry as he committed his future to Arsenal in May, were music to the ears of anyone associated with the Club.

 

Drar han til Barca etter disse uttalelsene,mister jeg all respekt for Thierry..

Link to comment
Share on other sites

Husk at alle nyheter som avisene får kommer fra samme kilde!

 

 

Likevell er det lett og miste motet, i stad fløy det med diverse gjenstander i veggen! <_<

 

Hadde trengt Henry i noen sesonger til!

 

Arsenal.com er så fjerne at det skulle ikkje forundre meg om Wenger hadde sagt opp uten at dei nevnte det.

 

http://www.fcbarca.com/

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ikke skjønner er hvordan kan Henry ha signert en kontrakt for Barcelona, når overgangsvinduet ikke har begynt? Og hvorfor skulle salgsprisen være så lav når han har 3 år igjen av kontrakten?

 

Nei kan ikke si annet enn at jeg tror at dette er reinspikka piss!

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ikke skjønner er hvordan kan Henry ha signert en kontrakt for Barcelona, når overgangsvinduet ikke har begynt? Og hvorfor skulle salgsprisen være så lav når han har 3 år igjen av kontrakten?

 

Nei kan ikke si annet enn at jeg tror at dette er reinspikka piss!

 

 

 

 

Fabianski har jo signert med oss allereie, og det er lenge før overgangsvinduget åpner!

Link to comment
Share on other sites

Dette er en trist dag i Arsenals historie.. <_< Men uansett: Henry begynner å dra på årene, og van Persie blir bare bedre og bedre! Hvis Wenger bruker de 40 millionene han har fått, pluss pengene vi får for Henry og kjøper en spiss i verdensklasse, så går dette helt fint. Bedre at han går til Barca enn Chel$ki eller Manshit United hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski har jo signert med oss allereie, og det er lenge før overgangsvinduget åpner!

 

Men nå vet jeg ikke om Fabianski sin kontrakt gikk ut eller ikke den følgende sommeren, men jeg synes fortsatt at fallet fra 50 millioner euro til 36 millioner i løpet av en sesong er litt usannsynlig, som sagt så velger jeg å tro at dette er bullshit, tror ikke på det før jeg ser det på arsenal.com <_<

Link to comment
Share on other sites

Dette er en trist dag i Arsenals historie.. <_< Men uansett: Henry begynner å dra på årene, og van Persie blir bare bedre og bedre! Hvis Wenger bruker de 40 millionene han har fått, pluss pengene vi får for Henry og kjøper en spiss i verdensklasse, så går dette helt fint. Bedre at han går til Barca enn Chel$ki eller Manshit United hvertfall.

Godt ressonnement.

Tenk om han på ny også skulle bli skadet flere halvår.

 

Men jeg reagerer også på prisen. Kanskje dette er Wengers neste kupp, men i feil klubb. Bare tulla.

Wenger er en hedersmann og han har en plan med det meste.

Kan det være en spiller på vei motsatt vei?

Link to comment
Share on other sites

Har det kommet på en offisiell klubbside at Henry er solgt?

Hvis det, LINK!

Ingenting er blitt gjort offisielt endo, men alle dei seriøse nettsidene (BBC, Sky etc.) melder at overgangen snart er klar, og at Wenger er i forhandlingar med Barcelona. Du kan få lov til å fornekte det til det står på Arsenal.com. Men realiteten er at Thierry Henry spelar i FC Barcelona neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Hørtes ut som rykter med hold i men så lenge verken Barcelona eller Arsenal.com bekrefter det så tror jeg ikke på det.

 

Nå må vi jo og huske på at Henry og vel før har vært Barca-spiller uten å ha signert et eneste ark og Arsenal ikke engang har avtalt å forhandle.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...