Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest Gunnersforever

Ifølge spanske aviser så signeret Vieria for real madrid for to år siden også.. Tror det er bare bullshit, men ser muligheten for at han forlater oss.. Men håper han blir:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nok Barca må belage seg på å legge ved Eto'o som en del av avtalen hvis de skal hente Henry, eller legge en stor sum med penger på bordet, etter som Inter er villige til å by høyt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Har tenkt litt over hvordan Barca egentlig skal få til dette. Ronaldinho, Eto'o og Messi fra før. Også kommer Henry. Hvem skal få spilt hvor. Ingen av de nevnte kommer til å ville tilbringe tiden sin på benken er jeg ganske sikker på, ihvertfall ikke de 2 førstnevnte. Vi prater jo faktisk om 3 av de beste fotballspillerene i verden. Og sånn som Messi har vist seg fram i det siste har vel ikke han noe der å gjør heller. Og hvis man velger å flytte noen ned til midtbanen så blir det sikkert noe surmuling da også. Henry er jo en superspiller, men har Barca av alle lag egentlig bruk for han, og hvis han blir solgt til Barca så tror jeg det fort kommer til å bli mye "inntriger" på Nou Camp. Men det er mitt syn da. .

 

Helt enig! Endelig en som har noelunde likt syn på evnene til Eto'o og Messi.

Henry er hakket bedre enn Eto'o, men til gjengjeld passer Eto'o bedre inn i spansk fotball en Henry, så et kjøp av Henry bør ikke være nødvendig.. rett og slett sløsing av millioner fra Barca's side.

 

Men dette er vel allerede drept av Barcelona selv som sier at de ikke kommer til å legge ut bud på Henry i sommer....

..... jeg har mine tvil!

 

Som dere sier, Barca sitt lag kommer nok styrket ut av å kjøpe Henry, selv om det fører til at de har 4 verdensstjerner på de fremste 3 plassene.

 

Spørsmålet jeg stiller meg er om dette er den beste måten for Barca å bruke pengene sine? Det er vell strengt att andre plasser på banen de trenger forsterkninger mer enn på spissplassene.

 

Men men, Henry blir i Arsenal :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

ikke for å være noen pessimist her altså men mange rykter peker nå på at han drar. Barcelona spilleren Guily sier han vet framtiden til vrå kjære kaptein og den tror jeg desverre ikke ligger i England..

 

Tror faktisk at han drar etter denne sesongen :)

Link to comment
Share on other sites

Guest jonasXyouth

skulle ønske henry tenkte som meg:

 

"hmm jeg har unger og kjerring som stor trives her i denna byen, burde jeg ødelegge for dem? Jeg kan fakitsk bli her i denne klubben hvor jeg allerede er legende, og faktisk bli en av tidenes store Arsenal stjerner om jeg ender karrieren min her.. dessuten har vi en stor fremtid i vente og ny stadion.. tror det er best for alle om jeg blir her med alle kompisene mine jeg"..

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

skulle ønske henry tenkte som meg:

 

"hmm jeg har unger og kjerring som stor trives her i denna byen, burde jeg ødelegge for dem? Jeg kan fakitsk bli her i denne klubben hvor jeg allerede er legende, og faktisk bli en av tidenes store Arsenal stjerner om jeg ender karrieren min her.. dessuten har vi en stor fremtid i vente og ny stadion.. tror det er best for alle om jeg blir her med alle kompisene mine jeg"..

 

Vi får håpe at han tenker sånn, ja

Link to comment
Share on other sites

Guest knoed

hvorfor drar han det så ut!! Synes det er jævla uproft.

 

se på wenger,han aviste ryktene som mulig manager for real madrid med en gang de kom ut.

 

slik skal det være.

Link to comment
Share on other sites

Henry har vel også avvist alle rykter om overgang til Barcelona. Han har sagt at han venter til sesongen er over med å reforhandle kontrakta. Lite uprofft over dette.

Link to comment
Share on other sites

Guest knoed

Jo jeg synes faktisk det!

 

Det skaper unødvendig frustrasjon og uro i klubben.

 

Hadde jeg vært glad i klubben og supporterene(som han hevder han er) så ville jeg forhindret det.

 

Synes Henry har fått tid nok egentlig.

 

Min mening asså :lol:

 

Men,men vi får vente å se.

 

Økonomiske problemer slipper han nå ihvertfall uansett hva han velger.

Link to comment
Share on other sites

Du må huske på at Henry ikke har mye tid til overs etter timer med treninger og kamper. Tenk selv hvor sliten du er når du kommer hjem etter en jobb du elsker eller når du har drevet på i timesvis med den hobbyen du liker best.

 

Man kan da ikke forvente at han skal klare å bestemme seg på det korte halve året han har brukt på å tenke. Husk også på at Henry må spille playstation, kjøpe biler, spille inn reklamer, forklare hushjelpen hva hun skal gjøre osv osv. Hvordan i huleste skal han få tid til kontrakten?

 

Og det blir for dumt at han skal bry seg om frustrerte og bekymrede fans. Han skylder ikke oss noe som helst.

Link to comment
Share on other sites

Du må huske på at Henry ikke har mye tid til overs etter timer med treninger og kamper. Tenk selv hvor sliten du er når du kommer hjem etter en jobb du elsker eller når du har drevet på i timesvis med den hobbyen du liker best.

 

Man kan da ikke forvente at han skal klare å bestemme seg på det korte halve året han har brukt på å tenke. Husk også på at Henry må spille playstation, kjøpe biler, spille inn reklamer, forklare hushjelpen hva hun skal gjøre osv osv. Hvordan i huleste skal han få tid til kontrakten?

 

Og det blir for dumt at han skal bry seg om frustrerte og bekymrede fans. Han skylder ikke oss noe som helst.

 

Vi bekymrede og frustrerte fans kan derimot prøve å påvirke Henry til å bli i klubben. Sjekk denne linken:

 

http://www.arsenal-world.co.uk/news/loadne...=TMNW&id=273928

Link to comment
Share on other sites

Hva var det egentlig som skjedde under Charlton-kampen da Henry og Thomas Myhre sparket ballen til hverandre? :P :P

 

Tror Henry har sansen for nordmenn! :D

Morsom situasjon.. men allikevel så ville han ikke bytte trøye med Myhre etter kamp!

 

Det er pga at Arsenal ikke får lov til bytte drakt i PL kamper tror jeg. Det er kun i CL spillerne får lov til det. Mener at det ble et forbud mot det i fjor fordi det ble så få drakter igjen

 

Får de ikke lov?

Link to comment
Share on other sites

Guest arsenalgutt

Det blir ikke akkurat det samme for arsenal hvis henry går fra dem...men vi har mange andre gode spisser. som adabayor, v. persie og J.A Reyes..

men jeg har også lest det og er litt bekymrett

Link to comment
Share on other sites

Guest IronMaiden

Henry går til Barca. Det er jeg rimelig sikker på.

 

Bittert er det, men er ikke første gang de henter noen av våre stjerner, og blir sikkert ikke sist gang heller.

 

Da er det bare opp til Wenger å erstatte han på en best mulig måte så savnet ikke blir så stort. Var surt når Vieira forlot oss sist sommer men dette blir verre. Han er jo trossalt vår beste spiller :P

Link to comment
Share on other sites

Egentlig ganske irriterende med tanke på at Arsenal og Barcelona selv har gått ut i media , at dette tullet må ta slutt !!! :P

 

Det er jævla irriterende for oss ja. Men selv om Barcelona "offisielt" går ut og sier at det ikke er noe sannhet i ryktene osv., sitter de nok og gnir seg i hendene over at ryktene fortsetter.

Barcelona , Real M og chelsea er noen jævla arrogante klubber som tror de bare kan bestille den de vil ha , og etter å ha sagt det i media forventer de at det er en "done deal". Jævla latterlig oppførsel . :D

 

 

Skulle Henry dra til Barca tar jeg de sorgene når det skjer og ikke på forskudd .

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Tror jeg vet hvorfor ikke Henry signerer enda:

 

At han ikke signere skaper press på de andre spillerne for å spille bra i champions league. Har ikke sett Henry slik på lenge som han spilte mot Juventus.

 

Tror han signerer etter slutten av sesongen.. Hadde vært herlig hvis han hadde skåret det avgjørende målet i champions league finalen mot Barcelona. Tror faktisk det skjer :D

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg vet hvorfor ikke Henry signerer enda:

 

At han ikke signere skaper press på de andre spillerne for å spille bra i champions league. Har ikke sett Henry slik på lenge som han spilte mot Juventus.

 

Tror han signerer etter slutten av sesongen.. Hadde vært herlig hvis han hadde skåret det avgjørende målet i champions league finalen mot Barcelona. Tror faktisk det skjer :D

 

Kanskje det er noe i det, kanskje avventinga med å signere egentlig bare er taktikk fra vår kapteins side? får håpe det, og at vi neste år starter med Adebayor og Henry på topp i CL! med Robin som en joker på slutten av kampene, som kan gjøre det utroligste med ball!

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett kampen i går på ny, så er det berre å stemme i. Så fokusert, så arbeidsvillig og så god i 90 minutter - det er rett og slett utrulig. Han vil alltid gjere ting betre, og stort sett gjer han faktisk det.

 

I tillegg kjem det han sei og gjer ovanfor resten av laget, som eg meiner heilt klart har endra seg. Det er faktisk nesten slik at eg ikkje kan tenke meg eit bedre kapteinsemne. Spesielt etter å ha sett korleis han snakka til alle - kvar og ein - etter at kampen var ferdig. Stor idrettsutøver og stor mann.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stor tro på at Henry blir nå. Når vi ser hvordan han prater med spillerne på. Og han er oppvakt i fotballe kunnskap så han ser at vi virkelig har noe på gang. Fabregas som er i verdensklasse vi har backen Eboe også har vi Toure og senderos spm viste seg fra den mest glitrende sida i går. Vi har adebayor van persie og reyes som han sammarbeider bra med, og i tilleg har vi en av verdens største talent i Walcott.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...