Jump to content

Startoppstilling


crazypoet

Recommended Posts

Hva mener dere blir sannsynlig førsteellever i årets sesong? Får noen av de nye tillit?

 

Har foreløpig litt tro på denne:

 

Lehmann - Eboue, Toure, Gallas, Clichy - Rosicky, Gilberto, Fabregas, Ljungberg - Edouardo, van Persie

 

Benk: Almunia (???), Senderos, Sagna, Hleb, Adebayor

 

...men her er det råmange gode kandidater. Etter hvert som skader, formsvikt og slitasje inntreffer får vi nok bruk for de fleste. Men kan det skape misnøye at vi har så mange (nærmest) jevngode spillere bak de aller beste? B-laget vårt kan jo kjøre karusell med mange av de svakere lagene i PL, og unggutta sparker ræv så det holder.

 

Vil Walcott foretrekkes på ving eller som spiss, og får han tillit? Vil Bendtner frustreres såpass over å ikke spille at han ønsker seg vekk? Forsvinner Almunia, eller etablerer han seg som andrekeeper? Vil noen av unggutta leies ut, og kommer de i så fall noensinne tilbake? Maaange spørsmål her.

Link to comment
Share on other sites

Ville stilt med:

 

Lehman-Sagna, Toure, Gallas, Clichy-Walcott, Fabregas, Gilberto, Rosicky-v.Persie, Eduardo

 

Benk: Fabianski, Djorou, Eboue, Hleb og Adebayor

 

Mener vi stiller med et meget sterkt lag i år, men god benk i tilegg. Alle spillerne på benken holder høy standar og lover bra hvis det oppstår skader. Er synd man bare kan ha med 5 på benken, for Diaby er også veldig god...

 

Så tror vi får en bra sesong i år jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Tja, ut ifra favoritter og hva jeg ser på som en evt startoppstilling i nær fremtid:

 

Fabianski

 

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Walcott Diaby Fabregas Rosicky

 

Van Persie Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikkje heilt kvifor folk allereie har med Eduardo i startoppstillinga.. Alt vi har sett av han til no, er 20 minutt mot eit svakt og slitent Genclerbirligi-lag.. Nei, inntil eg har sett meir av Eduardo, så held eg ein soleklar knapp på Ade og van Persie som spisspar..

 

-------------- Lehmann --------------

 

Eboue -- Toure -- Gallas -- Clichy

 

 

Walcott -- Cesc -- Rocky -- Freddie

 

 

------ van Persie -- Adebayor ------

Link to comment
Share on other sites

-------------- Lehmann --------------

 

Eboue -- Toure -- Gallas -- Clichy

 

 

Hleb -- Cesc -- Gilberto -- Rosicky

 

 

------ van Persie -- Adebayor ------

 

Benk: Ljungberg, Walcott, Eduardo, Sanga, Fabianzki

 

Van Persie vil få en strålende sesong, Eduardo og Ade vil rullere, Walcott vil starte mange kamper i år på høyre midt, Ljungberg vil være en god backup til Rosicky, og sanga kan spille både venstre og høyre back, håper Fabianzki kan utvikle seg til å bli en verdensklasse keeper i løpet av noen år!

 

Håper Djorou forsetter utviklinga, og Senderos har tatt steget videre i hurtig ballbehandling!!

 

Jeg har trua på at Bendtner får flere kamper for start i Arsenal og skore noen mål

 

Justin Hoyte er en solid backup på backene, men håper han kan også ta et steg videre!

 

Diaby er et solid tredje valg på midtbanen, kan ta ett nytt steg og kan klare å konkurrere ut Gilberto Silva på sikt, men Gilberto er per i dag et sikkert valg på midten (håper han også får kapteinsbindet). Denilson derimot er jeg mer usikker på, får sikkert en del innhopp på venstre kant og sentral midtbane

 

Arsenal har en bred og god stall som vil definitiv kjempe i toppen i år! Jeg tviler på at Arsene Wenger kommer til å kjøpe flere spillere i år!

Link to comment
Share on other sites

Er rimelig sikker på at laget blir som følger, forutsatt skadefri tropp:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Adebayor - Van Persie

 

 

Sub: Almunia, Djourou, Diaby, Walcott, Eduardo

 

 

Med andre ord, det blir ingen utskiftninger fra i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Adebayor - Van Persie

 

Ettersom jeg såvidt har sett Eduardo spille, så tør jeg ikke å sette han inn her. Det samme gjelder nok Sagna ettersom jeg ikke fikk med meg førsteomgangen mot Genclerbirligi.. Ellers vil jeg se at Walcott, Denilson, Diaby, Traore, Bendtner, Fabianski m.mf får en del innhopp hver ;)

Link to comment
Share on other sites

Vil ha denne:

 

Lehmann

Sagna/Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Walcott/Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Van Persie - Ade/Dudu

 

Der eg har skrevet skråstrek, er det etter mi meining umulig å seie nå kven som starter. Lehmann, Toure, Gallas, Clicy, Fabregas, Gilberto, Rosicky og Van Persie er etter mi meining bankers.

Link to comment
Share on other sites

Vel, istedefor å skrive ei ny lagoppstilling så bare stiller jeg meg bak og støtter RvP 110% - helt perfekt lineup mener nå jeg. Og er også helt enig på hvem som er sikre og ikke.

 

Men må alikevel si at jeg håper Walcott virkelig slipper seg løs og tar den plassen fra Hleb ( både fordi han er engelsk, og fordi han er så uhyre sympatisk og grei ). Samtidig har jeg fortsatt litt av det usportslige i bakhodet når det gjelder Eboue, og Sagna virket bedre bakover - så håper Sagna tar den plassen.

Link to comment
Share on other sites

Keeperplassen tror jeg er veldig åpen...

Lehmann har blitt enda eldre og dermed mest sannsynlig dårligere..

Almunia har vist at han har utviklet seg til og bli en veldig god keeper.. (Ligacupen i fjor og treningskampene i år)

Fabianski vet jeg ikke så veldig mye om, men tror ikke han er klar for 1-valget vårt enda..

Så for meg blir det en kamp mellom Almunia og Lehmann.

 

På høyreback vil jeg ha Sagna. Har ikke sett så veldig mye til han, men det jeg har sett er bra.. Tviler også på at Wenger ville hentet inn en back-up i forsvaret. På backupen vil jeg ha Hoyte.

 

Midtstoppere er vel soleklart. Toure (Visekaptein) og Gallas. Senderos og Djourou som backuper.

 

Venstreback er også soleklart. Clichy med Traore som backup..

 

Høyreving er jeg usikker på. Tror at Eboue og Hleb er de beste kanidatene til denne plassen. Vil helst at Walcott blir brukt som backup på begge vinger og spiss slik han får enda mer erfaring..

 

Sentral midtbane blir dominert av Gilberto (kaptein) og Fabregas. Diaby og Denilson som veldig gode backuper. Vil kanskje se Diaby i noen startoppstillinger hvis Gilberto ikke blir kaptein.

 

På høyreving ser jeg for meg Rosicky, med Ljungberg som backup.

 

Spissparet tror og håper jeg blir RvP og Eduardo da Silva som jeg tror er gode for minst 15 mål hver. Adebayor og Bendtner som backuper her. Adebayor burde bli satt innpå etter ca. 70 minutter som en fighter når alle andre er slitne..

 

Laget 2007/2008

 

Almunia/Lehmann

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Hleb/Eboue-Fabregas-Gilberto(K)-Rosicky

RvP-Dudu

 

Backuper:

Almunia/Lehmann

Hoyte-Senderos-Djourou-Traore

Hleb/Eboue-Denilson-Diaby-Ljungberg

Adebayor-Bentdner

Link to comment
Share on other sites

jeg har godt håp om våre unge håpefulle denne sesongen.

vi har en sterkere stall en vi er klar over, og tror vi skal greie oss bra, viss våre håpefulle foran holder seg skadefrie... her er mitt forslag til oppstilling.

 

 

Lehmann

 

 

Eboue Toure Gallas Clichy( jeg hadde håpa vi hadde fått en ny vb... liker ikke clichy)

 

Gilberto

 

Rosicky Ljungberg

 

Cesc

 

Adebayor Van Persie..

 

 

 

benk: Almunia, Djourou, Sagna, Walcott, Hleb, Eduardo.....

 

vi har vel bare lov til å ha 5 på benken, så Eduardo, Djorou, og Eduardo får hard kamp om å spille seg inn i førsterekkene....

Det samme gjelder vel Walcott... Mange unge stjerner kommer til å få sjansen i år, som kommer til å gjøre sitt beste...

Nordtveit, Senderos, Denilson, Diaby, Bendtner, Fabianski og Song er spillere som vi kommer til å se mye til denne sesongen,,, så jeg vil påstå vi har en god stall, og ingen er sikre i start 11rn..

 

Men det hadde vel vert greit å hatt en fast samspilt første 11r.

Link to comment
Share on other sites

mitt lag er følgende per i dag:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

 

Hleb - Cesc - Gilberto© - Rosicky

 

Bendtner - van Persie

 

 

Benk: Fabianski, Djourou, Walcott, Diaby, Eduardo

 

ikke med: Almunia, Sagna, Senderos, Hoyte, Traore, Nordtveidt, Ljungberg, Denilson, Adebayor

 

dette viser at Arsenal har en kjempe stall, men dette laget eom eg har satt opp her er nok Wenger uenig i, men dette laget kan komme veldig langt..

Link to comment
Share on other sites

jeg har godt håp om våre unge håpefulle denne sesongen.

vi har en sterkere stall en vi er klar over, og tror vi skal greie oss bra, viss våre håpefulle foran holder seg skadefrie... her er mitt forslag til oppstilling.

 

 

Lehmann

 

 

Eboue Toure Gallas Clichy( jeg hadde håpa vi hadde fått en ny vb... liker ikke clichy)

 

Gilberto

 

Rosicky Ljungberg

 

Cesc

 

Adebayor Van Persie..

 

 

 

benk: Almunia, Djourou, Sagna, Walcott, Hleb, Eduardo.....

 

vi har vel bare lov til å ha 5 på benken, så Eduardo, Djorou, og Eduardo får hard kamp om å spille seg inn i førsterekkene....

Det samme gjelder vel Walcott... Mange unge stjerner kommer til å få sjansen i år, som kommer til å gjøre sitt beste...

Nordtveit, Senderos, Denilson, Diaby, Bendtner, Fabianski og Song er spillere som vi kommer til å se mye til denne sesongen,,, så jeg vil påstå vi har en god stall, og ingen er sikre i start 11rn..

 

Men det hadde vel vert greit å hatt en fast samspilt første 11r.

 

 

Kan jeg få spørre hvorfor du ikke like Clichy?

Link to comment
Share on other sites

Ser at de fleste ser for seg at vi stiller med det samme laget vi sluttet med i fjor. Det synes jeg høres fornuftig ut. Fortsetter vi utviklingen fra i fjor, kommer dette til å bli veldig bra. En solid forsterkning fra våren er Van Persie. Han kommer til å skore nok mål og vi blir med og kjemper om gullet.

 

Garantert! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

jeg har godt håp om våre unge håpefulle denne sesongen.

vi har en sterkere stall en vi er klar over, og tror vi skal greie oss bra, viss våre håpefulle foran holder seg skadefrie... her er mitt forslag til oppstilling.

 

 

Lehmann

 

 

Eboue Toure Gallas Clichy( jeg hadde håpa vi hadde fått en ny vb... liker ikke clichy)

 

Gilberto

 

Rosicky Ljungberg

 

Cesc

 

Adebayor Van Persie..

 

 

 

benk: Almunia, Djourou, Sagna, Walcott, Hleb, Eduardo.....

 

vi har vel bare lov til å ha 5 på benken, så Eduardo, Djorou, og Eduardo får hard kamp om å spille seg inn i førsterekkene....

Det samme gjelder vel Walcott... Mange unge stjerner kommer til å få sjansen i år, som kommer til å gjøre sitt beste...

Nordtveit, Senderos, Denilson, Diaby, Bendtner, Fabianski og Song er spillere som vi kommer til å se mye til denne sesongen,,, så jeg vil påstå vi har en god stall, og ingen er sikre i start 11rn..

 

Men det hadde vel vert greit å hatt en fast samspilt første 11r.

 

Det går ikke ann å ikke like Clichy!!

Jeg ville heller ikke ha valgt Ljungberg på sentralen med den der taktikken. Ville heller ha valgt Hleb, han er mer ballsikker, selv om han ikke har fremstått som det den siste sesongen.

 

Denne setningen var litt rar: vi har vel bare lov til å ha 5 på benken, så EDUARDO, Djorou, og EDUARDO får hard kamp om å spille seg inn i førsterekkene.... ;)

Ikke ta deg nær av den, jeg bare tuller :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ser at de fleste ser for seg at vi stiller med det samme laget vi sluttet med i fjor. Det synes jeg høres fornuftig ut. Fortsetter vi utviklingen fra i fjor, kommer dette til å bli veldig bra. En solid forsterkning fra våren er Van Persie. Han kommer til å skore nok mål og vi blir med og kjemper om gullet.

 

Garantert! :rolleyes:

 

Tror faktisk RvP kommer til å være top3 i målprotokollen i PL når sesongen er over. Og totalt med cuper kan vi nok forvente mellom 25-35mål av gutten.

Link to comment
Share on other sites

Tja, ut ifra favoritter og hva jeg ser på som en evt startoppstilling i nær fremtid:

 

Fabianski

 

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Walcott Diaby Fabregas Rosicky

 

Van Persie Eduardo

 

 

tja, jeg ville brukt unge gutter pluss noen erfarende. Men jeg tror sesonge vil bli bra

Link to comment
Share on other sites

Ønskelaget :

 

-------------- Fabianski -----------------

 

Sagna -- Toure -- Gallas --- Clichy----

 

-------Fabregas-Gilberto-Diaby --------

 

--------------- Rosicky ------------------

 

------ van Persie -- Eduardo ---------

 

 

 

I denne formasjonen kan Rosicky bli en vikti spelar. Han får brukt Skuddfoten sin mykje meir der enn på venstre midten. Og der kunne han funkert som en bra playmaker. Gilberto ligger igjen på midten som en slag deffensivt anker.

Dette laget burde vi ha brukt neste sesong

 

Fabianski, Eduardo og Sagna kunne eventuellt ha bytta ut med Lehmann, Eduardo og Eboue. Men etter det eg har sett av dei so har dei imponert meg og eg håpa at dei får sjansen.

 

 

Startsoppstillingen eg trur Wenger vil bruke :

 

 

-------------- Lehmann --------------

 

Eboué -- Toure -- Gallas -- Clichy

 

 

Hleb -- Fabregas -- Gilberto -- Rosicky

 

 

------ van Persie -- Adebayor ------

 

 

Eit anna forslag er :

 

 

-------------- Lehmann --------------

 

Sagna -- Toure -- Gallas -- Clichy

 

 

Eboué -- Fabregas -- Gilberto -- Rosicky

 

 

------ van Persie -- Adebayor ------

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

 

Walcott - Gilberto - Fabregas - Rosciky

 

Eduardo - van Persie

 

 

Subs: Fabianski, Hoyte, Diaby, Denilson, Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...