Jump to content

Startoppstilling


crazypoet

Recommended Posts

Lehmann

 

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

 

Walcott - Gilberto - Fabregas - Rosciky

 

Eduardo - van Persie

 

 

Subs: Fabianski, Hoyte, Diaby, Denilson, Bendtner

 

jeg synes at det er litt rart at du foretrekker Bendtner foran Adebayor.

 

Slik ville min oppstilling vært:

 

Lehmann

 

Ebouè - Tourè - Gallas - Clichy

 

Walcott - Gilberto - Fabregas - Rosicky

 

Eduardo - RvP

 

Benk: Fabianski, Sagna, Adebayor, Hleb, Djourou

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

 

Walcott - Gilberto - Fabregas - Rosciky

 

Eduardo - van Persie

 

 

Subs: Fabianski, Hoyte, Diaby, Denilson, Bendtner

 

jeg synes at det er litt rart at du foretrekker Bendtner foran Adebayor.

 

Slik ville min oppstilling vært:

 

Lehmann

 

Ebouè - Tourè - Gallas - Clichy

 

Walcott - Gilberto - Fabregas - Rosicky

 

Eduardo - RvP

 

Benk: Fabianski, Sagna, Adebayor, Hleb, Djourou

 

Adebayor scorer i mine øyne alt for lite mål. Derfor ønsker jeg å gi Bendtner sjansen for å se hva han kan bidra med. Eboue som er den største usportsligheten i Arsenals historie kommer aldri til å få plass på noen av mine forslag til lag.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

 

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

 

Walcott-Gilberto-Fabregas-Rosicky

 

Adebayor-van Persie

 

 

Velger Fabianski foran Lehmann jeg sjelden føler det er trygt med Jens i mål tross at han er veldig god på strek. Har også en del kontroversiell og unødvendig oppførsel til tider. Tror det er på tide vi slipper til Fabian og håper han er enda bedre.

 

Sagna velger jeg fordi jeg tror kanskje han er bedre defensivt enn Eboue, selv om jeg knapt har sett han spille. Time will show.

 

Velger Walcott foran Hleb pga. Theos enorme hurtighet og føler han er mer naturlig kantspiller.

 

Adebayor foran Eduardo fordi Ade er veldig god som møtende spiss og lager litt "kaos" i motstanders forsvar med sin enorme arbeidskapasitet.

Eduardo kan vel fort spille seg inn her hvis han viser scoringsteft, men setter han på benken foreløpig ettersom han er fersk i PL.

 

Forøvrig er det tullete at man fortsatt bare kan ha 5 innbyttere i PL.

Har de ikke hatt 7 innbyttere i mange år i bl.a. Italia og Spania??

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

 

Walcott - Gilberto - Fabregas - Rosciky

 

Eduardo - van Persie

 

 

Subs: Fabianski, Hoyte, Diaby, Denilson, Bendtner

 

jeg synes at det er litt rart at du foretrekker Bendtner foran Adebayor.

 

Slik ville min oppstilling vært:

 

Lehmann

 

Ebouè - Tourè - Gallas - Clichy

 

Walcott - Gilberto - Fabregas - Rosicky

 

Eduardo - RvP

 

Benk: Fabianski, Sagna, Adebayor, Hleb, Djourou

 

Adebayor scorer i mine øyne alt for lite mål. Derfor ønsker jeg å gi Bendtner sjansen for å se hva han kan bidra med. Eboue som er den største usportsligheten i Arsenals historie kommer aldri til å få plass på noen av mine forslag til lag.

 

Ja, du har helt rett i det, men jeg foretrekker å kanskje se Bendtner i et par treningskamper for å se hvor mye han har å bidra med. Jeg synes at Adebayor er en veldig god spiller, han var ganske uheldig i fjor mener jeg, med Tverrligger- og stangskudd. tipper at han scorer opp mot 15 mål den kommende sesongen.

 

Jeg er sikker på at Wenger tar seg enda en prat med Ebouè om usportslighetene, så har et håp om at han skal kutte ut det tullet.

 

Fabianski

 

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

 

Walcott-Gilberto-Fabregas-Rosicky

 

Adebayor-van Persie

 

 

Velger Fabianski foran Lehmann jeg sjelden føler det er trygt med Jens i mål tross at han er veldig god på strek. Har også en del kontroversiell og unødvendig oppførsel til tider. Tror det er på tide vi slipper til Fabian og håper han er enda bedre.

 

Sagna velger jeg fordi jeg tror kanskje han er bedre defensivt enn Eboue, selv om jeg knapt har sett han spille. Time will show.

 

Velger Walcott foran Hleb pga. Theos enorme hurtighet og føler han er mer naturlig kantspiller.

 

Adebayor foran Eduardo fordi Ade er veldig god som møtende spiss og lager litt "kaos" i motstanders forsvar med sin enorme arbeidskapasitet.

Eduardo kan vel fort spille seg inn her hvis han viser scoringsteft, men setter han på benken foreløpig ettersom han er fersk i PL.

 

Forøvrig er det tullete at man fortsatt bare kan ha 5 innbyttere i PL.

Har de ikke hatt 7 innbyttere i mange år i bl.a. Italia og Spania??

 

Walcott er mer en rendyrket spiss, i hvert fall det han var i southampton.

Du har helt rett, de har 7 innbyttere i Italia og Spania.

Link to comment
Share on other sites

Tja, ut ifra favoritter og hva jeg ser på som en evt startoppstilling i nær fremtid:

 

Fabianski

 

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Walcott Diaby Fabregas Rosicky

 

Van Persie Eduardo

 

 

tja, jeg ville brukt unge gutter pluss noen erfarende. Men jeg tror sesonge vil bli bra

 

Ja, det der er vel en bra blanding da?

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på Gilbertos skade blir det vel duket for et oppgjør på kammeret mellom Denilson og Diaby? Det er også andre dueller som blir interressante å følge:

 

Eboue / Sagna

Hleb / Walcott

Adebayor / Eduardo

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Diaby - Rosicky

Van Persie - Adebayor

 

Sub: Almunia, Djourou, Denilson, Walcott, Eduardo

 

Regner med at Walcott taper duellen med Hleb.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Fabregas-Gilberto-Rosicky

Eduardo-vanPersie

 

Om Gilberto er skadet bør Diaby få spille, jeg tror faktisk POTENSIALET til laget kan økes da. Men vanligvis er Gilberto selvfølgelig inne, det betviler jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Det var en så sa at Gilberto skulle spille alle Pre-season kampene i år? Men han kan jo ikke det vis han er på ferie ;)

 

Det var snakk om at Gilberto ikke kom til å spille Pre-season kampene i år ;) pga. Copa America ;)

Link to comment
Share on other sites

Ellver:

Lehmann

Eboue/Sagna*-Toure-Gallas-Clichy

Walcott-Gilberto-Fabregas-Rosicky

van Persie-Eduardo

 

*Må si meg litt usikker der, det samme på Eduardo og Adebayor, men tror nok Dudu trekker det lengste strået, ihvertfall i første omgang.

Og siden Ljungbergs avgang, så velger jeg Walcott som har imponert meg til nå. Kan hende jeg bytter om litt på laget når sesongen har kommet.

 

Benk:

Fabianski, Sagna/Eboue, Diaby, Denilson, Adebayor

 

I tilegg så har vi Senderos, Djourou, Hoyte, Bendtner, Hleb , Almunia + fler som kan gjøre det bra!

Nå gleder jeg meg til sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...