Jump to content

Palacio - Tar over nr 14?


Hedly

Recommended Posts

Guest kellex

Har sett han under Copa America, og har imponert fint lite. Dårlig touch på ballen, lite synelig og mange små feil. Hent nå Martins eller en som isåfall kan gjøre noe i pl med en gang. Wenger har nok gjort bra kjøp så langt, men bør handle en litt større profil nå! Og isåfall ikke til en så dyr pris!

Link to comment
Share on other sites

Det virker usannsynlig at Wenger skulle kjøpe en slik spiller for en slik pris. Men selv om han har god scoringsrate i den Argentinske ligaen, er han ikke en litt typisk Wenger-spiller; en spiss som også kan ta rollen som offensiv midtbane- eller kantspiller, og som ikke nødvendigvis er spesielt effektiv foran kassa? Så kanskje det er noe i dette likevel? Uansett føler jeg meg litt ambivalent i forhold til dette. Det ene er jo prisen. Men er det en slik spiller vi trenger nå?

Link to comment
Share on other sites

njaaa....skeptisk.....

Som vanlig en ukjent spiller for de fleste.

 

Som Piscator sier....virker usannsynlig at Wenger henter han for £15 mill. Og er han egentlig verdt så mye?

 

Er han god nok så er det jo greit, men har mine tvil. Frykter han "drukner" blant store og hardtaklende midtstoppere i PL. Av det jeg så på Youtube av han, var det en typisk "putter" som vet hvor målet står, plukker opp returer og ligger helt på offsidegrensa.

 

Men...rottehalen må bort ja... :)

 

Foretrekker nok Martins jeg også som i det minste er kjent med PL fra før.

Link to comment
Share on other sites

Her er en skryte video av Palacio

Om Wenger mener han er god nok, bør vi gi han en sjanse, eller hva?

 

en sjanse som koster 15 mill pund ? hehe :P

 

 

Wenger har jo sjokkert med noen dyre kjøp tidligere. Jeffers og Reyes er jo eksempel på dette, men som oftes er ikke Wenger sine dyre kjøp direkte suksess.

Håper ikke han betaler så masse for en spiller som jeg aldri har hørt om.

 

Enig om at vi trenger en potensiell ben brekker på midten. Og mitt førstevalg ville vert Tim Cahill.

Link to comment
Share on other sites

Her er en skryte video av Palacio

Om Wenger mener han er god nok, bør vi gi han en sjanse, eller hva?

 

en sjanse som koster 15 mill pund ? hehe :P

 

Og mitt førstevalg ville vert Tim Cahill.

 

Jeg stemmer for Vinnie Jones. :P Bring him back in football :P hehe.

Link to comment
Share on other sites

Her er en skryte video av Palacio

Om Wenger mener han er god nok, bør vi gi han en sjanse, eller hva?

 

en sjanse som koster 15 mill pund ? hehe :P

å heldighvis er Wenger trener i arsenal, å ikke vi!!!for inne på sidene her er det lite fotballfaglig :P

Link to comment
Share on other sites

Har sett han under Copa America, og har imponert fint lite. Dårlig touch på ballen, lite synelig og mange små feil. Hent nå Martins eller en som isåfall kan gjøre noe i pl med en gang. Wenger har nok gjort bra kjøp så langt, men bør handle en litt større profil nå! Og isåfall ikke til en så dyr pris!

 

Helt enig. Det første han gjorde da han kom inn mot Mexico var å "unngå" å score alene med keeper. Han er ikke verdt 15 mill pund.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...