eivinho Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 vis han skal spille får kluben vår, får han ta og klippe vekk den sinsyke rottehalen han har Rottehale er tøft synes jeg Husk på at Cesc hadde det da han kom til klubben!!! hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyclobs Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 vis han skal spille får kluben vår, får han ta og klippe vekk den sinsyke rottehalen han har Rottehale er tøft synes jeg Husk på at Cesc hadde det da han kom til klubben!!! hehe fabregas hadde aldrig noen rottehale,men ja,han hadde "hockey"nakke http://www.cescfabregas.org/photogallery/a...alfabregas7.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 Er han spiss eller mittbane spiller? virka på videoen at han han kom på bra løp bak forsvaret heletiden. Nesten alle måla ble skoret innen for 16 meteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 Enig om at vi trenger en potensiell ben brekker på midten. Og mitt førstevalg ville vert Tim Cahill. Enig. Cahill hadde vært en bra forsterkning... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 han er nok spiss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 Hilarious!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
clyde Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Hilarious!! Hehehe fantastisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Og det blir nok ikkje siste gang vi bit på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Hehe, men så hadde han plutselig kommet inn for en medical i dag allikevel. Da hadde det blitt ganske tøft Og litt sjokkerende for han bloggern hehe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Og det blir nok ikkje siste gang vi bit på! Nei, du har nok rett der, men han lurte oss kraftig da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Så med andre ord så kommer ikke Palacio? Gode nyheter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Flere som har sett på Copa America denne sommeren? Han fikk vell om jeg ikke husker helt feil starte den siste kampen i gruppespillet for Argentina. har vell også et innhopp eller to og det jeg har sett av han er absolutt ikke noe å satse på... Forresten. Noen som fulgte utviklinga til Vagner Love? I gruppespill-kampene spilte han helt forferdelig med oppsiktsvekkende dårlige touch og pasninger. I semifinalen og finalen var han som en ny spiller og var meget god for Brasil. Forteller hvor mye tillit har å si i fotball. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 hehe...morsomt med den ryktegreia på Palacio.....vet jo ikke hva man skal tro på lenger... Men prisen var jo usannsynlig høy egentlig Vagner Love syns jeg ofte har vist seg å være god egentlig. Syns han ligner på Adebayor i spillestil. En sterk og hardarbeidende spiller som ofte opererer som møtende spiss, men som kanskje ikke scorer nok mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.