Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Jeg klarer ikke fatte og begripe hvorfor Downing-"ryktene" (om de nå en gang kan kalles det) får noe oppmerksomhet og at noen klarer å hisse seg opp over dem.

 

Akkurat der er jeg enig. Har absolutt ingen tro på at Wenger har interesse for Downing, men hvis det skulle vise seg å stemme.. vel da kan man begynne å lure på Wenger. :P

 

Tar dog dette ryktet som ekstremt useriøst og har ikke akkurat brydd meg noe om de spekulasjonene eller latt meg fyre opp. Downing må vel være blant de største floppene i England/Premier League sin historie? Jeffers blekner jo i forhold. :P

Link to comment
Share on other sites

Silly season er i full sving - på pressekonferansen i dag ble Wenger spurt om han skulle hente Frank Lampard i januar. Som vanlig kom det et kryptisk svar så da kan vi forvente oss engelske medier i full overgangsløpetid i morgen.

 

For to-tre år siden ville jeg definitivt likt å se Fat Frank i Arsenal, men tiden er ikke lenger på hans side. Tipper han ender opp i QPR under onkel 'Arry.

Link to comment
Share on other sites

Lampard for 3 år siden hadde vært en god erfaren spiller å ha for å si det slik, men hvis Wenger hadde hentet han nå så hadde jeg lurt på hva i helvete han holder på med..

 

Som med Downing: Har absolutt ingen tro på at det finnes noe sannhet i dette ryktet.

Link to comment
Share on other sites

Går rykter om at vi vil prøve å hente Mohamad Diame fra West Ham for omtrent £4-5M. Kunne fort vært et lite kupp det. Han har godt over 100 kamper i Premier League og ville i så fall ikke trengt noe tilpasningstid til ligaen hvertfall. Hvorvidt han vil holde nivået i en klubb med Champions League ambisjoner er vanskelig å si, men han har vært imponerende i West Ham så langt denne sesongen og var utvilsomt blant Wigan sine beste spillere..

 

Yay or nay? :P

 

Edit:

 

Ellers er forøvrig Mickael Landreau ferdig i Lille. Kansellerte kontrakten sin etter en krangel med Lille sin manager og er nå en free agent.

 

Et billig og godt alternativ i mine øyne. Har jo vært på Wenger sin radar tidligere franskmannen.

 

Et januarvindu med spillere som Ba, Diame, Landreau og muligens et stjernekjøp som Isco hadde vært latterlig deilig, men dessverre usannsynlig. :P

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Går rykter om at vi vil prøve å hente Diame fra West Ham for omtrent £4-5M. Kunne fort vært et lite kupp det. Han har godt over 100 kamper i Premier League og ville i så fall ikke trengt noe tilpasningstid til ligaen hvertfall. Hvorvidt han vil holde nivået i en klubb med Champions League ambisjoner er vanskelig å si, men han har vært imponerende i West Ham så langt denne sesongen og var utvilsomt blant Wigan sine beste spillere..

 

 

Tok meg den frihet og legge ved navn på spilleren det ryktes om. ;)

Link to comment
Share on other sites

Diame var en fantastisk spiller også i Wigan, og han har nå bevist at han fortsatt er en fantastisk spiller i et ganske annerledes system og i en ganske annerledes rolle. Tror han kunne passet godt inn i vårt lag. Han har meget god teknikk og har den enorme styrken som vi så sårt trenger på midtbanen. Minner mye om Diaby, bare litt mer begrenset offensivt, og litt bedre i posisjonsspillet defensivt.

Link to comment
Share on other sites

Fulgte dessverre ikke med han noe særlig i Wigan, men syntes han har vært strålende i West Ham hvertfall. Mot oss så var han også veldig veldig god til tross for at vi også så en av hans største svakheter som er at han kan være litt vel ivrig, men som sagt i innlegget tidligere i tråden så tror jeg fort han kan være et lite kupp. I mine øyne er han veldig sammenlignbar med Diaby som du også sier, men han er i motsetning til Diaby langt mer stabil, yngre og mindre skadet. Hvis han er tilgjengelig for så lite som det har vært snakk om så håper jeg virkelig Wenger er ute etter han.

 

Som Ba så er han også tilgjengelig for spill i Champions League og mtp. at de begge to er kjent med Premier League så vil de som sagt ikke ha noe tilvenningsproblemer med tempoet og fysikken. Vi vet virkelig hva vi får og det for en veldig liten penge. £7.5M for Ba og £5M for Diame er jo omtrent det vi betale for Podolski, Giroud eller Gervinho alene.

Link to comment
Share on other sites

Diame er en spiller jeg lanserte som et kupp i en annen tråd her inne som handlet om spillere som ville gå på free transfer, og han har hittil ikke gjort tipset mitt til skamme. Skulle gjerne sett at vi hentet han når han var free agent, men jeg tviler på at West Ham slipper han på billigsalg allerede nå. Koster han over £5-6 mill, tror jeg det finnes bedre alternativer der ute til en bittelitt litt dyrere penge.

Link to comment
Share on other sites

Hadde akseptert en slik overgang om Nasri kom med en solid unnskyldning til oss fans og klubben. Samt å måtte finne seg i å gå KRAFTIG ned i lønn. Da ville et lån ut sesongen og en signering i sommer av Nasri være knall for laget.

Link to comment
Share on other sites

Som du sier Hedly: Hadde tatt tilbake Nasri på de vilkårene.

 

Har ikke noe særskilt hat mot Nasri lenger. Var bare der og da det svei noe veldig, men det var ikke uten grunn til at han ønsket seg vekk. Dog burde han virkelig ha holdt seg for god til å svare på twitter meldinger o.l.

 

For min del: Ja takk, men for mange andre Gooners så tipper jeg det er et rungende nei :P

Link to comment
Share on other sites

Syntes alltid Nasri var meget viktig for laget. Ikke nødvendigvis slik at han hadde tonnevis med assists eller mål, men han var veldig viktig for ballbesittelsen og balltempoet. Hadde også en x-faktor som få av dagens spillere har, men Wenger trimmet vel den sakte, men sikkert ut av han.

 

Ellers var Nasri også alltid klart best på høyre. Syntes ofte han kom på flere løp og var generelt sett en større måltrussel på høyre enn ute på venstre hvor han ofte prøvde å trekke inn sentralt veldig mye.

 

Edit:

 

Er forøvrig noen rykter som går nå om at Inter er interessert i Chamakh som backup for Milito. Et annet rykte som gikk rundt Chamakh her forleden dag var at West Ham ville ha Chamakh når/hvis vi skulle hente inn Diame.

 

Til slutt et "rykte" om Demba Ba: Demba Ba: ‘Arsenal are the kind of club who make you dream’

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Diame - Wilshere

Walcott - Cazorla - Nasri

Demba Ba

 

Bedre enn dagens lag hvertfall.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Feil tråd - men:

 

TEAM WITH ARSENAL REJECTS:

 

 

Lehmann

 

Eboue - Gallas - Toure - Cole/Clichy

 

Fabregas - Song

 

Nasri

 

RvP - Adebayor - Pires

 

 

Kan jo fylle på med Henry, Vieira, Gilberto, Gallas, Overmars, Hleb... Gud bedre hvor mange gode spillere vi har solgt -_-

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...