Jump to content

Tabellen


rågge

Recommended Posts

mitt tips

 

1 man utd(liker det ikke men eg trur dei har de sterkaste laget)

2 ARSENAL

3 liverpool

4 CHELSEA

5 NEWCASTLE

6 tottenham

7 EVERTON

8 BOLTON

9 BLACKBURN

10 PORTSMOUTH

11 ASTON VILLA

12 WEST HAM

13 MIDDLESBORO

14 BIRMINGHAM

15 MAN CITY

16 READING

17 SUNDERLAND

18 DERBY COUNTY

19 FULHAM

20 WIGAN

Link to comment
Share on other sites

Man Utd

Chelsea

Arsenal

Liverpool

Tottenham

Everton

Newcastle

Aston Villa

Bolton

Blackburn

Portsmouth

Man City

Middlesbrough

Reading

Wigan

Birmingham

Sunderland

West Ham

Derby County

Fulham

 

Tror ikke vi har sterkt nok lag til å vinne Premier League neste sesong. Med alle forsterkningene tror jeg at Manchester united nvil være en del poeng foran de fleste i serien. Men hvis vi skaffer oss et par spillere med rutine, noe jeg ikke tror vi kommer til å gjøre, kan vi ligge helt oppe i toppen.

 

Hvis vi får flere mål fra midtbanen, da mener jeg spesielt fra Rosicky, Fabregas og Ljungberg, slår vi både United, Liverpool og Chelsea. Bare hvis de scorer ca. 10 mål hver :X

Link to comment
Share on other sites

Topp 4 kommer til å bli avgjort på ett område: Skader. Det laget som har minst skader på sentrale spillere kommer til å vinne. For oss vil det gjelde særlig Fabregas og Toure, for Man U Ronaldo og Vidic, for Chelsea Lampard og Terry og Liverpool Gerrard og Carragher.

 

Starten kommer til å ha ekstremt mye å si for de unge lagene, siden selvtillit er viktigere for yngre lag. Derfor er det mer enn noensinne viktig at vi får en god start. Spurs kan også bli farlige dersom de får en god start og Berbatov og King holder seg skadefrie.

 

Sunderland eller Birmingham tror jeg blir overaskelseslaget. Fulham og Derby rykker ned. Bolton kommer til å skuffe. Newcastle greier 5/6. plass, dersom Fat Sam klarer å få inn noen gode forsvarsspillere. Ellers bryr jeg meg ganske lite om hva som skjer i midten av tabellen B)

Link to comment
Share on other sites

Tror dessverre Manu vinner, men bak de er det åpent. Men kan jo håpe at det blir litt skader i Manchester, selv om det virker som om det aldri skjer...

 

Når det gjelder dere to som har satt opp fullstendige tabeller, er det en ting jeg tror dere bommer på. Jeg tror Bolton tar en "Charlton". Deres mangeårige trener har gitt seg, og i 2008/2009 spiller nok de i championship...

Link to comment
Share on other sites

1.Man U

2.Liverpool

3.Arsenal

4.Chelsea

5.Everton

6.Tottenham

7.Bolton

8.Aston Villa

9.West Ham

10.Blackburn

11.Reading

12.Newcastle

13.Portsmouth

14.Boro

15.City

16.Fulham

17.Birmingham

18.Sunderland

19.Wigan

20.Derby County

 

Sånn, det er mitt tips!

Tror jeg fikk med alle, tror faktiskt West Ham kommer på øvre halvdel av tabellen. Ikke noe jeg håper, men jeg tror det. I tilegg tippet jeg Aston Villa plassen over West Ham, tror de også skjerper seg veldig fra fjor årets sesong.

Når det gjelder Arsenal tipper jeg de på tredjeplass, foran Chelsea, men bak Pool og Man U.

Arsenal mangler kanskje noe uten Thierry Henry, men sølvplass er også realistisk.

Når jeg kommer til de som rykket opp fra Championship, tror jeg ikke det blir noen bomber.

Jeg tror bare Birmingham klarer seg i Premier League.

 

Min konkulosjon:

Årets bombe West Ham

Årets skuffelse Fulham/Derby*

Årets vinner av PL Man U

Årets taper Derby

 

*Derby: Kanskje ikke så mye å forvente!

Link to comment
Share on other sites

Topp 4 i år igjen, men denne sesongen kommer vi før LFC. Om vi kommer før Chelsea og Manu er ganske marginalt i grunn, men troa er der. Sesongens store overraskelse blir Sunderland, og jeg tror de kan klare å komme blandt de 6 beste. Bolton tror jeg får en svak sesong, med Sam ute av bildet, men Newcastle med Sam kan nok komme blandt 6 beste. Tottene kan overraske også, men tipper de til litt bedre enn middels på tabellen.

Link to comment
Share on other sites

1. ARSENAL

2. Chelski

3. Manure

4. Pool

 

5. Scum

6. Toon

7. Everton

8. Blackburn

9. Reading

10. Bolton

11. Sunderland

12. City

13. West Ham

14. Villa

15. Pompey

16. Boro

17. Fulham

 

18. Birmingham

19. Wigan

20. Derby

 

Merk mine ord B)

Link to comment
Share on other sites

1.Man U

2.Arsenal

3.Chelsea

4.Liverpool

5.City

6.Newcastle (om de holder på spissene sine, noe som er svært tvilsomt, om de går setter jeg dem til 8 plass, og de to i mellom rykker en opp hver).

7.Tottenham

8.Everton

9.West Ham

10.Blackburn

11.Aston Villa

12.Reading

13.Portsmouth

14.Sounderland

15.Bolten

16.Fulham

17.Birmingham

18.Boro

19.Wigan

20.Derby County

 

Årets overraskelse: City --> med midlene de har å kjøpe for, tror jeg de kan bli en sterk kanditat til uefa-cup plass.

Årets skuffelse: --> som andre tror jeg det blir bolten, med grunnlaget av ny manager

Årets toppscorer: Torres --> mange tror han trenger tid til å tilpasse seg, men jeg tror han kliner til fra start.. I Pool har han mye bedre pasningsleggere enn i atletico, og det tror jeg kan gjøre til at han putter mange mål, VELDIG mange..

Årets spiller: Ronaldo --> desverre:( ikke noe mer enn å si at han er en stor (med dog ufyselig) spiller..

Årets unge spiller: Cesc --> med sin hjerne og sin fot er han motoren i en arsenallag som vil gjøre det SVÆRT godt i CL, og ikke minst i PL (kjemper om 2.plassen med chelsea).

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett tabellforslagene til enkelte her inne, så begynner det jaggu meg å ligne på Tottenhamtilstander her inne. Tottenhamsupporterne er jo kjent for å ha overdreven stor tro på eget lag. Og slik begynner det jaggu å bli her også.

 

Greit nok at man ønsker å være optimistiske, men det må da gå an å ha litt snev av realisme også. Vi var milevis bak Chelsea og United forrige sesong. Begge lagene har forsterket seg. Vi har hentet 3 nye spillere, to for fremtiden, og en ukjent Kroat til å erstatte Henry.

 

Gjør vi en god sesong, er vi med og kjemper med Liverpool om tredje plassen. første og andre plassen kommer til å stå mellom Chelsea og United.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett tabellforslagene til enkelte her inne, så begynner det jaggu meg å ligne på Tottenhamtilstander her inne. Tottenhamsupporterne er jo kjent for å ha overdreven stor tro på eget lag. Og slik begynner det jaggu å bli her også.

 

Greit nok at man ønsker å være optimistiske, men det må da gå an å ha litt snev av realisme også. Vi var milevis bak Chelsea og United forrige sesong. Begge lagene har forsterket seg. Vi har hentet 3 nye spillere, to for fremtiden, og en ukjent Kroat til å erstatte Henry.

 

Gjør vi en god sesong, er vi med og kjemper med Liverpool om tredje plassen. første og andre plassen kommer til å stå mellom Chelsea og United.

 

Sorry Kim, liker egnetlig ikke å kritisere folk, men nå må jeg.. Blir helt paff av den negativiteten din. Nå skal ikke jeg påstå at vi garantert kommer på første eller andre plass, men overdreven tro på eget lag? Nei det er ikke det det går på. I år vil jeg si at arsenal er et bedre lag enn i fjor, sett alt over ett.

 

Vi havnet langt bak celsea og united i fjor, det er sant.. Men er det pga at vi var et dårligere lag enn dem?!? Så langt ifra. Vi kan vise til resultatene mot Liverpool, Chelsea og United sist sesong.. Hvorfor skal vi ikke ha mulighet til å kjempe i toppen i år når vi vant tabellen blandt bare de fire store i fjor..?

 

Grunnen til at vi kom langt bak er nok ikke at vi er mye dårliger nei, men flere små grunner som kan bli fikset på nå. For det første alle skadene, som vi KAN unngå i år(men riktignok ikke sikkert). Vi har for eksempel Henry, som ofte spilte skadet, noe som gjorde laget dårligere. (er ikke uten grunn til at folk begynte å spekulre i om arsenal var bedre uten henry). I tillegg tapte vi MANGE poeng som vi burde ha vunnet, dette går spesielt på to ting. Motivasjonen/forbredelsene, og marginer. Marginene kan vi ikke gjøre noe med, men førstnevnte kan vi. I fjor tror jeg vi tok for lett på det med tanke på de mindre lagene. Dette er en feil wenger ikke kommer til å gå i igjen. Noen vil si at de er profesjonelle og tenker ikke sånn, men jeg vil si at de er unge, og kanskje gjorde det i fjor, men nå har de lært. Og der har vi det siste punktet: LAGET HAR VOKST!! Både fysisk, og moralsk.. Guttene VET AT DE KAN!

 

Som du ser er det ikke så mye som skal til se Kim, så kanskje du skal prøve å være litt realist som du så fint kaller det, i stedet for å bare ha negative tanker?? Tenk litt på det du..

Link to comment
Share on other sites

1. Chelsea

2. Man Utd

3. Arsenal

4. Liverpool

5. Bolton

6. Tottenham

7. Newcastle

8. Everton

9. Blackburn

10. Portsmouth

11. Aston Villa

12. West Ham

13. Man City

14. Reading

15. Middlesbrough

16. Wigan

17. Fulham

18. Birmingham

19. Derby County

20. Sunderland

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett tabellforslagene til enkelte her inne, så begynner det jaggu meg å ligne på Tottenhamtilstander her inne. Tottenhamsupporterne er jo kjent for å ha overdreven stor tro på eget lag. Og slik begynner det jaggu å bli her også.

 

Greit nok at man ønsker å være optimistiske, men det må da gå an å ha litt snev av realisme også. Vi var milevis bak Chelsea og United forrige sesong. Begge lagene har forsterket seg. Vi har hentet 3 nye spillere, to for fremtiden, og en ukjent Kroat til å erstatte Henry.

 

Gjør vi en god sesong, er vi med og kjemper med Liverpool om tredje plassen. første og andre plassen kommer til å stå mellom Chelsea og United.

 

Sorry Kim, liker egnetlig ikke å kritisere folk, men nå må jeg.. Blir helt paff av den negativiteten din. Nå skal ikke jeg påstå at vi garantert kommer på første eller andre plass, men overdreven tro på eget lag? Nei det er ikke det det går på. I år vil jeg si at arsenal er et bedre lag enn i fjor, sett alt over ett.

 

Vi havnet langt bak celsea og united i fjor, det er sant.. Men er det pga at vi var et dårligere lag enn dem?!? Så langt ifra. Vi kan vise til resultatene mot Liverpool, Chelsea og United sist sesong.. Hvorfor skal vi ikke ha mulighet til å kjempe i toppen i år når vi vant tabellen blandt bare de fire store i fjor..?

 

Grunnen til at vi kom langt bak er nok ikke at vi er mye dårliger nei, men flere små grunner som kan bli fikset på nå. For det første alle skadene, som vi KAN unngå i år(men riktignok ikke sikkert). Vi har for eksempel Henry, som ofte spilte skadet, noe som gjorde laget dårligere. (er ikke uten grunn til at folk begynte å spekulre i om arsenal var bedre uten henry). I tillegg tapte vi MANGE poeng som vi burde ha vunnet, dette går spesielt på to ting. Motivasjonen/forbredelsene, og marginer. Marginene kan vi ikke gjøre noe med, men førstnevnte kan vi. I fjor tror jeg vi tok for lett på det med tanke på de mindre lagene. Dette er en feil wenger ikke kommer til å gå i igjen. Noen vil si at de er profesjonelle og tenker ikke sånn, men jeg vil si at de er unge, og kanskje gjorde det i fjor, men nå har de lært. Og der har vi det siste punktet: LAGET HAR VOKST!! Både fysisk, og moralsk.. Guttene VET AT DE KAN!

 

Som du ser er det ikke så mye som skal til se Kim, så kanskje du skal prøve å være litt realist som du så fint kaller det, i stedet for å bare ha negative tanker?? Tenk litt på det du..

Kunne ikke sagt det bedre selv. Begynner faktisk å lure litt på hvorfor den mest pessimistiske personen her inne er moderator! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Tror desverre at Man.U vinner i år og :ph34r:

Topp 10:

 

 

1.ManuWoman.

2.ARSENAL

3.Lpool

4.Che£$ki

5.Everton

6.Tottemann

7.Bolton

8.Blackburn

9.Newcastle

10.Villa,eller West Ham

Link to comment
Share on other sites

Så hans meninger skal bestemme om han får lov til å være mod eller ikke??!!!

Ikke det jeg sier.

Selfølglig skal han få ha sine meninger, men ALT er jo SÅ NEGATIVT.

Feil av meg å komme med den utalelsen, men jeg blir bare litt frustrert, rett og slett, for av og til høres det jo ut som om det er forferdelig å være Arsenalsupporter.

 

Men jeg beklager det siste innlegget mitt.

Link to comment
Share on other sites

Et forum hadde blitt forferdelig kjedelig om alle bare skulle vært positive og enig hele tiden! Jeg for min del synes det er ganske morsom lesning av og til med sure oppstøt og pessimisme :ph34r:

 

Samtidig så må jeg få si at mye av sjarmen med det å være fotballsupporter er nettopp det at man er ukuelig optimist , og tror at neste kamp og neste sesong blir den beste ever. Ja, så blir fallhøyden stor av og til, og skuffelsen desto større, men det er også en del av gamet.

 

Så med optimismen på topp så vil tabellen se omtrent slik ut:

 

 

Arsenal

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

Tottenham

?

?

?

 

Som dere skjønner, hvem som kommer på de følgende plassene bryr meg der jeg er høyest når jeg plukker jordbær, så lenge vi vinner. Tottenham ønsker jeg en sesong der de konstant ser The Championship lokke på dem i det fjerne. Men jeg håper de berger plassen, for det gir oss jo tross alt seks gratispoeng påfølgende sesong.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett tabellforslagene til enkelte her inne, så begynner det jaggu meg å ligne på Tottenhamtilstander her inne. Tottenhamsupporterne er jo kjent for å ha overdreven stor tro på eget lag. Og slik begynner det jaggu å bli her også.

 

Greit nok at man ønsker å være optimistiske, men det må da gå an å ha litt snev av realisme også. Vi var milevis bak Chelsea og United forrige sesong. Begge lagene har forsterket seg. Vi har hentet 3 nye spillere, to for fremtiden, og en ukjent Kroat til å erstatte Henry.

 

Gjør vi en god sesong, er vi med og kjemper med Liverpool om tredje plassen. første og andre plassen kommer til å stå mellom Chelsea og United.

Kjære Kim.

Hvorfor skal ikke vi kunne ha "overdreven" tro på laget, da du faktisk ikke har tro på noe som helst?

Som du sa i en annen tråd, at du velger å være realistisk.

 

Feil. Du velger å være pessismistisk.

Get your facts straight.

Link to comment
Share on other sites

For en gangs skyld skal jeg være optimist!

 

1. Arsenal

2. Manure

3. Chelsea

4. Liverpool

 

5.

6.

7. Aston Villa

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

 

18. Sunderland

19. Reading

20. Tottenham

 

De tomme plassene bryr jeg meg ikke om. Hadde vært moro å se Aston Villa gjøre det bra igjen, da. De har tross alt Carew! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

For en gangs skyld skal jeg være optimist!

 

1. Arsenal

2. Manure

3. Chelsea

4. Liverpool

 

5.

6.

7. Aston Villa

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

 

18. Sunderland

19. Reading

20. Tottenham

 

De tomme plassene bryr jeg meg ikke om. Hadde vært moro å se Aston Villa gjøre det bra igjen, da. De har tross alt Carew! :ph34r:

Herlig, imers :)

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett tabellforslagene til enkelte her inne, så begynner det jaggu meg å ligne på Tottenhamtilstander her inne. Tottenhamsupporterne er jo kjent for å ha overdreven stor tro på eget lag. Og slik begynner det jaggu å bli her også.

 

Greit nok at man ønsker å være optimistiske, men det må da gå an å ha litt snev av realisme også. Vi var milevis bak Chelsea og United forrige sesong. Begge lagene har forsterket seg. Vi har hentet 3 nye spillere, to for fremtiden, og en ukjent Kroat til å erstatte Henry.

 

Gjør vi en god sesong, er vi med og kjemper med Liverpool om tredje plassen. første og andre plassen kommer til å stå mellom Chelsea og United.

 

Sorry Kim, liker egnetlig ikke å kritisere folk, men nå må jeg.. Blir helt paff av den negativiteten din. Nå skal ikke jeg påstå at vi garantert kommer på første eller andre plass, men overdreven tro på eget lag? Nei det er ikke det det går på. I år vil jeg si at arsenal er et bedre lag enn i fjor, sett alt over ett.

 

Vi havnet langt bak celsea og united i fjor, det er sant.. Men er det pga at vi var et dårligere lag enn dem?!? Så langt ifra. Vi kan vise til resultatene mot Liverpool, Chelsea og United sist sesong.. Hvorfor skal vi ikke ha mulighet til å kjempe i toppen i år når vi vant tabellen blandt bare de fire store i fjor..?

 

Grunnen til at vi kom langt bak er nok ikke at vi er mye dårliger nei, men flere små grunner som kan bli fikset på nå. For det første alle skadene, som vi KAN unngå i år(men riktignok ikke sikkert). Vi har for eksempel Henry, som ofte spilte skadet, noe som gjorde laget dårligere. (er ikke uten grunn til at folk begynte å spekulre i om arsenal var bedre uten henry). I tillegg tapte vi MANGE poeng som vi burde ha vunnet, dette går spesielt på to ting. Motivasjonen/forbredelsene, og marginer. Marginene kan vi ikke gjøre noe med, men førstnevnte kan vi. I fjor tror jeg vi tok for lett på det med tanke på de mindre lagene. Dette er en feil wenger ikke kommer til å gå i igjen. Noen vil si at de er profesjonelle og tenker ikke sånn, men jeg vil si at de er unge, og kanskje gjorde det i fjor, men nå har de lært. Og der har vi det siste punktet: LAGET HAR VOKST!! Både fysisk, og moralsk.. Guttene VET AT DE KAN!

 

Som du ser er det ikke så mye som skal til se Kim, så kanskje du skal prøve å være litt realist som du så fint kaller det, i stedet for å bare ha negative tanker?? Tenk litt på det du..

 

Hva er det som tilsier at vi skal ta steget opp to-tre hakk på tabellen i år. Greit nok, ungguttene har fått ett år ekstra på baken. Men pr. dags dato, er stallen tynnere enn den var ved sesongslutt. Dette betyr at vi vil være enda dårligere rustet mot eventuelle skadeproblemer.

 

Hva er det som tilsier at guttene kommer til å takle kampene mot Bolton go andre knokkel-lag bedre? Såvidt meg bekjent, har vi ikke hentet inn noen spillere med muskler sålangt.

 

Jeg skulle forstått at man tippet Arsenal til første og andre plass når vi har kommet oss nærmere sesongstart, og eventuelt sett resultatene fra pre-season, og fått bekreftet om laget var styrket ytterligere.

 

[Feil. Du velger å være pessismistisk.

Get your facts straight.

 

Pessimistsik er jeg absolutt. Det har jeg aldri lagt skjul på. Men jeg mener også at jeg pr. dags dato er nærmere å være realistisk i mine antagelser om tabellposisjon enn de som tipper Arsenal til topp 2.

 

Jeg fikk mye pepper for at jeg var ovebevist om at Henry kom til å forlate klubben i sommer. Men jeg fikk desverre rett til slutt.

Link to comment
Share on other sites

tror chelsea vinner pl i 07/08.

 

ifjor hadde united tur i mange kamper + en ronaldo i en "once in a lifetime" form (trur og håper jeg) :ph34r:

chelsea hang godt med til tross for tunge skader på cech og terry, til dels robben og cole. (husker dere hvordan chelsea lakk som ei sil uten terry?!)

 

uten skader på cech,terry,lampard,drogba over lengre perioder tror jeg de tar tittelen... med united ikke langt bak.

 

3 plassen står mellom oss og boring boring benitez`s menn. desverre er vi for dårlige på bortebane men det er også `pools

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...