Jump to content

Tabellen


rågge

Recommended Posts

Så hans meninger skal bestemme om han får lov til å være mod eller ikke??!!!

Ikke det jeg sier.

Selfølglig skal han få ha sine meninger, men ALT er jo SÅ NEGATIVT.

Feil av meg å komme med den utalelsen, men jeg blir bare litt frustrert, rett og slett, for av og til høres det jo ut som om det er forferdelig å være Arsenalsupporter.

 

Men jeg beklager det siste innlegget mitt.

 

Så moderatorer skal kun være positive? For da hadde iallefall du passet godt som moderator.

 

Fordi om jeg er negativ og kritisk til ting for tiden, så betyr ikke det at jeg synes det er forferdelig å være Aresnalsupporter. Jeg elsker å være Arsenalsupporter, og kunne ikke tenkt meg å ha vært noe annet. Jeg har fulgt laget i tykt og tynt siden 1985. Det faktum at jeg er såpass lidenskapelig opptatt av Arsenal, er også en av grunnene til at jeg er så kritisk som jeg er for tiden. Jeg føler på meg at ting ikke er som de skal være i klubben, og føler at vi kunne vært med og kjempet om gullet sammen med United og Chelsea de siste to sesongene hvis ting hadde vært gjort annerledes

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett tabellforslagene til enkelte her inne, så begynner det jaggu meg å ligne på Tottenhamtilstander her inne. Tottenhamsupporterne er jo kjent for å ha overdreven stor tro på eget lag. Og slik begynner det jaggu å bli her også.

 

Greit nok at man ønsker å være optimistiske, men det må da gå an å ha litt snev av realisme også. Vi var milevis bak Chelsea og United forrige sesong. Begge lagene har forsterket seg. Vi har hentet 3 nye spillere, to for fremtiden, og en ukjent Kroat til å erstatte Henry.

 

Gjør vi en god sesong, er vi med og kjemper med Liverpool om tredje plassen. første og andre plassen kommer til å stå mellom Chelsea og United.

 

Tror egentlig de fleste driter tynt i "realiteten" din Kim... Du er så negativ at det er plagsomt... Arsenal kommer blant de to beste, tør ikke si hvilken av de enda... Det er jo ett poeng i å være positiv, og ikke så utrolig "realistisk" hele tia... prøv det en gang og se åssen det virker du :ph34r:

 

EDIT: unskyld om jeg virker i overkant sur, men syns det går ann å prøve å være positiv til laget sitt i blant... skal prøve å holde meg mindre agressiv i fremtiden

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett tabellforslagene til enkelte her inne, så begynner det jaggu meg å ligne på Tottenhamtilstander her inne. Tottenhamsupporterne er jo kjent for å ha overdreven stor tro på eget lag. Og slik begynner det jaggu å bli her også.

 

Greit nok at man ønsker å være optimistiske, men det må da gå an å ha litt snev av realisme også. Vi var milevis bak Chelsea og United forrige sesong. Begge lagene har forsterket seg. Vi har hentet 3 nye spillere, to for fremtiden, og en ukjent Kroat til å erstatte Henry.

 

Gjør vi en god sesong, er vi med og kjemper med Liverpool om tredje plassen. første og andre plassen kommer til å stå mellom Chelsea og United.

 

Tror egentlig de fleste driter tynt i "realiteten" din Kim... Du er så negativ at det er plagsomt... Arsenal kommer blant de to beste, tør ikke si hvilken av de enda... Det er jo ett poeng i å være positiv, og ikke så utrolig "realistisk" hele tia... prøv det en gang og se åssen det virker du :ph34r:

 

Har vært positiv mange ganger jeg. Og hvis det er så forferdelig å lese mine innlegg, så er det bare å drite i å lese det jeg skriver vettu. Og det er ganske tydelig at de fleste ikke driter tynt i min "realitet", for alle ser ut til å ha en eller annen kommentar til det for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett tabellforslagene til enkelte her inne, så begynner det jaggu meg å ligne på Tottenhamtilstander her inne. Tottenhamsupporterne er jo kjent for å ha overdreven stor tro på eget lag. Og slik begynner det jaggu å bli her også.

 

Greit nok at man ønsker å være optimistiske, men det må da gå an å ha litt snev av realisme også. Vi var milevis bak Chelsea og United forrige sesong. Begge lagene har forsterket seg. Vi har hentet 3 nye spillere, to for fremtiden, og en ukjent Kroat til å erstatte Henry.

 

Gjør vi en god sesong, er vi med og kjemper med Liverpool om tredje plassen. første og andre plassen kommer til å stå mellom Chelsea og United.

 

Tror egentlig de fleste driter tynt i "realiteten" din Kim... Du er så negativ at det er plagsomt... Arsenal kommer blant de to beste, tør ikke si hvilken av de enda... Det er jo ett poeng i å være positiv, og ikke så utrolig "realistisk" hele tia... prøv det en gang og se åssen det virker du :)

 

Greit nok at Kim er negativ og har helt andre meninger enn det andre her inne har, men er det ikke det som er vitsen med et diskusjonsforum da? At folk skal ha forskjellige meninger og at det skal bli diskusjoner av det. Hvis alle går rundt og er positive til alt så vil man jo fullstendig overse det negative, og det er jo ikke særlig bra.

 

Hvis jeg en dag syns Kim blir altfor mye negativ så ville jeg heller bare latt være å svare på innlegget hans, i stedet for at man skal sitte foran pcen og bli irritert av det, fordi irritasjon kommer det aldri noe godt utav. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Så hans meninger skal bestemme om han får lov til å være mod eller ikke??!!!

Ikke det jeg sier.

Selfølglig skal han få ha sine meninger, men ALT er jo SÅ NEGATIVT.

Feil av meg å komme med den utalelsen, men jeg blir bare litt frustrert, rett og slett, for av og til høres det jo ut som om det er forferdelig å være Arsenalsupporter.

 

Men jeg beklager det siste innlegget mitt.

 

Så moderatorer skal kun være positive? For da hadde iallefall du passet godt som moderator.

 

Nei, selfølgelig ikke, alle har sine synspunkter, men jeg var bare så frustrert over dine innlegg at det glapp ut, det som sagt beklager jeg. Bra med litt uenighet i blant :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Så hans meninger skal bestemme om han får lov til å være mod eller ikke??!!!

Ikke det jeg sier.

Selfølglig skal han få ha sine meninger, men ALT er jo SÅ NEGATIVT.

Feil av meg å komme med den utalelsen, men jeg blir bare litt frustrert, rett og slett, for av og til høres det jo ut som om det er forferdelig å være Arsenalsupporter.

 

Men jeg beklager det siste innlegget mitt.

 

Så moderatorer skal kun være positive? For da hadde iallefall du passet godt som moderator.

 

Nei, selfølgelig ikke, alle har sine synspunkter, men jeg var bare så frustrert over dine innlegg at det glapp ut, det som sagt beklager jeg. Bra med litt uenighet i blant :)

 

Uenighet er sunt ja :ph34r: Hadde blitt ett kjedelig forum hvis alle hadde vært enige om alt :)

Link to comment
Share on other sites

Så hans meninger skal bestemme om han får lov til å være mod eller ikke??!!!

Ikke det jeg sier.

Selfølglig skal han få ha sine meninger, men ALT er jo SÅ NEGATIVT.

Feil av meg å komme med den utalelsen, men jeg blir bare litt frustrert, rett og slett, for av og til høres det jo ut som om det er forferdelig å være Arsenalsupporter.

 

Men jeg beklager det siste innlegget mitt.

 

Så moderatorer skal kun være positive? For da hadde iallefall du passet godt som moderator.

 

Nei, selfølgelig ikke, alle har sine synspunkter, men jeg var bare så frustrert over dine innlegg at det glapp ut, det som sagt beklager jeg. Bra med litt uenighet i blant :)

 

Uenighet er sunt ja :ph34r: Hadde blitt ett kjedelig forum hvis alle hadde vært enige om alt ;)

Helt sant ;) Da er vi enige i at det er bra å være uenige også, ikke alle som er det :)

Link to comment
Share on other sites

Nå må nær sagt alle her inne skjerpe seg!!

At man ikke tror Arsenal vinner serien er ikke så rart, ettersom laget har mistet flere spillere enn de har skaffet seg, pluss at avstanden opp til MU var meget stor forrige sesong. Vektlegger man dette, er det ikke pessimistisk, men realistisk å tro dette.

 

men

 

for de som ser på laget til Arsenal og ser unge coming stars som har ett mer år på baken, og at spillere som Hleb, Rosicky, Gallas kanskje blir bedre denne sesongen, er det ikke rart at man tror på gull. I tillegg er det vel ikke mulig at vi får en sesong med så mange skader som i fjor, og at MU får så lite skader som i fjor.

 

Altså kommer det an på hvordan man ser det. De som ser på sesongen 2007/08 som en vanskelig sesong baserer seg på fortiden (at vi var så langt bak MU osv), mens de som tipper Arsenal som seriemestre ser på en fremtid som er fullt realiserbar.

 

Jeg vil forøvrig gjerne se dette siste skjer, men da må mye skje med spillere som Gallas (bedre samspill med Tourè), Hleb (må variere mer og få selvtillit), Rosicky (skyte mer og bedre), Eboue (han hadde nedadgående kurve), Adebayor (må score), vPersie (må holde seg skadefri), og våre unge må fortsette utviklingen.

Link to comment
Share on other sites

Nå må nær sagt alle her inne skjerpe seg!!

 

Eh, nær sagt alle? Av 828 registrerte brukere? ;)

Godt, fortell oss hva vi skal gjøre...

Med uttrykket "alle her inne" mente jeg selvsagt alle inne på denne topicen, noe jeg trodde var unødvendig å utdype....

Link to comment
Share on other sites

1. Manchester United

2. Liverpool

3. Arsenal

4. Chelsea

5. Tottenham

6. Bolton

7. Newcastle

8. Portsmouth

9. West Ham

10. Blackburn

11. Everton

12. Birmingham

13. Aston Villa

14. Reading

15. Middlesbrough

16. Wigan

17. Manchester City

18. Fulham

19. Derby

20. Sunderland

 

 

 

1. Manchester United

Jeg tror Man Utd vil bli litt for sterke også i år. De har ikke solgt noen viktige spillere ennå, og forsterket med Hargreaves, Nani, og Anderson.

 

2. Liverpool

De var sånn passe forrige sesong, men kommer til å bli bedre denne sesongen, hvis Torres slår til. Gjør han det, kjemper LFC helt i toppen neste sesong.

 

3. Arsenal

Vi bør være fornøyde med tredjeplass neste sesong med kjøpene som er gjort til nå. Vi har solgt Henry, og kun hentet Eduardo da Silva. Det er ikke nok. Henter vi dog et par verdensklassespillere og slipper skadeproblemer, samt RvP blir hiten jeg håper han vil bli, kan vi ende enda høyere.

 

4. Chelsea

Chelsea kommer til å gå på en smell neste sesong. De har kun hentet Pizarro og Sidwell etter hva jeg har fått med meg, og Lampard og Drogba ryktes å være på vei bort. Skjer det, er Chelsea in deep shit.

 

5. Tottenham

Velvel. Nok en gang oppe og snuser på fjerdeplassen. Jeg må vel inrømme at Spurs begynner å bygge opp et godt lag. De har Berbatov, som er en av de beste spissene i the Premiership for tiden, og de har kjøpt Bent og Bale. Men de kommer ikke høyere enn femte heller i år.

 

6. Bolton

Igjen ser de ut til å ha et godt lag, selv om de, såvidt meg bekjent, ikke har gjort noen store kjøp. Men de vil nok igjen kjempe helt der oppe.

 

7. Newcastle

Nå har de sannsynligvis fått seg en god manager i Big Sam Allardyce, og gjort et par ganske så fine kjøp. Derfor tror jeg de vil gjøre det godt denne sesongen. Men av en eller annen grunn føler jeg at de ikke kommer til å få alt til å stemme, så de når ikke helt opp.

 

8. Portsmouth

Har vel ikke gjort noen store kjøp? så de kommer nok ikke til å ta et stort steg fra fjorårssesongen, selv om de i utgangspunktet har et ganske bra lag på papiret. Derfor kommer de neppe høyere enn åttende.

 

9. West Ham

Må si de har et veldig bra lag på papiret, men jeg tror ikke de vil få alt til å gå helt på skinner. Men om de får en Tevez i storform, og ikke mister noen av nøkkelspillerne deres, og gjør noen kjøp, havner de nok høyere enn niende.

 

10. Blackburn

Ser ikke ut som om de har gjort noen særlig bra kjøp til nå, så de vil ikke gjøre det så stort denne sesongen. De har en ganske grei stall, men de kommer ikke veldig mye høyere enn tiendeplass.

 

11-20. Resten

Resten av lagene gidder jeg ikke å gå gjennom. Men de kommer rett og slett bare ikke til å være god nok til å kjempe på øvre halvdel.

 

 

 

Overraskelsen: Eduardo Alves da Silva. Jeg tror han vil ta Premier League med storm, og imponere alle ved å score et tosifret antall mål. [til debutant å være, er ikke det så alt for galt.]

Skuffelsen: Fernando Torres. Han kommer ikke til å venne seg til PL slik som alle Liverpoolfans håper på, og kommer ikke til å være så veldig god.

Årets spiller: Cristiano Ronaldo. Desverre har nok ingen skills nok til å konkurrere med ham.

Årets unge spiller: Cesc Fabregas. Om ikke Ronaldo går under betegnelsen "ung".

Toppscorer: Didier Drogba. Om han ikke forsvinner i løpet av sommeren.

 

PS: JEG KOMMER NOK TIL Å KOMME MED NY VURDERING NÅR OVERGANGSVINDUET ER STENGT

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke alle som tipper Sunderland i nedrykk striden!?

 

Mitt tips:

Overraskelsen: Sunderland, med Roy Keane i spissen. Blir ikke overrasket om de blir blandt de 7 til 10 beste.

Skuffelsen: Fernando Torres. Alle Liverpoolfans er i 100 nå, men til jul vil de helst selge han. Vent å se! ;)

Årets spiller: Ronaldo, desverre......!?

Årets unge spiller: Cesc Fabregas.

Toppscorer: Eduardo da Silva.

 

Tabellen vil være lik Trønderbart sin! ;)

Link to comment
Share on other sites

Kim som Manager! Da hadde alt vært så utrolig annerledes!

 

Nei. Arsenal har fullt av kvalitet. Trur det største savnet av Henry vil være utenfor banen, og ikke på. Altså, å ha en spiller som Henry i troppen, bare å ha Thierry Henry. Det er respekt i seg selv. På banen derimot... Han var ikke mye av seg selv de to siste sesongene (Greit, han var god i hjemmekampene 05/06, men bortekampene....). Denne siste sesongen hans hadde han greit med mål ut ifra antall kamper, men var ofte en som bremset ned spillet. Skulle alltid ha ballen, men fikk sjeldent til noe. Jeg vet han er/var magisk, men trur litt av det ble igjen med Highbury.

 

Vi spilte våre beste kamper forrige sesong uten Henry på banen.

Kamper som;

Bolton borte i FA-cup.

Blackburn hjemme i ligaen.

United borte.

Bolton hjemme i ligaen.

Tottenham hjemme i ligaen, og hjemme i ligacupen.

 

Men så er det jo samme som Vieira.. Vil stallen gå på samme nedtur i ligaen som med Vieira? Ni jeg tviler. Det var jo dårlig selvtillitt i gruppa etter det salget, men man så jo så fort han ble erstattet. Ingen skriker etter Vieira nå. Tror man kan skjønne at også Henry kan erstattes, det måtte han ha gjort uansett en gang.

 

Arsenal vil overraske mange denne sesongen. Og denne gangen har JEG rett, Kim.

Link to comment
Share on other sites

Leste et eller annet sted på nettet i stad at Liverpool fansen føler seg sikre på ligagull med Torres, så da er vel det oppe og avgjort da. :P

 

Ja, selvfølgelig. Torres forandrer jo hele premier league ;)

Han blir Årets spiller, Toppscorer og han skyter til og med Liverpool til Ligagull med ca. 40 scoringer ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett tabellforslagene til enkelte her inne, så begynner det jaggu meg å ligne på Tottenhamtilstander her inne. Tottenhamsupporterne er jo kjent for å ha overdreven stor tro på eget lag. Og slik begynner det jaggu å bli her også.

 

Greit nok at man ønsker å være optimistiske, men det må da gå an å ha litt snev av realisme også. Vi var milevis bak Chelsea og United forrige sesong. Begge lagene har forsterket seg. Vi har hentet 3 nye spillere, to for fremtiden, og en ukjent Kroat til å erstatte Henry.

 

Gjør vi en god sesong, er vi med og kjemper med Liverpool om tredje plassen. første og andre plassen kommer til å stå mellom Chelsea og United.

 

Tror egentlig de fleste driter tynt i "realiteten" din Kim... Du er så negativ at det er plagsomt... Arsenal kommer blant de to beste, tør ikke si hvilken av de enda... Det er jo ett poeng i å være positiv, og ikke så utrolig "realistisk" hele tia... prøv det en gang og se åssen det virker du ;)

 

Har vært positiv mange ganger jeg. Og hvis det er så forferdelig å lese mine innlegg, så er det bare å drite i å lese det jeg skriver vettu. Og det er ganske tydelig at de fleste ikke driter tynt i min "realitet", for alle ser ut til å ha en eller annen kommentar til det for tiden.

 

Rosa solbriller er sunt Kim;-)

Men jeg må også ærlig innrømme at foreløpig har jeg liten tro på en topp 2 plassering.

Det er lite realistisk å tro vi har tatt så mye innpå Chelski og United etter å ha

mistet Henry.

Ser på Dudu som en god investering men vi bør ha minimum 1 spiller til av god

kvalitet skal vi kunne hevde oss.

Og for å være helt ærlig har jeg mer sans for realisme enn blind optimisme.

Jeg velger den lett forsiktige optimismen og tror vi kjemper om 3 plassen denne sesongen og.

Med et par spillerkjøp til.(Martins)...da kan mye snu seg;-)

 

1 United

2Chelsea

3Arsenal

4Liverpool

5Bolton

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett tabellforslagene til enkelte her inne, så begynner det jaggu meg å ligne på Tottenhamtilstander her inne. Tottenhamsupporterne er jo kjent for å ha overdreven stor tro på eget lag. Og slik begynner det jaggu å bli her også.

 

Greit nok at man ønsker å være optimistiske, men det må da gå an å ha litt snev av realisme også. Vi var milevis bak Chelsea og United forrige sesong. Begge lagene har forsterket seg. Vi har hentet 3 nye spillere, to for fremtiden, og en ukjent Kroat til å erstatte Henry.

 

Gjør vi en god sesong, er vi med og kjemper med Liverpool om tredje plassen. første og andre plassen kommer til å stå mellom Chelsea og United.

 

Er det ikke en skivebom å sammenlikne oss med yids? Jeg synes da de fleste her er svært så nøkterne og realistiske i sine tips, og uten å ha telt opp alle tipsene sitter jeg da med et inntrykk av at de fleste IKKE tipper Arsenal som ligamester. Og selv om Arsenal fortsatt er i en utviklingsfase, og de kanskje ikke vinner ligaen, det er slett ikke SÅ usannsynlig! Det er nok av argumenter som peker i "vår" favør;

 

* talentene er blitt et år eldre

* kjøpet av Eduardo KAN vise seg å være årets genistrek

* Henry var en dårlig kaptein, og spilte lite forrige sesong. Nå blir det mer ro i rekkene. Arsenal var det mest sjanseskapende laget praktisk talt uten Henry.

 

* Chelsea har vist tegn på indre uro og "slitasje". Ikke like dominante og stabile som for et par år siden.

* Andre klubber er mer på alerten overfor ManU. De kommer ikke like lett til det denne gangen. Og klarer Ronaldo å få en like sensasjonell sesong igjen?

* Liverpool er styrket med Torres, men kan de bli ligamester med sin forsiktige "antifotball"?

 

Nei, litt optimistiske skal vi tillate oss å være, vel vitende om at dette blir en beinhard kamp.

 

Min foreløpige tabell;

 

1. Arsenal

2. ManU

3. Chelsea

4. Liverpool

5. Tottenham (....?)

6. Newcastle

7. Aston Villa

8. Blackburn

9. Everton

10. Manch C

11. Middlesboro

12. Sunderland

13. Portsmouth

14. Bolton

15. West Ham

16. Reading

17. Birmingham

18. Fulham

19. Wigan

20. Derby

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett tabellforslagene til enkelte her inne, så begynner det jaggu meg å ligne på Tottenhamtilstander her inne. Tottenhamsupporterne er jo kjent for å ha overdreven stor tro på eget lag. Og slik begynner det jaggu å bli her også.

 

Greit nok at man ønsker å være optimistiske, men det må da gå an å ha litt snev av realisme også. Vi var milevis bak Chelsea og United forrige sesong. Begge lagene har forsterket seg. Vi har hentet 3 nye spillere, to for fremtiden, og en ukjent Kroat til å erstatte Henry.

 

Gjør vi en god sesong, er vi med og kjemper med Liverpool om tredje plassen. første og andre plassen kommer til å stå mellom Chelsea og United.

 

Er det ikke en skivebom å sammenlikne oss med yids? Jeg synes da de fleste her er svært så nøkterne og realistiske i sine tips, og uten å ha telt opp alle tipsene sitter jeg da med et inntrykk av at de fleste IKKE tipper Arsenal som ligamester. Og selv om Arsenal fortsatt er i en utviklingsfase, og de kanskje ikke vinner ligaen, det er slett ikke SÅ usannsynlig! Det er nok av argumenter som peker i "vår" favør;

 

* talentene er blitt et år eldre

* kjøpet av Eduardo KAN vise seg å være årets genistrek

* Henry var en dårlig kaptein, og spilte lite forrige sesong. Nå blir det mer ro i rekkene. Arsenal var det mest sjanseskapende laget praktisk talt uten Henry.

 

* Chelsea har vist tegn på indre uro og "slitasje". Ikke like dominante og stabile som for et par år siden.

* Andre klubber er mer på alerten overfor ManU. De kommer ikke like lett til det denne gangen. Og klarer Ronaldo å få en like sensasjonell sesong igjen?

* Liverpool er styrket med Torres, men kan de bli ligamester med sin forsiktige "antifotball"?

 

Nei, litt optimistiske skal vi tillate oss å være, vel vitende om at dette blir en beinhard kamp.

 

Min foreløpige tabell;

 

1. Arsenal

2. ManU

3. Chelsea

4. Liverpool

5. Tottenham (....?)

6. Newcastle

7. Aston Villa

8. Blackburn

9. Everton

10. Manch C

11. Middlesboro

12. Sunderland

13. Portsmouth

14. Bolton

15. West Ham

16. Reading

17. Birmingham

18. Fulham

19. Wigan

20. Derby

 

Slik jeg ser det, så er vi dårligere pr. dags dato enn vi var forrige sesong. Stallen har blitt tynnere, Henry har forsvunnet, og blitt erstattet av en spiller som vi ennå ikke vet om vil passe inn i Arsenal. Det faktum at stallen er blitt tynnere, gjør at vi er mer sårbar for skader. Det eneste som har blitt bedre siden forrige sesong, er jo at unggutta har nok en sesong med PL bak seg.

 

Det jeg vil frem til, er at iallefall jeg mener det er urealistisk å snakke om topp to slik som situasjonen er nå. Jeg vil iallefall avvente og se hvordan det går i pre-season, og om det eventuelt kommer flere nye ansikter før jeg "lurer" meg selv til å tro på topp 2

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg ser det, så er vi dårligere pr. dags dato enn vi var forrige sesong. Stallen har blitt tynnere, Henry har forsvunnet, og blitt erstattet av en spiller som vi ennå ikke vet om vil passe inn i Arsenal. Det faktum at stallen er blitt tynnere, gjør at vi er mer sårbar for skader. Det eneste som har blitt bedre siden forrige sesong, er jo at unggutta har nok en sesong med PL bak seg.

 

Det jeg vil frem til, er at iallefall jeg mener det er urealistisk å snakke om topp to slik som situasjonen er nå. Jeg vil iallefall avvente og se hvordan det går i pre-season, og om det eventuelt kommer flere nye ansikter før jeg "lurer" meg selv til å tro på topp 2

 

Dette må du gjerne mene, og argumentene dine er jo gode, så kanskje du får rett. Men poenget mitt er at man ikke NØDVENDIGVIS er en naiv overoptimist selv om man tipper Arsenal blant topp-to; for det fins nok av argumenter for at nettopp det kan skje også. Men en ting tror jeg mange er enig i, og det er at det er større usikkerhet enn på lenge når det gjelder den innbyrdes plassering av topp fire, for vi tror vel ikke at noen andre blander seg inn?

 

ManU ser fryktinngytende ut på papiret, men kan Giggs og Scholes levere nok en gang, og er ikke "overraskelsesmomentet" nå borte sammenliknet med i fjor? Hvor gode er de egentlig?

 

Pool har fått Torres, men virker fortsatt å ha mye å gå på angrepsmessig. Rafa er og blir en svært forsiktig mann. Kan man bli ligamester med det utgangspunktet? Og det er enda større press på Torres enn på vår nye mann!

 

Og i Chelsea hersker det større usikkerhet enn på lenge. Hvordan slår det ut?

 

Og endelig kan ting slå begge veier hos Arsenal. Hva er mest sannsynlig?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tror at vi kommer til å legge om spillestilen litt, og satse mer på tidlige cross-baller i år enn det vi gjorde ifjor. Det tror jeg faktisk er nøkkelen til suksess for vår del. Slutt på å pirke ballen i mål via midten av 16meter'n!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...