Jump to content

Tour de france


arsenal_1886

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Var det noen som så Tour de France på en annen kanal enn TV2 i dag? Grunnen til at jeg spør, er for å høre om noen har fått med seg hvilken Discovery Channel syklist som så veldig skadet ut da de syklet mot mål etter velten. Det lignet desverre veldig mye på min favoritt i Tour de France, George Hincapie.

 

Så hvis noen har noe informasjon om dette, og eventuelt vet om vedkommende må bryte touren, så blir jeg fornøyd :)

 

På TV2 snakker de jo kun om Thor Hushovd, så der er det jo umulig å få med seg noe som helst av informasjon

Link to comment
Share on other sites

Var det noen som så Tour de France på en annen kanal enn TV2 i dag? Grunnen til at jeg spør, er for å høre om noen har fått med seg hvilken Discovery Channel syklist som så veldig skadet ut da de syklet mot mål etter velten. Det lignet desverre veldig mye på min favoritt i Tour de France, George Hincapie.

 

Så hvis noen har noe informasjon om dette, og eventuelt vet om vedkommende må bryte touren, så blir jeg fornøyd :)

 

På TV2 snakker de jo kun om Thor Hushovd, så der er det jo umulig å få med seg noe som helst av informasjon

Ikke Hincapie, han kjører i den amerikanske drakta. Tror det var Vaitkus som kom skadet inn sammen med Contador.

Link to comment
Share on other sites

Var det noen som så Tour de France på en annen kanal enn TV2 i dag? Grunnen til at jeg spør, er for å høre om noen har fått med seg hvilken Discovery Channel syklist som så veldig skadet ut da de syklet mot mål etter velten. Det lignet desverre veldig mye på min favoritt i Tour de France, George Hincapie.

 

Så hvis noen har noe informasjon om dette, og eventuelt vet om vedkommende må bryte touren, så blir jeg fornøyd :)

 

På TV2 snakker de jo kun om Thor Hushovd, så der er det jo umulig å få med seg noe som helst av informasjon

Ikke Hincapie, han kjører i den amerikanske drakta. Tror det var Vaitkus som kom skadet inn sammen med Contador.

 

Oki.

 

Leste på nettavisen at det kanskje var kapteinen selv Leipheimer

Link to comment
Share on other sites

Var det noen som så Tour de France på en annen kanal enn TV2 i dag? Grunnen til at jeg spør, er for å høre om noen har fått med seg hvilken Discovery Channel syklist som så veldig skadet ut da de syklet mot mål etter velten. Det lignet desverre veldig mye på min favoritt i Tour de France, George Hincapie.

 

Så hvis noen har noe informasjon om dette, og eventuelt vet om vedkommende må bryte touren, så blir jeg fornøyd :P

 

På TV2 snakker de jo kun om Thor Hushovd, så der er det jo umulig å få med seg noe som helst av informasjon

Ikke Hincapie, han kjører i den amerikanske drakta. Tror det var Vaitkus som kom skadet inn sammen med Contador.

 

Har lest på hjemmesidene til Discovery Channel nå, og du hadde rett i at det var Vaitkus som kom skadet inn sammen med Contador. Og utifra rapportene er vel han ute av touren nå, etter som han fikk ett brudd i høyre tommel, og måtte undergå operasjon i går, og ikke skulle starte i dag.

 

Hincapie pådro seg en liten skade i kneet, men han startet i dag, og det skulle ikke være noen fare for videre deltagelse.

Link to comment
Share on other sites

Astana bør satse på Kløden istedenfor Vinokourouv! Kløden er 2:34 bak og Vini 5:10 min! Kløden (før edit sto det kødden:D) ser også friskere ut i fjellene ivertfall i alpene...

Hvem vant i dag? :)

Etter å ha tapt en halvtime i går ja....

Link to comment
Share on other sites

Håper Discovery Channel setter skikkelig press på Rabobank på onsdag. Hvis de satser høyt, har de alle mulighetene til å spille ut Rasmussen. Hvis Contador klarer å ta rundt ett minutt på Rasmussen på onsdag, så tror jeg Contador står med den gule trøya etter lørdagens tempo. Cadel Evans kommer til å tape mer terreng.

Link to comment
Share on other sites

Contador virka uhyre sterk i dag, med rykk på rekke og rad fra Discovery trioen kan Contador knappe inn litt tid på Rasmus :)

 

Bare så synd at det er hviledag i mårra!

 

Trur Contador tar ca 2min på Rasmus siden denne tempoen som kjem er heilt paddeflat.

Link to comment
Share on other sites

Sykkel er ok som fjernsynsunderhaldning, spesielt når det vert ledsaga av kunnskapsrike folk som Johan Kaggestad. Det kunne og verke som anti-doping arbeidet gav resultat. Så vert ein tyskar doping-tatt, og det kjem fram at Michael Rasmussen stakk seg vekk i det indre av Mexico i tre veker før rittet. Han skulle sjølvsagt aldri ha fått lov til å delta. Interessa er igjen dalande, og det er uforståeleg at folk framleis brukar tid på dette narrespelet.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/tourdefranc...icle1242326.ece

 

Kazaken er tatt i doping, dette er dårlig nytt for sporten som allerede sliter med eit frynsete rykte.

 

Men det er jo bra å se at den tøffe linja til UCI og dopingjegerne virker!

 

 

BTW burde ikkje Rasmus som sto over 4kontroller da han gjemte seg i Mexico få samme straff som i andre idretter? Tenker da på Rio Ferdinand som unnlot og møte opp til 1 dopingkontroll!

 

http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article321259.ece

 

Nå har Astana trekt seg!

Link to comment
Share on other sites

Rasmussen unnlot ikkje å møte kontroller. Han har berre "glømt" å melde frå om kor han var i ei gjeven tid. Rio Ferdinand STAKK av frå dopingtest etter at kontrollørane var komne...

Link to comment
Share on other sites

At den mest profilerte rytteren i TdF blir tatt for doping er en SKANDALE. Vino har vært storfavoritt og ødelegger imagen for sykling. Nå blir det bare sammenlignet med doping. Jeg skjønner ikke helt hva de tenker på når de doper seg, de vet jo at de blir tatt og Vino hadde klart seg fint uten det!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...