Jump to content

xperteleven


arsenal_1886

Recommended Posts

For dere som kom for sent til afc_1886'sliga; Ny Sjanse :P

ID: 111022 Det meste står jo forklart av afc_1886.

kan eg vere med i din og??

Seff, alle som vil, men er ikke sikker på om du får det til pga at du er med i afc_1886's liga, men prøv.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

For dere som kom for sent til afc_1886'sliga; Ny Sjanse ;)

ID: 111022 Det meste står jo forklart av afc_1886.

kan eg vere med i din og??

Seff, alle som vil, men er ikke sikker på om du får det til pga at du er med i afc_1886's liga, men prøv.

 

når e gsøker på id så kommer det opp med det kommer ikke opp at eg kan søke :P ??

Link to comment
Share on other sites

Man kan bare:

 

-Være med i en privat liga (De som er med i Norwegian gunners har da allerede brukt opp den kvota)

 

- Lage en egen privat liga

 

- Være med i en offisiell liga

 

Tilsammen kan du da være med i 3 ligaer. Sett deg opp på venteliste på en offisiell liga, så kan du etterhvert være med der også.

Link to comment
Share on other sites

Har vært uten internett en stund, men er tilbake nå.

Har derfor ikke kunnet svare på spørsmål, men skal svare så godt jeg kan nå:

 

1. Spillere utvikler seg etter sesongen (Ikke underveis)

 

2. Har pr. dags dato har jeg ikke mulighet til å endre kampdatoer, men dersom vi velger å ha en cup, kommer den i tilleg og får opp spilldatoene. Er dette ønskelig?

 

 

 

VIKTIG:

Jeg blir borte i ca en måned fra 7. juli. I denne perioden får jeg ikke godtatt navn og slikt. Dersom noen er interisert i jobben, henter jeg derfor gjerne inn en assistent til å gjøre dette. (Ternger ikke å ha spilt spillet før, en lett jobb) Noen som kan ta denne stillingen?

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært flott med en cup. Dersom det ikke er noe stress å ha denne "jobben" kan jeg godt ta den. Hva innebærer den sånn eksakt? Er det så mye å gjøre nå da? Ligaen er laget, resten går vel så å si på skinner?

 

:(

Det eneste jobben innebærer er stort å trykke på "Yes" til alle søknader om navn. En annen oppgave er å holde orden og slette upassende Inlleg/pressemeldinger, men har ikke dukket opp noe å ta tak i her. (Og jeg tviler på at det kommer). Bortsett fra dette er det ikke noe spesielt å gjøre underveis i sesongen.

Vil du ha jobben?

Link to comment
Share on other sites

Har vært uten internett en stund, men er tilbake nå.

Har derfor ikke kunnet svare på spørsmål, men skal svare så godt jeg kan nå:

 

1. Spillere utvikler seg etter sesongen (Ikke underveis)

 

2. Har pr. dags dato har jeg ikke mulighet til å endre kampdatoer, men dersom vi velger å ha en cup, kommer den i tilleg og får opp spilldatoene. Er dette ønskelig?

 

 

 

VIKTIG:

Jeg blir borte i ca en måned fra 7. juli. I denne perioden får jeg ikke godtatt navn og slikt. Dersom noen er interisert i jobben, henter jeg derfor gjerne inn en assistent til å gjøre dette. (Ternger ikke å ha spilt spillet før, en lett jobb) Noen som kan ta denne stillingen?

 

Takk for svar <_<

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 23 2007, 01:18 PM) 94221[/snapback]

Jeg kan gjerne ta på meg jobben som assistent.. skal bare til Danmark på mandag, og kommer hjem på fredag.. ellers har jeg ingen planer for sommerferien så :P

 

Og ja, en cup hadde vært bra :-|

Da får du stillingen om du vil ha den. Men da må jeg ha lagnavnet ditt på spillet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...