Jump to content

xperteleven


arsenal_1886

Recommended Posts

Noen som har spilt xperteleven? Det er et gratis managerspill som kan finnes på:

http://www.xperteleven.com

Man starter med et lag man gir et eget navn, bestemmer draktfarger ol. Deretter spilles det 1-2 kamper i uka og disse kampene varer 0.1 sekund, før man får et resultat. Man kan søke på navn og kjøpe spillere, samt styre økonomien. Man kan enten spille i en offesiell serie eller en privat. Dersom flere her på siden vil være med å spille starter jeg med glede en egen serie for oss brukere her på siden.

 

PS. Dersom noen erinterisserte så bare skriv her på siden så kan vi bestemme om jeg skal starte serien og når f.eks. en startdato skal være. Skriv også om man lurer på noe

 

 

 

Registrerte: (til nå 12 stk.)

Gunners of 1886..........................................Arsenal_1886

Lucky Losers...............................................Jobosol

Trott Eitlag.................................................Torstein Bjørkås

Trojanske Hester.........................................Zaldor

Arsenalnr2..................................................Arsenalnr2

Bjørnar-gunners..........................................Gooner93

AFC Banana................................................Imers

Kizzan IL.....................................................Kizzan

FK-Floppen..................................................FK-Floppen

Gunner Crew...............................................Stefan_b

Viking FK.....................................................Moen

Ørnes IL......................................................Ingarz

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

eg er med :angry: kor mangen må vi vere?

I teorien kan vi si at vi er nok nå, men jo flere, jo bedre. Foreslår at vi venter til i morgen med å starte dersom ingen har noe i mot det.

 

Jeg blir med jeg.

 

EDIT: Kan man være med i flere ligaer?

Når du har registrert deg har du mulighet til å ha opp til 3 lag på den brukeren. Med disse lagene kan du spille i forskjellige ligaer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lyst, men jeg er i England fra 25. juni til 9. juli, så da går det vel ikke?

Det går helt fint det. Blir selv bortreist store deler av ferien, men det kreves ikke at du er til stede. Laget spiller uansett, men du får selvfølgelig ikke endret på laget mens du er borte. Håper du blir med :-|

 

Viktig melding:

Har nå opprettet serien (Kalte den Norwegian gunners).

For å registrere dere går dere på Join (Oppe til venstre)

Fyll så ut skjemaet og "send application"

Du vil da få en mail for å aktivere brukeren.

Da du har logget inn går du på "join a private league" (eller noe sånt)

Du vil da se at du trenger en kode (League ID) for å få blitt med. Koden er:

110435

Skriv inn koden og du er med.

 

 

Om det er noe som er uklart/mangler så bare si i fra her i denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

Har nå godkjent alle søkere om lag. Da er vi oppe i 8 lag. Vet ikke hvem her på forumet som har registrert seg, men i og med at vi nå er 8, tror jeg de fleste av oss er med. Dermed foreslår jeg at vi starter i morgen, og at det deretter ikke lenger blir mulig å melde seg inn.

 

Hva sier dere til å starte ca. 11.00 i morgen tidlig? (dersom ingen har noe i mot det og skriver her, stenges serien for påmelding på dette tidspunktet.)

 

Frem til dette vil alle kunne melde seg inn. Ønsker selvfølgelig så mange som mulig som blir med.

Link to comment
Share on other sites

Har nå godkjent alle søkere om lag. Da er vi oppe i 8 lag. Vet ikke hvem her på forumet som har registrert seg, men i og med at vi nå er 8, tror jeg de fleste av oss er med. Dermed foreslår jeg at vi starter i morgen, og at det deretter ikke lenger blir mulig å melde seg inn.

 

Hva sier dere til å starte ca. 11.00 i morgen tidlig? (dersom ingen har noe i mot det og skriver her, stenges serien for påmelding på dette tidspunktet.)

 

Frem til dette vil alle kunne melde seg inn. Ønsker selvfølgelig så mange som mulig som blir med.

 

11.00 er vell di fleste på jobb eller skole

Link to comment
Share on other sites

Har nå godkjent alle søkere om lag. Da er vi oppe i 8 lag. Vet ikke hvem her på forumet som har registrert seg, men i og med at vi nå er 8, tror jeg de fleste av oss er med. Dermed foreslår jeg at vi starter i morgen, og at det deretter ikke lenger blir mulig å melde seg inn.

 

Hva sier dere til å starte ca. 11.00 i morgen tidlig? (dersom ingen har noe i mot det og skriver her, stenges serien for påmelding på dette tidspunktet.)

 

Frem til dette vil alle kunne melde seg inn. Ønsker selvfølgelig så mange som mulig som blir med.

 

11.00 er vell di fleste på jobb eller skole

Ja, men det jeg tenkte er at da får folk i hvertfall alle ut kvelden på å melde seg inn. Og det kreves jo ikke å være til stede klokken 11.

 

 

Edit: Nå er vi 10 lag

Link to comment
Share on other sites

Jeg er mdlem fra før av, men når jeg går på din liga står det nedrst:

Your team quota is full and you can therefore not join the league. Become VIP to get full team quota. Read more here.

 

Help me!

Det virker som om at du kun har mulighet til å ha ett lag i en privat liga. Jeg har to, men jeg eier den ene. tror du kanskje bare kan ha:

1. Privat

2. Egen privat

3. Ofesiell

Link to comment
Share on other sites

Da er vi i gang. (Desverre ikke muligheter for påmelding før neste sesong). Seriestart er i morgen. Lykke til. Husk å tippe på XpertPools om du vil satse for premier.

 

 

Men har et spørsmål:

Ønsker folk her inne en intern cup?

Link to comment
Share on other sites

En egen cup i tillegg til serien? Det ville vært moro det! :D

 

Gleder meg til kampen i morgen mot Kizzan IL. Håper mitt kjære AFC Banana har en sjanse. Har jo ikke peiling på hvor gode de er i kamp enda. :P Kampen spilles på min hjemmebane City of London Stadium. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...