Jump to content

xperteleven


arsenal_1886

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Haha. Jeg hentet opp en 17 år gammel gutt ved navn Asbjørn Langøy fra Junior avdelingen. Dette kostet jo 30.000. Men jeg satte ham på transferlista med en gang og jeg fikk solgt han for 133.500. Litt inntekter er fint! ;)

kor ser du junioravdelingen??

Link to comment
Share on other sites

Du går på Xpert Pools for å tippe kamper. Velg 1 for hjemmeseier, X for uavgjort og 2 for borteseier. Deretter leverer du inn kupongen. Må tippe på alle kampene!

 

For å se hvor bra spillerne gjorde det tror jeg du kan gå på matches og deretter se match report fra den kampen du spilte forrige gang.

Link to comment
Share on other sites

Du går på Xpert Pools for å tippe kamper. Velg 1 for hjemmeseier, X for uavgjort og 2 for borteseier. Deretter leverer du inn kupongen. Må tippe på alle kampene!

 

For å se hvor bra spillerne gjorde det tror jeg du kan gå på matches og deretter se match report fra den kampen du spilte forrige gang.

 

Tusen takk, Imers ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett rundens lag i vår liga? For å se den, gå inn på matches, deretter er det en liten meny til høyre. Der trykker du "Xpert Eleven".

 

Rundens lag er (Fra venstre til høyre formasjonssmessig):

 

Spisser: Kaljord (Trojanske Hester) og Liland (FK-Floppen)

 

Midtbane (Diamant formasjon): Rismoen (Ørnes IL), Workinn (Lucky Losers), Brasetvik (AFC Banana) og Espevoll (FK-Floppen)

 

Forsvar: Wabø (Ørnes IL), Falch-Olsen (Trojanske Hester), Aga (Trojanske Hester) og Dyrland (Arsenalnr2)

 

Keeper: Hallvard Øy (AFC Banana)

 

OG RUNDENS MANAGER: Imers ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...