hermz Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Her skrives det når du skal dra/kommet hjem. Så får vi en ''oversikt'' rett og slett Jeg drar til Hellas om 3 dager, blir i 14.dager. Så blir ikke aktiv på en stund. Gleder meg veldig MVH Hermz Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 31Juni-13/14 Juli: Hellas 21-28 (??) Juli: Danacup, Danmark 4-11 August: Korshamn, Lyngdal, Sørlandet Så blir det vel en tur til østlandet i august, og et par små turer til hytta ved Vikedal (40min. fra Sauda, mot Hgsd.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Av reise 18.06 til kypros Hjem reise 23.07 altså skal være der i 5 uker Norway cup 29.07- slutten Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Skal til England 25. juni og kommer hjem 2 uker senere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivinho Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Jeg drar til london fredag den 27.juli på emirates cup å kommer tilbake den 30.juli! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry#14 Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Skal til Kypros i Juli en gang,men vet ikke helt hvilken dato det er. Blir gøy i varmen,der,,vis det ikke er alt for varmt da:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Her skrives det når du skal dra/kommet hjem. Så får vi en ''oversikt'' rett og slett Jeg drar til Hellas om 3 dager, blir i 14.dager. Så blir ikke aktiv på en stund. Gleder meg veldig MVH Hermz Jeg reiser til hellas på søndag Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Skal til Kypros i Juli en gang,men vet ikke helt hvilken dato det er. Blir gøy i varmen,der,,vis det ikke er alt for varmt da:P Kult, vi skal også til Kypros, i starten av Juli. Gleder meg selv om det er ganske varmt om dagen her i Norge også. Uansett: God tur, kanskje vi ses? Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Dere som skal til Kypros, hvor? Har selv vært i Ayia Napa på Kallisto og Sandy Bay, anbefalest! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Vi skal til Ayia Napa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 Vi skal til Ayia Napa! Okay, gled deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 Jeg skal på kippermocupen den 22. Juni blir borte til 24. Juni Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry#14 Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 Skal til Kypros i Juli en gang,men vet ikke helt hvilken dato det er. Blir gøy i varmen,der,,vis det ikke er alt for varmt da:P Kult, vi skal også til Kypros, i starten av Juli. Gleder meg selv om det er ganske varmt om dagen her i Norge også. Uansett: God tur, kanskje vi ses? Ja,tror vi skulle til Sandy Bay eller noe sånt. Men god tur! EDIT: Fant nå ut at det var Aya Napa alikevell Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 Dere som skal til Kypros, hvor? Har selv vært i Ayia Napa på Kallisto og Sandy Bay, anbefalest! Skal til faren min som bor i Limassol Vet sikkert ikke hvor det er Men det ligger ned i sør helt mot kysten til middelhavet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evy Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Jeg blir ikke så mye på i sommertider. Er ute på vannet og prøver jolla mi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skjetne Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Eg skal på Countryfestivalen på Vinstra 5-8 juli og etter det tenker eg at det blir ein tur inn i Sweden og kansje Finnland, men ein ting er sikkert eg må på jobb siste veka i Juli Da har eg spart 2 uker til og reise og sjå Arsenal når sesongen begynner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Jeg skal til Sverige på camping i hele Juli, tenker jeg. Regner med jeg kommer litt på nettet da. Vi drar fra sted, så jeg finner alltids noen trådløsenettverk etter hvert. Pleier ikke å være mer enn 2-3 dager på ett sted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 alltids smart å fortelle når huset er folketomt slik at man kan gjøre innbrudd:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 alltids smart å fortelle når huset er folketomt slik at man kan gjøre innbrudd:) Takk for opplysningen :P Smarte du! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted June 18, 2007 Author Report Share Posted June 18, 2007 Da reiser jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Jeg drar 22.juni! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Jeg drar for alltid. Og joiner Chelsea.. PGA. Chelsea bruker penga de har, noe Wenger absolutt ikker er i stand til... Hade alle gooners, takk for en hyggelig tid men fra nå av er jeg Blå! Kopi av Chaz, eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 *slett* Link to comment Share on other sites More sharing options...
clyde Posted June 22, 2007 Report Share Posted June 22, 2007 Reiser nå til Spania..tilbake om 8 dager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 Drar 7.august tilbake 17. To kamper forhåpentligvis. Arsenal-Fulham og Arsenal-champions league kvalifisering 1.kamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.