Jump to content

David Trezeguet


ted_uh

Recommended Posts

The Sun skriv idag at vi er ute etter å skaffe oss David Trezeguet frå Juventus, dette visstnok for å sørge for at Henry skal bli i godt humør. Dei spekulerer elles i £5 mill i kjøpssum, og £90000 i vekesløn.

 

tviler på at Wenger kjøper ein 29 år gamal spiss, men det er jo tydeleg at Trezeguet vil vekk frå juve, så kanskje Wenger gjer eit utypisk kjøp :-|

Link to comment
Share on other sites

håper han kommer :-|

Dette er vel en spiller Wenger har vist interesse for tidligere. Er jo utrolig enkelt og forutsigbart at the Sun hiver seg over saken og lager ett rykte ut av det.

 

Snakker vi om en pris på 5mill £ så må jo dette være ett genialt kjøp!? Her får man en kvalitets spiller billig, det gjør forhåpentligvis Henry blid, det er en mye billigere løsning enn Torres og jeg tror også sannsynligheten for at han lykkes er større enn Torres.

 

Her sier jeg faktisk løp å kjøp for første gang siden Yaya Toure ryktene gikk.

Link to comment
Share on other sites

håper han kommer :-|

Dette er vel en spiller Wenger har vist interesse for tidligere. Er jo utrolig enkelt og forutsigbart at the Sun hiver seg over saken og lager ett rykte ut av det.

 

Snakker vi om en pris på 5mill £ så må jo dette være ett genialt kjøp!? Her får man en kvalitets spiller billig, det gjør forhåpentligvis Henry blid, det er en mye billigere løsning enn Torres og jeg tror også sannsynligheten for at han lykkes er større enn Torres.

 

Her sier jeg faktisk løp å kjøp for første gang siden Yaya Toure ryktene gikk.

 

Har vel vært litt skeptisk før til Trez...men han er nå i sin prime time som spiss med

massevis av erfaring. Et litt utypisk Wenger kjøp...men kjøper han viser han også

Henry at Arsenal satser.

Ikke så uenig med deg Parlour...dette kan være et lurt kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Trezeguet er en god spiller som vil styrke Gunners på topp. Arsenal har jo hatt litt problemer foran mål denne sesongen, og han vil helt sikkert styrke angripet. Han vil dessuten bringe litt mer erfaring inn i troppen. Men når det er sagt så er "The Sun" langt fra den mest seriøse avisen.

Link to comment
Share on other sites

Hmm...er ikke alltid den godeste Trezeguet blitt sett på som Henrys dobbeltgjenger, bare litt dårligere?

Såvidt jeg husker så beveger han seg veldig likt også? Mulig han kunne vært en god avlastning for TH, men er litt usikker.

 

Som det også sies: 5mill £ er "billig" for hans signatur, men det skal betales en ukeslønn også her...og den er nok IKKE rimelig.

JEg stoler på Arsene og at han heller finner en uslepen diamant et sted godt gjemt! :-|

Link to comment
Share on other sites

Ja,det kan hende det med et utypisk kjøp ;)

Nå er jo ikke The Sun den mest seriøse avisa!

 

Men kunne vært lurt å kjøpe han!

 

Hva slags avis er seriøse om fotball rykter nå da ? ;) Hehe :P Men håper det er noe i dette rykte. Så jo hvordan de spilte sammen i vm :-|

Link to comment
Share on other sites

Hmm...er ikke alltid den godeste Trezeguet blitt sett på som Henrys dobbeltgjenger, bare litt dårligere?

Såvidt jeg husker så beveger han seg veldig likt også? Mulig han kunne vært en god avlastning for TH, men er litt usikker.

 

Som det også sies: 5mill £ er "billig" for hans signatur, men det skal betales en ukeslønn også her...og den er nok IKKE rimelig.

JEg stoler på Arsene og at han heller finner en uslepen diamant et sted godt gjemt! :-|

At Henry og Trezeguet har mange likhetstrekk er det liten tvil om, men ferdigheitane er ganske ulike. Trezeguet er stor, sterk, god i lufta og god i boksen. Kan vel ikkje sei at Henry deler dei eigenskapane...

 

Sikkert berre eit dumt rykte, men ein rutinert spiss hadde me hatt god bruk for.

Link to comment
Share on other sites

Vel så mye verdt er vel det pykologiske i dette, og det er ikke å kimse av. Navnet David Trezeguet er en av tungvekterene i fotballverden. For en neve pund kan det være en gullkantet handel.......!! Samme effekten fikk vi den gangen Sol Campbell ble signert.

 

Har hørt dummere forslag.

Link to comment
Share on other sites

Leste også at arsenal skal by på Ryan Babel. Tror jeg leste dette på mirror.co.uk

Men uansett, så virker det litt sånn for meg at de finner opp noen sånne rykter om spillere som skal få henry til å bli. Jeg tror ikke Trez kommer til arsenal. Arsenal kommer bare til å kjøpe inn noen unge i år. noen jeg ikke tror det blir no særlig ut av heller egentlig.

Men hadde jo selvfølgelig vært gøy med David Trez i stallen!

Link to comment
Share on other sites

Leste også at arsenal skal by på Ryan Babel. Tror jeg leste dette på mirror.co.uk

Men uansett, så virker det litt sånn for meg at de finner opp noen sånne rykter om spillere som skal få henry til å bli. Jeg tror ikke Trez kommer til arsenal. Arsenal kommer bare til å kjøpe inn noen unge i år. noen jeg ikke tror det blir no særlig ut av heller egentlig.

Men hadde jo selvfølgelig vært gøy med David Trez i stallen!

du leste om rayan babel på triballfootball

Men uansett Trez e en spiller jeg gjerne vil ha til arsenal :D

Link to comment
Share on other sites

Leste også at arsenal skal by på Ryan Babel. Tror jeg leste dette på mirror.co.uk

Men uansett, så virker det litt sånn for meg at de finner opp noen sånne rykter om spillere som skal få henry til å bli. Jeg tror ikke Trez kommer til arsenal. Arsenal kommer bare til å kjøpe inn noen unge i år. noen jeg ikke tror det blir no særlig ut av heller egentlig.

Men hadde jo selvfølgelig vært gøy med David Trez i stallen!

du leste om rayan babel på triballfootball

Men uansett Trez e en spiller jeg gjerne vil ha til arsenal :D

 

Nope. Jeg leser ikke på Tribalfootball. så nå at det var på Mirror.co.uk at jeg fant det.

Link to comment
Share on other sites

Trezeguet kan jo være en lur spiller å kjøpe for en så billig penge :D

men blir da veldig vanskelig å velge mellom Van Persie og David :P

men men, så er det dette med skader da;)

 

hadde nok heller sett et kjøp i forsvaret eller midtbanen

Link to comment
Share on other sites

Burde ikke bli så vanskelig å velge mellom Trezeguet og Van Persie. Kjøp av Trez løser høyre ving problemet - husk hvor bra VP spilte der i VM. Og hvor bra han har spilt der generelt for Nederland. Synes det hadde vært ett knkall kjøp. gogo! kjøp! :D

Link to comment
Share on other sites

Burde ikke bli så vanskelig å velge mellom Trezeguet og Van Persie. Kjøp av Trez løser høyre ving problemet - husk hvor bra VP spilte der i VM. Og hvor bra han har spilt der generelt for Nederland. Synes det hadde vært ett knkall kjøp. gogo! kjøp! :D

Ja,RVP var bra i VM,mens Trezeguet ble sundebukken for Frankrike!

Link to comment
Share on other sites

Vel så mye verdt er vel det pykologiske i dette, og det er ikke å kimse av. Navnet David Trezeguet er en av tungvekterene i fotballverden. For en neve pund kan det være en gullkantet handel.......!! Samme effekten fikk vi den gangen Sol Campbell ble signert.

 

Har hørt dummere forslag.

 

Er enig med deg her John Inge.

 

Trezeguet er i utgangspunktet ikke ett typisk Wenger kjøp, men samtidig så er det ett typisk Wenger kjøp. Det eneste i mine øyne som gjør det til ett ikke typisk Wenger kjøp, er vel alderen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi vill ha en som lukter sjanser og er der og putter de..

Ja da er Trez den rette mannen, har nesten aldri sett denne spilleren score utenfor 16 meteren..

Han har en fantastisk avlsutningsteknik.

Men så er det det da om vi trenger han, vi har fire spisser...

 

Men hvis vi henter en spiss til i sommer, gjør jeg ingenting av å hente Trez... får han visst ganske billig visst?

Link to comment
Share on other sites

Wenger får 40 mill pund til overgansbudsjett ifølge Gunners.no :D

Trezeguet for 5 mill pund? kjøp! ;)Trezeguet er en meget god spelar, so d hadde ikkje gjort noke om han kom. sjøl om vi har en del spissa, så meinar eg at vi bør kjøpe han. som en anna her sa, so kan vi faktisk bruke van Persie på midt, som ving. men spørst om rykte e sant :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...