Jump to content

David Trezeguet


ted_uh

Recommended Posts

Altså spørsmålet er ikke om vi trenger han fordi vi har 4 spisser fra før - men vil han være det utslagsgivende hva anngår om Henry blir eller ikke? Og er Trez. bedre enn de andre spissene vi har?

 

Etter min mening så er Trezeguet mest sannsynlig en bedre spissmakker for Henry enn Adebayor er hvertfall. RvP blir jo bedre og bedre så er litt usikker der. Jeg ser for meg at RvP kanskje løser vår høyre-ving problem ved å bli omskolert til kun den posisjonen, også har vi Ade/Walcott i bakgrunn på spissplass. Synes det virker smart.

 

Og i tillegg vil ett kjøp av Trezeguet være uhyre smart av Wenger med tanke på mentalitet og moral i laget. Også er det jo skremmende for mostandere, for som nevnt over så er Trezeguet ett tungvekter-navn i fotballverdenen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Drømmen er vel å hente Torres & Villa! :lol: ;)

 

Men siden jeg skjønner at dette er høyst usannsynlig er jeg mer enn takknemlig hvis vi henter Trezegoal :D

 

Som nevnt før ville ikke dette blitt noe typisk Wenger - kjøp, men han vet vel selv hvor nødvendig en Henry - erstatter er for tiden, og jeg velger å tro at han har full kontroll og helst en joker eller to oppi ermet :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...