Jump to content

Hat


Ravenghost

Recommended Posts

Har ikke akkurat noen videoer av det, men han filmet ihvertfall flere ganger i VM, mot Boro i FA-cupen, Lille i Champs League og mot Tottenham i PL på WHL, og mot en del andre lag i PL som jeg ikke kommer på sånn i farten.

 

Hvis du ser på en del Manu kamper fra i år, så kan du se at Ronaldo har et filmeforsøk minst en gang hver kamp.

 

Kom forresten på at jeg lastet opp filmingen hans mot Hottentottene på DailyMotion. Her er linken: http://www.dailymotion.com/video/x14s44_c-...o-dive-vs-spudz

 

På repetisjon nr 2 i linken kan du se klart at han filmer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Ronaldo også har jeg alltid hatt et lite øye for. Nå etter at han har vokst seg av filminga er han en fantastisk fotballspiller.

Vokst av seg filminga? HAHA!!! Han har filmet så ufattelig mange ganger denne sesongen at jeg blir kvalm!

 

Du må ha temmelig tykke ManUtd briller for å kunne si noe sånt!

 

Sa jeg det ikke... der komme det en spydig en! :)

Gi meg link til filming da, så skal jeg akseptere det..

 

Her er litt filming:

http://youtube.com/watch?v=-7vKu-nMqsY

Link to comment
Share on other sites

En annen grunn for at jeg ikke ønsker Chelsea-gull er pga Cole.

 

Eller bare HELE chelski!!!

Link to comment
Share on other sites

Hate? I det edle fotballspill? Det er tydelig at mange egentlig ikke forstår hva ordet hat betyr. Men mislike, det er noe helt annet. Og spør du meg, så skal skal enhver rettroende Gooner mislike spudz, ja han eller hun skal mislike naboen sterkt. Særdeles sterkt. United og resten av rottebølet er for parenteser å regne. Jeg vil heller at United skal vinne CL 5 år på rad, enn å se spudz vinne ligacupen. Aaaah, det var herlig å få det ut, en mandagsmorgen. :)

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo også har jeg alltid hatt et lite øye for. Nå etter at han har vokst seg av filminga er han en fantastisk fotballspiller.

Vokst av seg filminga? HAHA!!! Han har filmet så ufattelig mange ganger denne sesongen at jeg blir kvalm!

 

Du må ha temmelig tykke ManUtd briller for å kunne si noe sånt!

 

Når det til og med finst leke som viser at han filmer så er det gale !!http://youtube.com/watch?v=5tYZf2ZeFi4 ..hahah :)

Men uanset C.Ronaldo kommer aldri til å vokse det av seg !

 

http://youtube.com/watch?v=AnG7odvPywc&mode=related&search=

 

KVALMT!!!

Link to comment
Share on other sites

En annen grunn for at jeg ikke ønsker Chelsea-gull er pga Cole.

Cole, Drogba, Fat Frank.... og lista fortsetter...

"Fat Frank" er en fantastisk fotballspiller som jeg synes er sympatisk på alle måter. I år har han 21scoringer fra sentral midtbane, det er seks færre enn vår ultimate målscorer Henry klarte i forrige sesong. Jeg synes denne "Fat" betegnelsen ikke hører noe sted hjemme.

chelsea supporter eller...? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo også har jeg alltid hatt et lite øye for. Nå etter at han har vokst seg av filminga er han en fantastisk fotballspiller.

Vokst av seg filminga? HAHA!!! Han har filmet så ufattelig mange ganger denne sesongen at jeg blir kvalm!

 

Du må ha temmelig tykke ManUtd briller for å kunne si noe sånt!

 

Sa jeg det ikke... der komme det en spydig en! :D

Gi meg link til filming da, så skal jeg akseptere det..

 

Her er litt filming:

http://youtube.com/watch?v=-7vKu-nMqsY

 

Joda... disse to er da filming, men det ene er tatt fra VM, og det er tross alt en stund siden, og Cristiano har vokst som fotballspiller siden den tiden, og har vokst av seg det verste av filminga.. helt klart.

Og bare så dere vet det, så sier jeg ikke dette for å forsvare Cristiano på noen måte, men på grunn av at jeg rett og slett er uenig.

 

En annen grunn for at jeg ikke ønsker Chelsea-gull er pga Cole.

Cole, Drogba, Fat Frank.... og lista fortsetter...

"Fat Frank" er en fantastisk fotballspiller som jeg synes er sympatisk på alle måter. I år har han 21scoringer fra sentral midtbane, det er seks færre enn vår ultimate målscorer Henry klarte i forrige sesong. Jeg synes denne "Fat" betegnelsen ikke hører noe sted hjemme.

chelsea supporter eller...? :blink:

 

Heller realistisk og fornuftig...

Link to comment
Share on other sites

Fat Frank er ein strålande fotballspelar, men langt frå sympatisk.

Christiano Ronaldo er blitt ein enda meir strålande fotballspelar, og det har nok overskygga nokre av dei stygge sidene, men at han har lagt av seg SÅ mykje av skodespelarfaktene er eg ikkje einig i.

Link to comment
Share on other sites

Veginho har da helt rett, den som med hånden på hjertet sier at Arsenal ikke har behov for Frank Lampard, HVIS han blir ledig, lyver. Han er en usedvanlig dyktig midtbanespiller.

 

Vi kunne kanskje tatt ham, hvis han ble kastet efter oss. :blink: Men dønn seriøst; jeg tror ikke han hadde hevet oss. I maskinlaget Chelsea passer han dog perfekt!

Link to comment
Share on other sites

Joda... disse to er da filming, men det ene er tatt fra VM, og det er tross alt en stund siden, og Cristiano har vokst som fotballspiller siden den tiden, og har vokst av seg det verste av filminga.. helt klart.

Og bare så dere vet det, så sier jeg ikke dette for å forsvare Cristiano på noen måte, men på grunn av at jeg rett og slett er uenig.

Du må ha blitt en Ronaldo fanatiker. Ronaldo har så absolutt ikke vokst av seg noe som helst, spesielt IKKE filmingen. Han filmer fortsatt jevnt og trutt, og har også gjort det flere ganger de siste månedene. Den som med hånden på hjertet kan sitte på et forum og skrive at Ronaldo IKKE filmer mer/Filmer mye mindre, enn før må være enten ektemannen hans eller kona (Lite sannsynlig med kone da Ronaldo er homo). Eller bare en veldig stor fan av Ronaldo og ManUtd.

Link to comment
Share on other sites

Joda... disse to er da filming, men det ene er tatt fra VM, og det er tross alt en stund siden, og Cristiano har vokst som fotballspiller siden den tiden, og har vokst av seg det verste av filminga.. helt klart.

Og bare så dere vet det, så sier jeg ikke dette for å forsvare Cristiano på noen måte, men på grunn av at jeg rett og slett er uenig.

Du må ha blitt en Ronaldo fanatiker. Ronaldo har så absolutt ikke vokst av seg noe som helst, spesielt IKKE filmingen. Han filmer fortsatt jevnt og trutt, og har også gjort det flere ganger de siste månedene. Den som med hånden på hjertet kan sitte på et forum og skrive at Ronaldo IKKE filmer mer/Filmer mye mindre, enn før må være enten ektemannen hans eller kona (Lite sannsynlig med kone da Ronaldo er homo). Eller bare en veldig stor fan av Ronaldo og ManUtd.

 

Hold kjeft, Imers, og innse at Ronaldo filmer mindre enn for eksempel forrige sesong og VM, og at han har blitt en svært god fotballspiller! Og spar meg for spydighetene og les hva jeg skriver i tidligere poster i denne tråden..

Link to comment
Share on other sites

Joda... disse to er da filming, men det ene er tatt fra VM, og det er tross alt en stund siden, og Cristiano har vokst som fotballspiller siden den tiden, og har vokst av seg det verste av filminga.. helt klart.

Og bare så dere vet det, så sier jeg ikke dette for å forsvare Cristiano på noen måte, men på grunn av at jeg rett og slett er uenig.

Du må ha blitt en Ronaldo fanatiker. Ronaldo har så absolutt ikke vokst av seg noe som helst, spesielt IKKE filmingen. Han filmer fortsatt jevnt og trutt, og har også gjort det flere ganger de siste månedene. Den som med hånden på hjertet kan sitte på et forum og skrive at Ronaldo IKKE filmer mer/Filmer mye mindre, enn før må være enten ektemannen hans eller kona (Lite sannsynlig med kone da Ronaldo er homo). Eller bare en veldig stor fan av Ronaldo og ManUtd.

 

Hold kjeft, Imers, og innse at Ronaldo filmer mindre enn for eksempel forrige sesong og VM, og at han har blitt en svært god fotballspiller! Og spar meg for spydighetene og les hva jeg skriver i tidligere poster i denne tråden..

Jeg klarer ikke å innse noe som ikke er sant! Jeg husker Ronaldo fra de første sesongene hans i ManUtd, forrige sesong and so on. Faktum er at han kun har forbedret prestasjonene på banen, men filmingen er fortsatt der ved sitt fulle.

 

Ronaldo A.K.A. DIVER!

Link to comment
Share on other sites

Joda... disse to er da filming, men det ene er tatt fra VM, og det er tross alt en stund siden, og Cristiano har vokst som fotballspiller siden den tiden, og har vokst av seg det verste av filminga.. helt klart.

Og bare så dere vet det, så sier jeg ikke dette for å forsvare Cristiano på noen måte, men på grunn av at jeg rett og slett er uenig.

Du må ha blitt en Ronaldo fanatiker. Ronaldo har så absolutt ikke vokst av seg noe som helst, spesielt IKKE filmingen. Han filmer fortsatt jevnt og trutt, og har også gjort det flere ganger de siste månedene. Den som med hånden på hjertet kan sitte på et forum og skrive at Ronaldo IKKE filmer mer/Filmer mye mindre, enn før må være enten ektemannen hans eller kona (Lite sannsynlig med kone da Ronaldo er homo). Eller bare en veldig stor fan av Ronaldo og ManUtd.

 

Hold kjeft, Imers, og innse at Ronaldo filmer mindre enn for eksempel forrige sesong og VM, og at han har blitt en svært god fotballspiller! Og spar meg for spydighetene og les hva jeg skriver i tidligere poster i denne tråden..

Jeg klarer ikke å innse noe som ikke er sant! Jeg husker Ronaldo fra de første sesongene hans i ManUtd, forrige sesong and so on. Faktum er at han kun har forbedret prestasjonene på banen, men filmingen er fortsatt der ved sitt fulle.

 

Ronaldo A.K.A. DIVER!

 

Du mener det, jeg mener det andre... so be it.

Link to comment
Share on other sites

C. Ronaldo er en av verdens beste fotballspillere. Og ikke kall meg Man. U supporter av den grunn (som de fleste nå gjør til Helmik'n)! Men Helmik'n: Jeg er enig i at Ronaldo ikke filmer like mye som før, men han har ikke sluttet enda.

 

Stemmer... er det jeg har prøvd å få frem hele tiden.. Takk!

Link to comment
Share on other sites

Håper Arsenal taper mot Chelsea?????

 

Er det nettopp noe jeg ØNSKER og HÅPER, så er det at Arsenal banker Chelsea sønder og sammen. Jeg kan med hånden på hjertet påstå at Chelsea har ødelagt fotballen, og har drevet opp prisen på spillere med flere millioner pga sin innkjøpspolitikk. Tidligere var det bare Real Madrid som holdt på, og ingen konkurrerte. Når har Chelsea startet, og andre klubber føler de må holde følge med dette. Dette er en av de store årsakene til at investorer blir ønsket velkommen inn i klubbene.

 

Når det er sagt, så har jo også ManU en investor, men de har ikke på langt nær brukt så mye penger som Chelsea på spillerkjøp. I tillegg har faktisk ManU solgt noen spillere for en fin slump med penger, og har også en god del egen utviklede på laget (i stallen).

 

På bakgrunn av dette så håper jeg virkelig at ManU vinner PL foran Chelsea. Jeg unner ikke Chelsea noe som helst, og håper Roman tar turen når han ser at han faktisk ikke kan kjøpe seg gull og grønne skoger lenger. Fotball er et lagspill, og man trenger å fungere sammen for å vinne noe. DET kan ikke kjøpes for penger.

 

Hva angår Ronaldo, så er han en skuespiller uten like (ikke positivt ment). Men, han har bedret seg dette året, og har også en fantastisk teknikk og driv når han først setter igang. Jeg hadde tatt imot han til Arsenal ANY DAY! Tror han kan bli den stor spilleren i PL (eller andre ligaer) i mange, mange år fremover. Dersom ikke Fabregas begynner å putte litt mål, så vil nok ronaldo være foran på de fleste kåringer i år etter år (så sant Ronaldo fortsetter å putte mål).

Link to comment
Share on other sites

Dette er kanskje ikke noe å lage sak av, men frustrasjonen må få utløp et sted...

 

Man skal ikke hate

Det er dumt å hate.

Likevel hater jeg

Og selv om det bare er én ting jeg virkelig hater

hater jeg det så mye

at det gjør vondt

 

HATER MANCHESTER UNITED

 

 

 

 

 

 

 

helt enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

chelsea supporter eller...? :D

 

Nei. Det må gå an å beundre fantastiske fotballspillere selv om en heller gjerne for all del helst skulle sett de i Arsenal-trøye.

 

Vi kunne kanskje tatt ham, hvis han ble kastet efter oss. ;) Men dønn seriøst; jeg tror ikke han hadde hevet oss. I maskinlaget Chelsea passer han dog perfekt!

 

Nei la oss sette oss inn i en Arsenal-boble å si: Vi har de 20beste fotballspillerne iverden selv om vi ikke har vunnet en dritt på to år.

Jeg har ikke nummer på alle de innleggene, kommentarene der forfatteren mener Arsenal sårt trenger en midtbanespiller som scorer jevnt og trutt. I tillegg til de 21målene Lampard har er jeg og bombesikker på at han har en haug med assist og. En midtbane med Lampard og Fabregas sentralt og Ljungberg og Rosicky på kantene ville i mine øyne være mye bedre enn den konstellasjonen Wenger velger når alle er frisk(Rosicky-Fabregas-Gilberto-Hleb).

Link to comment
Share on other sites

chelsea supporter eller...? :D

 

Nei. Det må gå an å beundre fantastiske fotballspillere selv om en heller gjerne for all del helst skulle sett de i Arsenal-trøye.

 

Vi kunne kanskje tatt ham, hvis han ble kastet efter oss. ;) Men dønn seriøst; jeg tror ikke han hadde hevet oss. I maskinlaget Chelsea passer han dog perfekt!

 

Nei la oss sette oss inn i en Arsenal-boble å si: Vi har de 20beste fotballspillerne iverden selv om vi ikke har vunnet en dritt på to år.

Jeg har ikke nummer på alle de innleggene, kommentarene der forfatteren mener Arsenal sårt trenger en midtbanespiller som scorer jevnt og trutt. I tillegg til de 21målene Lampard har er jeg og bombesikker på at han har en haug med assist og. En midtbane med Lampard og Fabregas sentralt og Ljungberg og Rosicky på kantene ville i mine øyne være mye bedre enn den konstellasjonen Wenger velger når alle er frisk(Rosicky-Fabregas-Gilberto-Hleb).

Eg går heller for en frisk Hleb enn en frisk Ljungberg! Og ellers er eg enig i det meste du skriver her imers. Roaldo is still a cunt and a diver!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...