Jump to content

Hat


Ravenghost

Recommended Posts

Dette er kanskje ikke noe å lage sak av, men frustrasjonen må få utløp et sted...

 

Man skal ikke hate

Det er dumt å hate.

Likevel hater jeg

Og selv om det bare er én ting jeg virkelig hater

hater jeg det så mye

at det gjør vondt

 

HATER MANCHESTER UNITED

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Må bare slenge meg på:

Jeg hater Manu noe helt sinnsykt, ikke sansen for Chelsea heller, men mitt grenseløse hat mot ManU er nok så stort at jeg ønsker at Chelsea slår Arsenal på Emirates, men kun hvis det gjør at Chelsea vinner ligaen.

Link to comment
Share on other sites

Slenger meg på denne, Ravenghost! Noe mer jeg hater med dem er at de alltid på et eller annet vis får plutselig hjelp til å komme sig inn i kamper igjen. Idag var det keepertabben som gjorde det.

 

Er forøvrig litt enig med deg også, Veginho. Jeg kan godt tolerere et tap for Chelsea på Emirates, men kun hvis dette gjør at Chelsea tar hjem pokalen i år. Har så sinnsykt mange venner som holder med ManU at jeg blir kvalm! Medgangssupportere er omtrent alle av dem også.

Link to comment
Share on other sites

Dette er kanskje ikke noe å lage sak av, men frustrasjonen må få utløp et sted...

 

Man skal ikke hate

Det er dumt å hate.

Likevel hater jeg

Og selv om det bare er én ting jeg virkelig hater

hater jeg det så mye

at det gjør vondt

 

HATER MANCHESTER UNITED

Dette er det "beste" jeg har hørt i dag. Og jeg har hørt mye (Hørt blandt annet på svenske kommentatorer under "Northug-rykket fra vm")

Link to comment
Share on other sites

Må bare slenge meg på:

Jeg hater Manu noe helt sinnsykt, ikke sansen for Chelsea heller, men mitt grenseløse hat mot ManU er nok så stort at jeg ønsker at Chelsea slår Arsenal på Emirates, men kun hvis det gjør at Chelsea vinner ligaen.

 

Selv om jeg hater Chelsea og United så ønsker jeg aldri at Arsenal taper en kamp. Samme hva. Syns det der hørtes veldig snodig ut.

Link to comment
Share on other sites

Må bare slenge meg på:

Jeg hater Manu noe helt sinnsykt, ikke sansen for Chelsea heller, men mitt grenseløse hat mot ManU er nok så stort at jeg ønsker at Chelsea slår Arsenal på Emirates, men kun hvis det gjør at Chelsea vinner ligaen.

 

Selv om jeg hater Chelsea og United så ønsker jeg aldri at Arsenal taper en kamp. Samme hva. Syns det der hørtes veldig snodig ut.

 

Er veldig enig mer deg her!

Link to comment
Share on other sites

Må bare slenge meg på:

Jeg hater Manu noe helt sinnsykt, ikke sansen for Chelsea heller, men mitt grenseløse hat mot ManU er nok så stort at jeg ønsker at Chelsea slår Arsenal på Emirates, men kun hvis det gjør at Chelsea vinner ligaen.

 

Selv om jeg hater Chelsea og United så ønsker jeg aldri at Arsenal taper en kamp. Samme hva. Syns det der hørtes veldig snodig ut.

 

Er veldig enig mer deg her!

 

Kan vel ikke helt skjønne hvorfor noen kverulanter skal blande seg inn i denne uformelle tråden der de som hater United kan få utløp for det. Mulig ditt hat er rettet mot Chelsea eller du ikke har hjerte så du ikke bryr deg om hvem som vinner en duell når ikke Arsenal er involvert. Men det driter jeg i, og hvilken forskjell vil det gjøre for Arsenal å slå Chelsea hjemme?Vi fortsetter vår gode statistikk mot topplagene men hjemmestatistikken uten tap brøt vi jo mot West Ham :) Nå har vi jo med Lpools tap mot Pompey muligheter for tredjeplass noe som jo vil hjelpe pittelitt på denne triste sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Må bare slenge meg på:

Jeg hater Manu noe helt sinnsykt, ikke sansen for Chelsea heller, men mitt grenseløse hat mot ManU er nok så stort at jeg ønsker at Chelsea slår Arsenal på Emirates, men kun hvis det gjør at Chelsea vinner ligaen.

 

Selv om jeg hater Chelsea og United så ønsker jeg aldri at Arsenal taper en kamp. Samme hva. Syns det der hørtes veldig snodig ut.

 

Er veldig enig mer deg her!

 

Kan vel ikke helt skjønne hvorfor noen kverulanter skal blande seg inn i denne uformelle tråden der de som hater United kan få utløp for det. Mulig ditt hat er rettet mot Chelsea eller du ikke har hjerte så du ikke bryr deg om hvem som vinner en duell når ikke Arsenal er involvert. Men det driter jeg i, og hvilken forskjell vil det gjøre for Arsenal å slå Chelsea hjemme?Vi fortsetter vår gode statistikk mot topplagene men hjemmestatistikken uten tap brøt vi jo mot West Ham :) Nå har vi jo med Lpools tap mot Pompey muligheter for tredjeplass noe som jo vil hjelpe pittelitt på denne triste sesongen.

 

Hvilken forskjell det gjør? Det gir oss selvtillit mot et Chelsea lag vi har slitt med å slå den siste tiden, og vi slipper å tape en kamp. Å tape en kamp er aldri noe jeg liker, samme hvilket utfall det har. At jeg begynner å kverulere? Vil ikke si at det er så rart når du begynner på et Arsenal-forum å si at du ønsker at Chelsea slår Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker heller ikke United og dems medgangssupportere.. men en ting er sikkert å vist, jeg hater å se Arsenal tape!

 

Jeg føler det er utrolig viktig at Arsenal vinner mot Chelsea, det vil gi ekstra med selvtillit, styrke troen på en god sesong neste år... uansett så påvirker en sesongavslutning begynnelsen på neste sesong, så la oss håpe på tre strake seiere, og en helt dundrande sesong neste år!!

 

Pluss jeg tror de fleste vil helst slippe å se seiersgliset til COLE på emirates, vi skal heller sende han hjem i skam og knuse Chelsea neste uke!!!!

Link to comment
Share on other sites

En annen grunn for at jeg ikke ønsker Chelsea-gull er pga Cole.

Cole, Drogba, Fat Frank.... og lista fortsetter...

"Fat Frank" er en fantastisk fotballspiller som jeg synes er sympatisk på alle måter. I år har han 21scoringer fra sentral midtbane, det er seks færre enn vår ultimate målscorer Henry klarte i forrige sesong. Jeg synes denne "Fat" betegnelsen ikke hører noe sted hjemme.

Link to comment
Share on other sites

En annen grunn for at jeg ikke ønsker Chelsea-gull er pga Cole.

Cole, Drogba, Fat Frank.... og lista fortsetter...

"Fat Frank" er en fantastisk fotballspiller som jeg synes er sympatisk på alle måter. I år har han 21scoringer fra sentral midtbane, det er seks færre enn vår ultimate målscorer Henry klarte i forrige sesong. Jeg synes denne "Fat" betegnelsen ikke hører noe sted hjemme.

 

Det har du helt rett i(desverre).

Link to comment
Share on other sites

En annen grunn for at jeg ikke ønsker Chelsea-gull er pga Cole.

Cole, Drogba, Fat Frank.... og lista fortsetter...

"Fat Frank" er en fantastisk fotballspiller som jeg synes er sympatisk på alle måter. I år har han 21scoringer fra sentral midtbane, det er seks færre enn vår ultimate målscorer Henry klarte i forrige sesong. Jeg synes denne "Fat" betegnelsen ikke hører noe sted hjemme.

Støtter denne! Lampard er en fantastisk fotballspiller, kanskje en nesten komplett midtbanespiller. Chelsea generelt har jeg aldri "hatet" heller. Selvsagt er det surt når vi taper for de, men ellers er de en helt grei klubb.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det mulig å ikke hate Chelsea? Måten de bruker penger på og spiller på, gjør meg forbannet!

Liker ikke Chelsea i det hele tatt. Men det er (dessverre) ingen spillere på Chelsea jeg hater spesielt, sett bort fra Ashley Cole selvfølgelig.

 

Når jeg tenker meg om er det vel helst Abramovich og Kenyon jeg hater.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det mulig å ikke hate Chelsea? Måten de bruker penger på og spiller på, gjør meg forbannet!

Liker ikke Chelsea i det hele tatt. Men det er (dessverre) ingen spillere på Chelsea jeg hater spesielt, sett bort fra Ashley Cole selvfølgelig.

 

Når jeg tenker meg om er det vel helst Abramovich og Kenyon jeg hater.

 

de jeg hater mest på Chelsea er Mourinho og Cashley :)

jeg blir så forbannet av å høre Mourinho klage over alt mulig, ferguson gjør ikke det. Det er bare så synd at Wenger den siste tiden har begynt å gjøre det ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg hater ikke Manutd som lag, jeg hater supporterne :) Men, men, hadde det ikke vært for Ronaldo hadde manutd vært på 6.plass nå. Mye en spiller kan gjøre gitt.

 

Endelig en Arsenalfan som kan si noe positivt om C. Ronaldo.

Har fått inntrykk av at når en Arsenal her inne på forumet ser en god spiller på et annet lag, så skal man hate ham og ønske ham død osv...

Men realiteten er at Cristiano har vært store deler av Man Utd denne sesongen, og uten han ville de vært betraktelig lengre nede på tabellen!

Registrerte også at folk skrøt av Lampard også her i en annen tråd.. det er også positivt!

 

Skriver dette under "hat" pga selv om det ikke blir akkurat det samme som trådstarters tema, så går det helt klart under "hat" det jeg skriver her.

 

Når det gjelder det trådstarter snakker om, så er jeg ganske enig! Jeg hater Man Utd så inderlig.. spesiellt pga deres arrogante supportere, og Rooney! [ja, jeg vet at jeg sikkert snakker mot meg selv i forhold til det jeg skriver litt før i posten her, men denne spilleren tåler jeg rett og slett ikke oppsynet og holdningen til. Maken til arrogant og irriterende spiller skal man lete lenge etter.] Andre på laget som jeg ikke liker er for eksempel Heinze: Albuer og stygt spill er varemerket hans.. Gary Neville begynte je å hate spesiellt etter at han og broren prøvde å drepe Reyes kamp etter kamp i tidligere sesonger, og etter det har vel hatet bare vokst og vokst. Rednose respekterer jeg derimot. Han er en god manager som har ledet Man Utd til mang et ligagull, og for meg så ser det ut til at han kan lede laget til the Double eller faktisk til og med the Triple, desverre. Ronaldo også har jeg alltid hatt et lite øye for. Nå etter at han har vokst seg av filminga er han en fantastisk fotballspiller. Teknisk, rask, har overblikk, skuddfot og pasningsfot. For øyeblikket etter min mening den mest komplette fotballspiller i verden. Synd at han skal være ManU's eiendom.

 

Når det gjelder Chelsea så misliker jeg det meste.. spesiellt rundt klubben, og manager's svært arrogante og slibrige holdning, og klubbens overdrevne bruk av penger! At de har Cashley på banen gjør det ikke spesiellt mye bedre for min del. Men både Terry og Lampard beundrer jeg for deres svært svært gode, både fotballmessige egenskaper og lederstil. De er store deler av laget, og uten dem ville Chelsea vært en god del mindre, spillemessig. Drogba også er det bare å ta av seg hatten for. Jeg liker ikke typen person han er, men spillemessig er han svært god. Fy steike for en enorm styrke han har i den kroppen der, og bra avslutter er han òg. Mikel er også et punkt jeg misliker med Chelsea. Da han kom til Chelsea bare hånlo jeg av ham etter alt om og men'et om den overgangen. Nå har han vel på sett og vis etablert seg i Chelsea, og spiller en del A-lags kamper.. det synes jeg er svært merkelig, for jeg ser ikke et spesiellt stort talent i fyren, og for meg virker han svært arrogant og kaldslig. Mye hjulpet av en svært omtalt mann ved navn Shittu, vil jeg tro. Hatet ble heller ikke akkurat mindre av at Mikel rev i trøya på Toure i Liga Cup finalen, og fikk Kolo, Adè og Manu suspanderte i flere kamper!

 

Vel... jeg vil tro at flere her på forumet nå vil bygge opp et hat mot meg på grunn av alt det positive[?] snakket om våre rivaler. Men det skal dere vite, at jeg sitter her i Arsenaltrøye, med en merkelig følelse om alt det positive som kom ut av fingrene mine når de danset rundt på tastaturet her, spesiellt alt det positive om Manchester Utd... Jeg håper det maker litt sense da, og at det ikke virker som om jeg vil skifte lag elns.. Jeg blir fornærma hvis noen skriver f.eks "jaja, Stamford er rett nede i gata.. kanskje du skal ta deg en tur dit?" elns.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo også har jeg alltid hatt et lite øye for. Nå etter at han har vokst seg av filminga er han en fantastisk fotballspiller.

Vokst av seg filminga? HAHA!!! Han har filmet så ufattelig mange ganger denne sesongen at jeg blir kvalm!

 

Du må ha temmelig tykke ManUtd briller for å kunne si noe sånt!

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo også har jeg alltid hatt et lite øye for. Nå etter at han har vokst seg av filminga er han en fantastisk fotballspiller.

Vokst av seg filminga? HAHA!!! Han har filmet så ufattelig mange ganger denne sesongen at jeg blir kvalm!

 

Du må ha temmelig tykke ManUtd briller for å kunne si noe sånt!

 

Må henge meg på Imers her: Et eksempel er cupkampen mot Boro, det er så lite sportslig overfor de elleve motspillerne som gjør alt de kan for å sl deg at du da jukser deg til seier over de. Skjønner godt Boro-managerens kommentarer mot Ronaldos filming. Disse situasjonene synes jeg er mye verre enn nåt en spiller får rødt i en kamp etter to stygge taklinger, den utviste spilleren får sikkert 1 eller 2 kamper karantene. Ronaldo burde fått 3-4 når han filmer laget sitt til seier. Egentlig er alt annet langt ifra rettferdig.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo også har jeg alltid hatt et lite øye for. Nå etter at han har vokst seg av filminga er han en fantastisk fotballspiller.

Vokst av seg filminga? HAHA!!! Han har filmet så ufattelig mange ganger denne sesongen at jeg blir kvalm!

 

Du må ha temmelig tykke ManUtd briller for å kunne si noe sånt!

 

Sa jeg det ikke... der komme det en spydig en! :)

Gi meg link til filming da, så skal jeg akseptere det..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...