Jump to content

Hat


Ravenghost

Recommended Posts

Nei la oss sette oss inn i en Arsenal-boble å si: Vi har de 20beste fotballspillerne iverden selv om vi ikke har vunnet en dritt på to år.

Jeg har ikke nummer på alle de innleggene, kommentarene der forfatteren mener Arsenal sårt trenger en midtbanespiller som scorer jevnt og trutt. I tillegg til de 21målene Lampard har er jeg og bombesikker på at han har en haug med assist og. En midtbane med Lampard og Fabregas sentralt og Ljungberg og Rosicky på kantene ville i mine øyne være mye bedre enn den konstellasjonen Wenger velger når alle er frisk(Rosicky-Fabregas-Gilberto-Hleb).

Lampard og Cesc sammen på midten ville ikke fungert uten en stabilisator à la Gilberto/Makelele el.

 

Dette fordi begge to er offensive midtbanespillere og liker seg best høyt i banen rett bak spissen(e)..

Det jeg mener vi trenger, er en ving, ikke en sentral midtbanespiller, som kan score flere mål. Rosicky kan komme til å bli en slik spiller, i tillegg til at Cesc bør forbedre scoringsraten sin. Da har vi to spillere til på midten som kan levere mål og avlaste Henry og van Persie med scoringer. Gilberto har jo også vist at han kan score.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

som Chaz sier; å bruke hat i fotball må bety at man egentlig ikke forstår den egentlige betydningen av ordet hat. Eller eventuelt at ordet etter hvert har fått en utvannet betydning, et eksempel på at språket er i evig utvikling. Jeg også misliker ManU sterkt, jeg misliker spurs og Liverpool, og jeg misliker at RA og Chelsea ødelegger fotballen, og ja, jeg misliker at Ronaldo fortsatt filmer, og med det sørger for at ManU vinner kamper. Men hat? Nei, det blir å dra det vel langt.

 

Og btw, Ronaldo er en fremragende fotballspiller, og han er hovedgrunnen til at ManU gjør det så skarpt. Han har gjort store fremskritt denne sesongen. Likevel er det et par ting som forundrer meg; hvorfor drar han seg selv ned i søla med denne filmingen? Kanskje fordi det ikke får særlig konsekvenser for hans rennommé blant det "nøytrale" publikum? For det at han har blitt bedre betyr da ikke automatisk at han har redusert sin filming. I den grad han har redusert dette, så er forskjellene marginale. For han er i ferd med å gå sin forgjenger RvN en høy gang, utrolig nok!

 

Og jeg er skuffet over at dommerne går på dette gjentatte ganger. Det BURDE jo heller virke MOT ham; som en slags ulv-ulv effekt. Fordi han filmer, så bør dommerne KONSEKVENT slutte med å gi ham straffer, noe som ville frarøve han og laget straffe de ganger de skulle hatt straffe. For så lenge jukset ikke får praktiske konsekvenser kommer neppe Ronaldo til å slutte med dette tullet. Og at ikke media tar hardere tak i dette viser hvor servile de er overfor ManU.

Link to comment
Share on other sites

har helt sikkert sagt noe lignende selv en gang, men tengte på detta når jeg så hva som stod... å beundre en spiller på ett annet lag betyr ikke at man er supporter av detta laget... må inrømme at jeg digger Steven Gerrard på l'pool, men er trofast arsenal supporter for det... Har helt sikkert kalt en av dere for ett annen lags supporter fordi dere snakka varmt om en motspiller, og da beklager jeg det :D

Link to comment
Share on other sites

Nei la oss sette oss inn i en Arsenal-boble å si: Vi har de 20beste fotballspillerne iverden selv om vi ikke har vunnet en dritt på to år.

Jeg har ikke nummer på alle de innleggene, kommentarene der forfatteren mener Arsenal sårt trenger en midtbanespiller som scorer jevnt og trutt. I tillegg til de 21målene Lampard har er jeg og bombesikker på at han har en haug med assist og. En midtbane med Lampard og Fabregas sentralt og Ljungberg og Rosicky på kantene ville i mine øyne være mye bedre enn den konstellasjonen Wenger velger når alle er frisk(Rosicky-Fabregas-Gilberto-Hleb).

Lampard og Cesc sammen på midten ville ikke fungert uten en stabilisator à la Gilberto/Makelele el.

 

Dette fordi begge to er offensive midtbanespillere og liker seg best høyt i banen rett bak spissen(e)..

Det jeg mener vi trenger, er en ving, ikke en sentral midtbanespiller, som kan score flere mål. Rosicky kan komme til å bli en slik spiller, i tillegg til at Cesc bør forbedre scoringsraten sin. Da har vi to spillere til på midten som kan levere mål og avlaste Henry og van Persie med scoringer. Gilberto har jo også vist at han kan score.

 

Ville fungert helt fint med tanke på at både Rosicky og Ljungberg kan dekke store rom bakover på banen. Og både Lampard og Fabregas er ikke offensive midtbanespillere, de er sentrale midtbanespillere og jobber dermed opp og NED i banen. En annen grunn til at det ville gått er at vi i 70-80 prosent av kampene har ballen klart mest, det ville da skapt mer trykk med Lampard og Fabregas sentralt enn Fab og Gilberto. Selvsagt ville det vært alt for offensivt med Lampard og Fabregas sentralt borte mot ManU og Chelsea, men de kampene er bare en gang hvert jubelår. Arsenals viktigste problem har lenge har vært dårlige resultater mot antatt svakere lag.

Og Jazze: Godt mulig at Hleb er bedre enn Ljungberg men ved siden av Lampard,Fabregas og Rosicky trengs det mer sikkerhet bakover enn Hleb kan tilby. På sitt beste kan Hleb være fantastisk med sine driblinger og pasninger offensivt, men han har vel aldri vært særlig god offensivt.

 

btt:

Da var ManU ute av Mesterligaen, fantastisk for alle som misliker ManU sterkt eller hater, som jeg ville sagt. Fortsatt ok muligheter for at manU vinner ligaen men jeg tror nok de må tape poeng i helgen skal gullet glippe for dem. Ingen tro på at West Ham hjemme skal bli noen hindring for Man U hjemme. ManU har imponerende 15-2-1 hjemme med 46-11 i målforskjell. Da kommer West Ham nok til kort.

Link to comment
Share on other sites

Nei la oss sette oss inn i en Arsenal-boble å si: Vi har de 20beste fotballspillerne iverden selv om vi ikke har vunnet en dritt på to år.

Jeg har ikke nummer på alle de innleggene, kommentarene der forfatteren mener Arsenal sårt trenger en midtbanespiller som scorer jevnt og trutt. I tillegg til de 21målene Lampard har er jeg og bombesikker på at han har en haug med assist og. En midtbane med Lampard og Fabregas sentralt og Ljungberg og Rosicky på kantene ville i mine øyne være mye bedre enn den konstellasjonen Wenger velger når alle er frisk(Rosicky-Fabregas-Gilberto-Hleb).

Lampard og Cesc sammen på midten ville ikke fungert uten en stabilisator à la Gilberto/Makelele el.

 

Dette fordi begge to er offensive midtbanespillere og liker seg best høyt i banen rett bak spissen(e)..

Det jeg mener vi trenger, er en ving, ikke en sentral midtbanespiller, som kan score flere mål. Rosicky kan komme til å bli en slik spiller, i tillegg til at Cesc bør forbedre scoringsraten sin. Da har vi to spillere til på midten som kan levere mål og avlaste Henry og van Persie med scoringer. Gilberto har jo også vist at han kan score.

 

Ville fungert helt fint med tanke på at både Rosicky og Ljungberg kan dekke store rom bakover på banen. Og både Lampard og Fabregas er ikke offensive midtbanespillere, de er sentrale midtbanespillere og jobber dermed opp og NED i banen.

Nå er grunnen til at Makelele blir brukt i en defensiv midtbanerolle hos Chelsea at Lampard er best offensivt. Cesc blir da den beste defensive midtbanespilleren vår hvis disse skal spille sammen i en firer på midten, og det vil da gå ut over hans offensive involveringer. Jeg mener at Lampard og Cesc passer like dårlig sammen som Gerrard og Lampard på det engelske landslaget, fordi begge to liker seg best fremover på banen. Og hvis Rosicky og Ljungberg/Hleb skal være de to spillerne som skal være tilbake å hjelpe, tror jeg vi kommer til å miste mye av trykket fremover på banen som vi får når disse skjærer inn i rommet bak spissene og vi får en andrebølge..

Link to comment
Share on other sites

Går vel strengt tatt an å ha to sentrale midtbanespillere som er best offensivt, så lenge de begge gjøe en ok jobb bakover. Jeg skrev og at denne konstellasjonen ville bli for offensiv i noen kamper, men for eksempel hjemme mot Sunderland ser jeg ikke vitsen med fire forsvarsspillere pluss en veldig defensiv midtbanspiller.

Link to comment
Share on other sites

Jaja Helmik'n. Nok et bevis på at Cristiano "Alltid kaster seg og er en forbanna ******" Ronaldo ikke har vokst fra filmingen. Jeg kan meddele med hjelp av dette klippet at han nok en gang kaster seg, denne gangen mot City.

 

http://www.d1g.com/video/fullscreen/?id=971561

 

han er jo steike meg ikke nær han en gang jo... blir så jævla provosert av å se sånne... det er helt stygt ass

Link to comment
Share on other sites

Kødder dere? Det der er en soleklar straffe!!

Link to comment
Share on other sites

Jaja Helmik'n. Nok et bevis på at Cristiano "Alltid kaster seg og er en forbanna ******" Ronaldo ikke har vokst fra filmingen. Jeg kan meddele med hjelp av dette klippet at han nok en gang kaster seg, denne gangen mot City.

 

http://www.d1g.com/video/fullscreen/?id=971561

 

Bare så du er klar over det, så har jeg ikke noe slags prinsipp ved at jeg ikke skal mene at Cristiano filmer.. jeg bare synes ikke det.

 

Jeg inrømmer LETT at det der er filming, så jeg tok feil ved at han har vokst det helt av seg, men han gjør det mindre enn før, det bør du kunne innrømme.. om det er med tungt hjerte, så vil jeg tro at du kan si deg enig i det.

 

Men jeg har ikke noe spesiellt til overs for Ronaldo jeg, så om han filmer ennå, og jeg tok feil, så blir jeg ikke sur for det jeg...

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Jaja Helmik'n. Nok et bevis på at Cristiano "Alltid kaster seg og er en forbanna ******" Ronaldo ikke har vokst fra filmingen. Jeg kan meddele med hjelp av dette klippet at han nok en gang kaster seg, denne gangen mot City.

 

http://www.d1g.com/video/fullscreen/?id=971561

Jeg inrømmer LETT at det der er filming, så jeg tok feil ved at han har vokst det helt av seg, men han gjør det mindre enn før, det bør du kunne innrømme.. om det er med tungt hjerte, så vil jeg tro at du kan si deg enig i det.

 

 

Han gjør det ikke mindre, han har bare blitt en bedre fotballspilller, så folk ser vekk fra at han er en cheat. Oh yes he is.

Link to comment
Share on other sites

Klar straffe det der. Ingen tvil om det akkurat.

 

Straffen er veldig klar ja, men har sett mange slike situasjoner der dommerne ikke blåser straffe. For meg så er det ikke tilfeldig at det er nettopp United som får en slik straffe med seg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...