Jump to content

2007.04.17 Man City H


Imerslundinho

Arsenal Vs Man City  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nå er laget på gang igjen og da er det vanskelig å slå Arsenal, denne kampen tror eg vin vinner ganske greit med dette laget:

 

Lehamnn

 

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

 

Hleb - Gilberto - Fabregas - Diaby

 

Rosicky

 

Adebayor

 

 

Ser for meg at Rosicky tar den rollen som Ljungberg hadde i forrige kamp , som en litt offensiv midtbane terrier!!

 

 

Benk:

 

Almunia

Senderos\DJourou

Hoyte

Baptista

Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

3 poeng kommer ikke til å komme av seg selv i kveld. Jeg tror det kan bli en tøff og målfattig kamp. Kanskje er vi heldige og stikker av med en 2-0-seier. Vi får se.

 

Mitt lagforslag:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Gilberto - Denilson - Rosicky

Adebayor

 

Benk: Almunia, Senderos, Diaby, Aliadiere, Baptista

Link to comment
Share on other sites

Spørs vel om Rosicky får rollen som tilbaketrukket spiss i dag da. Tror dette er et bra trekk.

Han er nok best der.

 

City er litt ustabil, men viser til tider bra form så dette blir ingen enkel kamp.

 

Jeg tror likevel vi kommer til å dominere kampen og vinner til slutt.

 

Tips: 3-1

Link to comment
Share on other sites

Bye, bye Beast. Får ikkje spele nå ein gong. Ja, ja, greit for meg. Har aldri vært nokon stor fan av mannen.

 

Over til kampen: Dette trur eg me tar, men det kan fort bli ein slitekamp som vanlig på Emirates. Forhåpentligvis scorer me tidleg, og kan cruise inn til seier med North-London derby i tankane..

Link to comment
Share on other sites

Har sett tendensen tidligere denne sesongen, Rosicky har ofte kommet inn på innlegg, og kommet stadig nærmere og nå har ballen havnet i nota i to kamper på rad. For øvrig en kongelig takling av Diaby i forkant av målet.

 

Positivit å se at vi også kan score først. :lol:

Link to comment
Share on other sites

City forsvarern må ta på seg skylden for at Rosicky scoret.

Men uansett, godt forarbeid foran målet. Herlig å se Arsenal score!

 

Merker meg at målet kommer på innlegg og ikke broderi igjennom midten. Mye vanskeligere å demme opp i mot og det håper jeg Arsenal begynner og forstå i større grad.

Link to comment
Share on other sites

City forsvarern må ta på seg skylden for at Rosicky scoret.

Men uansett, godt forarbeid foran målet. Herlig å se Arsenal score!

 

Merker meg at målet kommer på innlegg og ikke broderi igjennom midten. Mye vanskeligere å demme opp i mot og det håper jeg Arsenal begynner og forstå i større grad.

 

 

Det er som de sier på Canal+, Arsenal spiller utrolig pent, men det resulterer ikke i mer enn pent! De bemerker at Arsenal ikke forsøker å score mer fra distanse, det er alltid den siste passningen osv.

Link to comment
Share on other sites

City forsvarern må ta på seg skylden for at Rosicky scoret.

Men uansett, godt forarbeid foran målet. Herlig å se Arsenal score!

 

Merker meg at målet kommer på innlegg og ikke broderi igjennom midten. Mye vanskeligere å demme opp i mot og det håper jeg Arsenal begynner og forstå i større grad.

 

 

Det er som de sier på Canal+, Arsenal spiller utrolig pent, men det resulterer ikke i mer enn pent! De bemerker at Arsenal ikke forsøker å score mer fra distanse, det er alltid den siste passningen osv.

 

Mot Bolton kom det en del skudd fra distanse, men vanligvis tar de bare å sentrer utenfor 16-meteren ei stund helt til de mister ballen :(

Link to comment
Share on other sites

Noe som skuffer meg noe sykt, er at det er så stille på Emirates i slike perioder av kampene som vi er i nå. Kommentatorene kommenterer at det er stille som på gamle Highbury (library). Det er synd at arsenalsupporterne som sitter og ser på kampen ikke kan gi fra seg mer lyd.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...