Jump to content

2007.04.17 Man City H


Imerslundinho

Arsenal Vs Man City  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ARSENAL - MAN CITY

17. April kl. 20:45

 

TV-Kanaler:

channel_37_h10_06.gif

 

Streams:

www.Myp2p.eu

www.Freesoccer.us

Forumets stream-tråd

 

Dommer:

Mark Halsey (Lancashire)

 

Før avspark:

Arsenal tok sin første 3-poenger i forrige kamp mot Bolton, etter å ha spilt 4 kamper før det hvor det kun har blitt 1 poeng til sammen. Gutta bør være sultne på en ny seier igjen, mtp de dårlige resultatene de siste ukene. Tirsdagens motstander, Man City, tok alle 3 poengene da vi møtte de tidligere i sesongen på City Of Manchester Stadium. Et straffespark mål som gikk via tverrliggeren og inn fra Joey Barton, avgjorde kampen den gang.

 

Skade-info:

Injury news

 

Annet:

Ute etter klipp fra kampen? Sjekk Arsenalclips.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Litt "tatt på senga" av at kampene kommer så tett nå etter at vi har røket ut av alt, får bare håpe ikke det samme er tilfellet for spillerne.

 

Ljungberg er skadet til i morra, det betyr enten Diaby eller Baptista fra start. Har en følelse av at Baptista vil få en "ankemulighet" nå på slutten av sesongen, en siste mulighet til å vise hva som bor i han. Laget skulle vel da bli noe som dette:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Adebayor - Baptista

 

Håper i grunn Hoyte får muligheten igjen jeg da, synes ikke Eboue gjorde noen overbevisende forestilling forrige gang (dessuten liker jeg rett og slett Hoyte bedre).

Link to comment
Share on other sites

Etter seieren mot Bolton,sitter dette i huet på gutta..

De kommer til og vinne dette :)

Lehmann

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Fabgreas-Gilberto-Diaby

-Rosicky-

-Adebayor-

Har d nå løsnet for vår stjerne,Fabregas?

Link to comment
Share on other sites

Håper vi klarer å vinne denne kampen - det hadde betydd utrolig mye. Vi trenger vel tre kamper for å sikre fjerdeplassen og da må vi vinne slike kamper som dette hjemme.

 

Hvis det er slik at Freddie er skadet så regner jeg med at Baptista får tillit, men Diaby har også vært veldig positiv i det siste så han kan gjerne få tillit syns nå jeg.

 

Begynner å få litt følelsen av at Wenger ikke kommer til å satse på Baptista ettersom han har havnet veldig mye på benken den siste tiden. Hadde Wenger vært fornøyd med han hadde nok han startet og det gjør han jo ikke om dagen. Kan bli interessant å se i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Sitter na i London og skal pa kamp imorra :D (Arsenal - City)

Min aller forste London kamp og min andre Arsenal...dette er en stor opplevelse for meg og noe jeg har ventet pa i 10 ar! og endelig har jeg fatt lurt pappa til a spandere tur, et ar for seint!! Highbury var jo den store drommen, men noe jeg ikke fikk opplevd :)

Haper og tror at d blir seier imorra og feststemning pa Emirates :D

og har en tro pa dette laget

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

 

 

Hleb - Cesc - Silva - Rosicky

 

 

Adebayor - Baptista

 

 

eller (er ikke helt sikker pa baptista!):

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

 

Hleb - Cesc - Silva - Diaby - Rosicky

 

Adebayor

 

Dette kommer til a bli en uforglemmelig kamp for meg uansett resultat :D

Link to comment
Share on other sites

Denne er bare nødt til å bli seier. Kampen mot West Ham var bare helt sykt uflaks. Det skal jo ikke gå an å tape den kampen!

 

Få tilbake Hoyte på backen. Jeg synes Eboue gjør mer og mer rare ting. Altså, usportslighet. I hver bidige kamp. Samme gjelder for Lehmann. I starten var det artig, nå blir jeg heller flau når han drøyer. Satser på flere scoringer fra midtbanen fremover. Jeg tror vi vinner.

Link to comment
Share on other sites

Voldsomt til optimisme her folkens! :)

 

Selv om mulighetene for en seier absolutt er til stede, så tror jeg at dette blir jevnt. Bortsett fra effektiviteten mot Bolton, var det mange lyspunkter i den kampen. Viktig å sette mulighetene, samtidig som vi er solide bakover.

 

2-1 til Arsenal, eventuelt 1-1.

Link to comment
Share on other sites

Årets 7-0 siger

 

Nei, den kommer mot Chelsea :)

 

Syns ikke vi skal ta for lett på Man City. Vi forventet seier mot West Ham og tapte og iflg tabellplasseringen er jo West Ham dårligere enn hva Man City er.

 

Burde nesten ha vunnet mer enn 7-0 mot West Ham da.. bare flaksen snur litt;)

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe lett match dette her nei :/ Uten Ljungberg .. Men tror nokk gutta klarer å finne målet i dag og :) 2-1 til oss :D .. Hleb og Rosicky :D

Link to comment
Share on other sites

Ingen enkel kamp i det hele. City har ikke tapt på 5 og har strammet opp forsvarsspillet sitt. De spiller vel 4-5-1 og, så det kan raskt bli som i utallige kamper på The Grove i år, der Arsenal triller ball rundt en vegg med motspillere.

 

Mpenza og Barton er skumle.

 

Unngår Arsenal å slippe inn mål først, tror jeg det går veien. Tipper Diaby tar over for Freddie.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

Jeg flesker til med et 5-1 tips.

 

Manchester City har 41 poeng, og er ferdigspilt for i år. Forhåpentligvis gir dette oss den ekstra halvmeteren vi trenger i avgjørende situasjoner.

 

Gutta våre dro i land en svært viktig seier på lørdag, og skuldrene kan senkes betraktelig. Scorer vi først, kan dette bli riktig artig. Scorer City først, noe som selvfølgelig er mest sannsynlig, er jeg redd vi får nok en "Emirates-klassiker"; de forspilte sjansers kamp.

 

Men tipset mitt blir 5-1. Baptista (2), Fabregas, Gilberto og Clichy.

Link to comment
Share on other sites

Får ikke tid til å skrive senere,så da skriver jeg mine tips nå;

 

 

-------------Lehmann-------------

Eboue---Toure---Gallas---Clichy

Hleb--Fabregas--Gilberto--Diaby

----------------------Rosicky------

-----------Adebayor----------------

 

Håper hvertfall på denne lagoppstillingen:)

 

Er opptimist, tipper 4-0

Adebayor

Rosicky

Adebayor

Gilberto

Link to comment
Share on other sites

Årets 7-0 mot eit av PLs beste forsvar? Trur nok ikkje det, sjølv om det ikkje ville vore meg imot. Me tar seieren. Det føler eg meg veldig trygg på. Kanskje 2-1 ville vært eit bra tips?

 

1 endring: Baptista inn for Ljungberg. Skulle gjerne sett Hoyte inn for Eboue, men Wenger liker tydeligvis ivorianeren svært godt (forståelig nok). Han er tross alt ein svært god back, kanskje den beste i England. Offensivt, that is.

Link to comment
Share on other sites

Sjølvsagt trur eg ikkje me vinn 7-0. Skal dog seiast at City har svært lite å spele for. Dersom me får inn eit tidleg mål (tvilar) så kan me fort få sjå mange mål. Viktig at ikkje dette også blir slitekamp slik som bortekampen. Heilt greit at Baptista startar, sjølv om han ikkje held mål. Føler meg sikker på at Cesc scorer i dag og! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...