Jump to content

Miroslav Klose


pacman

Recommended Posts

Arsenal alerted to cut price German striker

26th March 2007

By Staff Writer

 

German international striker Miroslav Klose has told reporters he would like to move to England this summer.

 

Klose is stalling over a possible new contract with current club Werder Bremen and will be sold if a new deal cannot be done by the end of this season.

 

Arsenal are amongst a list of English clubs that will be alerted to Klose's availability if talks collapse after having previously showed an interest in acquiring his services.

 

Other English clubs who have reportedly shown an interest in the player valued at around £5 million include Spurs and Manchester United.

 

lik denne spilleren, heller han en baptista :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Arsenal alerted to cut price German striker

26th March 2007

By Staff Writer

 

German international striker Miroslav Klose has told reporters he would like to move to England this summer.

 

Klose is stalling over a possible new contract with current club Werder Bremen and will be sold if a new deal cannot be done by the end of this season.

 

Arsenal are amongst a list of English clubs that will be alerted to Klose's availability if talks collapse after having previously showed an interest in acquiring his services.

 

Other English clubs who have reportedly shown an interest in the player valued at around £5 million include Spurs and Manchester United.

 

lik denne spilleren, heller han en baptista :rolleyes:

Skal vi endelig få en spiss som scorer jevnt. ingen tvil om at dette kan være løsningen på arsenal sitt største problem de to siste sesongene.

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at Wenger henter Klose, det er rett og slett for utypisk Wenger å hente en etablert klassespiss. Iallefall når han har Heny, Adebayor, Van Persie, pluss evt. Baptista og Ali å velge mellom.

Mye avhenger av hva som skjer med Baptista, og det kan virke som om han blir, og da blir det nok ingen Klose.

For min del ville en eventuell signering av Klose komme som en åpenbaring. Han er akkurat det vi mangler, nemlig en effektiv angrepsspiller med hodestyrke, og evnen til å kline til å score drittmål.

Han ville med suksess bidratt til å vinne flere av kampene vi har tapt og spilt uavgjort i årets sesong, tror jeg!

Link to comment
Share on other sites

Klose er en klasse spiller ;) en Arsenal trenger sååårt, selg reyes,ut med baptista! Inn me KLOSE, men skjer det ? aldri i livet om wenger kjøper klose, men får nå innderlig håpe det !

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hvis Aliadiere og Baptista går, så er det en mulighet.. Og da evt med plan om å bruke Van Persie mer på vingen denne gangen(kan være en god vri da Van Persie er en formidabel målskårer i forhold til Ljungberg, Hleb, Rosicky og Walcott). Og vi vet jo alle at vi ikke kan få nok av gode spisser da vi er fryktelig preget av skader. Men Wenger har sagt at han ikke trenger flere spisser, men uttalelsen gjelder jo da om vi har de spissene vi har i dag. Personlig hadde jeg per dags dato tatt Klose framfor Baptista, Aliadiere og kanskje til og med Adebayor. Klose er som flere her nevner; noe arsenal trenger sårt! Men har store problemer å se for meg at han ender opp i arsenal, men tiden vil vise ;) Nærmere sommer vi kommer så vil vel ryktene hope seg mere opp, og da får vi evt en uttalelse fra Wenger om saken.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

;) :P

En spiller som ville være en enorm tilvekst for Arsenal.

Wenger var innteresert i han både før og etter VM.

Hadde vært friskt av Wenger å by på Klose

 

Vet han uttalte noe om Klose etter ryktene som var i sommer og hvor Lehman var ute i media om et ønske at arsenal burde kjøpe den store tyskeren. Men kan ikke finne noen steder hvor Wenger uttaler en direkte interesse i Klose.. Noen som har link til dette?

Link to comment
Share on other sites

Arsenal alerted to cut price German striker

26th March 2007

By Staff Writer

 

German international striker Miroslav Klose has told reporters he would like to move to England this summer.

 

Klose is stalling over a possible new contract with current club Werder Bremen and will be sold if a new deal cannot be done by the end of this season.

 

Arsenal are amongst a list of English clubs that will be alerted to Klose's availability if talks collapse after having previously showed an interest in acquiring his services.

 

Other English clubs who have reportedly shown an interest in the player valued at around £5 million include Spurs and Manchester United.

 

lik denne spilleren, heller han en baptista ;)

 

Skal vi endelig få en spiss som scorer jevnt. ingen tvil om at dette kan være løsningen på arsenal sitt største problem de to siste sesongene.

 

Javel? Og Henry er ein spiss som ikkje scorer. Men skjønner poenget ditt. Har sansen for Klose, men trur kanskje det er større behov for ein ving som er "god uten ball".

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om dette ville være et klassekjøp!! Ut med Reyes, Baptista og Ali! Dette er en spiller jeg virkelig liker, og får håpe at Wenger tenker det samme og åpner lommeboka!

 

 

Du har helt rett ut me reyes! baptista ! men ikke Ali ;) han har jeg troen på ;)

Link to comment
Share on other sites

Såååå vanskelig å forstå at dette er Julios første sesong i Arsenal!?

Han er en brasse og brassene trenger tid til å tilpasse seg i den engelske fotballfysikken.

Og han har tatt Ligacupen med storm! Husker dere Toure og Henry's første sesonger? Say no more!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til og høre mer om dette ryktet!

Klose er en fantastisk spiss,som jeg tror Arsenal trenger ved siden Henry i angrep.

Håper virkelig Arsene Wenger vil satse på Klose!

Edit:Støtter Taugooneren's innlegg

Link to comment
Share on other sites

En skikkelig goalgetter Klose ja, men jeg har en "ugly feeling" på at Liverpool kjøper han.

Benitez med £40 mill. å handle for og de jakter en toppspiss.

 

Og vi vet jo Wenger sier han har nok spisser, så jeg tror ikke vi ser noe Klose i Arsenal-drakta neste sesong...desverre.

Link to comment
Share on other sites

Enig me deg der Emirates89 :(

Miroslav kunne blitt en knall spiller i vår ellers perfekte lineup...

 

Wenger burde ikke nøle engang...Her er det bare å løpe å kjøpe vist han kan få det til! :P

 

Jeg ville ikke sagt at vi har den perfekte lineup. Hvorfor kjemper vi da om 3. plassen, istedet for gullet? Vi trenger helt klart forsterkninger, men jeg mener ikke at vi burde betale en haug med penger for å få Klose, når vi har van Persie, Henry og Adebayor. Når Henry blir for gammel og ikke spiller bra lenger, er det Bendtner sin tur ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...