Jump to content

Miroslav Klose


pacman

Recommended Posts

Enig me deg der Emirates89 :(

Miroslav kunne blitt en knall spiller i vår ellers perfekte lineup...

 

Wenger burde ikke nøle engang...Her er det bare å løpe å kjøpe vist han kan få det til! :P

 

Jeg ville ikke sagt at vi har den perfekte lineup. Hvorfor kjemper vi da om 3. plassen, istedet for gullet? Vi trenger helt klart forsterkninger, men jeg mener ikke at vi burde betale en haug med penger for å få Klose, når vi har van Persie, Henry og Adebayor. Når Henry blir for gammel og ikke spiller bra lenger, er det Bendtner sin tur ;)

Helt enig.. Jeg mener helt klart at det er andre områder som må forsterkes først. En skikkelig ving blant annet. Ribery hadde ikke vært dumt.

Link to comment
Share on other sites

Enig me deg der Emirates89 :huh:

Miroslav kunne blitt en knall spiller i vår ellers perfekte lineup...

 

Wenger burde ikke nøle engang...Her er det bare å løpe å kjøpe vist han kan få det til! :P

 

Jeg ville ikke sagt at vi har den perfekte lineup. Hvorfor kjemper vi da om 3. plassen, istedet for gullet? Vi trenger helt klart forsterkninger, men jeg mener ikke at vi burde betale en haug med penger for å få Klose, når vi har van Persie, Henry og Adebayor. Når Henry blir for gammel og ikke spiller bra lenger, er det Bendtner sin tur :P

Helt enig.. Jeg mener helt klart at det er andre områder som må forsterkes først. En skikkelig ving blant annet. Ribery hadde ikke vært dumt.

Vingene har scoret lite i år, men den som burde skamme seg mest over scoringstefen er Fabregas. Ikke det at jeg synes han har spilt dårlig i år, men hvis vil være der oppe sammen med Gerrard og Lampard burde han klare å score minst 10 mål i løpet av en sesong. Null mål i ligaen er rett og slett elendig, selv om han har et imponerende antall med assist. Både spissene og vingene våre har scoret lite i år, men van Persie og Henry er unnskyldt pga skader. Baptista og Ali derimot har for få mål. Til neste år kommer uansett Henry og van Persie til å være tiblake i toppform. I tilegg har vi Ade, Bendtner og Baptista hvis han overbeviser. Klose er en fantastisk spiller, men jeg tror nok det kan bremse utviklingen til Bendtner som kommer til å ønske førstelagsplass. En målfarlig ving er det vi trenger. van Persie kan bli settet på kantene, men han spiller langt bedre som spiss. Hvis vi sammenligner målscorere posisjon for posisjon med Man U, er det Scholes og Ronaldo som er grunnene til at man U har scoret så mange flere mål enn oss. Vi har også sluppet inn masse unødvendige dødballmål, men det er vel ikke akkurat noe nytt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da er Klose klar for Bayern München. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=145247

 

Nå føler jeg at alle dem Wenger har vert ute etter forsvinner.

 

Er vi sikre på at Wenger har vært ute etter alle da? Dette er jo bare rykter og er aldri blitt bekreftet av Wenger selv. Hvertfall ikke som jeg har sett.

Ok, at Wenger har vert ute etter dem var litt å ta i, men at det har vert spekulasjoner rundt det er iallefall sikkert!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...