Jump to content

Band


Petter

Recommended Posts

er det noen fler enn meg som spiller i band her??? bare lurer...

spiller sjøl i "verdenskjente" Dr No fra Mysen, der jeg spiller bass... skal på "turnè" til Lesja 4-6 mai og rocke dovre :)

Link to comment
Share on other sites

er det noen fler enn meg som spiller i band her??? bare lurer...

spiller sjøl i "verdenskjente" Dr No fra Mysen, der jeg spiller bass... skal på "turnè" til Lesja 4-6 mai og rocke dovre ;)

Nei spiller ikke i band, men soiller gitar. Skal snart kjøpe min første el-gitar har du noen anbefalinger i og med at du spiller i "verdenskjent" band :D

Link to comment
Share on other sites

kult! er selv ifra vinstra.. i gudbrandsdalen altså, ikke så forferdelig langt ifra lesja/dovre...

kanskje jeg stikker innom for å høre dere.. spesielt hvis dere er goonere!

vor spiller dere til dans?? ;)

 

Er usikker på hva det heter, men er i sammenheng med konfirmantleier eller no sånt tror jeg... kjører to konserter... en på fredag, da er det kristne sanger for konfirmanter, og en på lørdag, der vi kjører ordentli musikk... det er to/tre goonere i bandet...

 

er det noen fler enn meg som spiller i band her??? bare lurer...

spiller sjøl i "verdenskjente" Dr No fra Mysen, der jeg spiller bass... skal på "turnè" til Lesja 4-6 mai og rocke dovre ;)

Nei spiller ikke i band, men soiller gitar. Skal snart kjøpe min første el-gitar har du noen anbefalinger i og med at du spiller i "verdenskjent" band :D

 

Det spørs litt på hvor mye du har tenkt å gi for gitaren... si en prisklasse så skal jeg si i fra ;)

er du god på gitar?

Link to comment
Share on other sites

kult! er selv ifra vinstra.. i gudbrandsdalen altså, ikke så forferdelig langt ifra lesja/dovre...

kanskje jeg stikker innom for å høre dere.. spesielt hvis dere er goonere!

vor spiller dere til dans?? ;)

 

Er usikker på hva det heter, men er i sammenheng med konfirmantleier eller no sånt tror jeg... kjører to konserter... en på fredag, da er det kristne sanger for konfirmanter, og en på lørdag, der vi kjører ordentli musikk... det er to/tre goonere i bandet...

 

er det noen fler enn meg som spiller i band her??? bare lurer...

spiller sjøl i "verdenskjente" Dr No fra Mysen, der jeg spiller bass... skal på "turnè" til Lesja 4-6 mai og rocke dovre ;)

Nei spiller ikke i band, men soiller gitar. Skal snart kjøpe min første el-gitar har du noen anbefalinger i og med at du spiller i "verdenskjent" band :D

 

Det spørs litt på hvor mye du har tenkt å gi for gitaren... si en prisklasse så skal jeg si i fra ;)

er du god på gitar?

 

 

Æ spælle på slurva.......

 

 

 

 

piska skinn(trommer) en gang i tiden..... hmm, begynner å bli lenge siden nå...1996 i musikktroppen på madla! Rekrutt 44106 Hanssen!

Link to comment
Share on other sites

kult! er selv ifra vinstra.. i gudbrandsdalen altså, ikke så forferdelig langt ifra lesja/dovre...

kanskje jeg stikker innom for å høre dere.. spesielt hvis dere er goonere!

vor spiller dere til dans?? ;)

 

Er usikker på hva det heter, men er i sammenheng med konfirmantleier eller no sånt tror jeg... kjører to konserter... en på fredag, da er det kristne sanger for konfirmanter, og en på lørdag, der vi kjører ordentli musikk... det er to/tre goonere i bandet...

 

er det noen fler enn meg som spiller i band her??? bare lurer...

spiller sjøl i "verdenskjente" Dr No fra Mysen, der jeg spiller bass... skal på "turnè" til Lesja 4-6 mai og rocke dovre ;)

Nei spiller ikke i band, men soiller gitar. Skal snart kjøpe min første el-gitar har du noen anbefalinger i og med at du spiller i "verdenskjent" band :blink:

 

Det spørs litt på hvor mye du har tenkt å gi for gitaren... si en prisklasse så skal jeg si i fra ;)

er du god på gitar?

Har spilt i ca 2 år. .. så du er nok endel bedre enn meg :P

 

Prisklasse:ca. 7000-11000 kr

Link to comment
Share on other sites

Joda, spilte bass i det beryktede "The Grapes" til for et år siden. Høydepunktet i karriæren var nok opptredenen på Møllehaven i Moss sommeren 2004. Ellers så har det vært noen få opptredener her i Volda.

 

Det siste året så har det kun blitt litt gitarklimpring for min del.

 

Sjekk gjerne ut sangene vi har på Youtube:

 

http://www.youtube.com/watch?v=zNPN3gC_J_A

Link to comment
Share on other sites

Kule sanger Tusmo ;)

Hvem var du a?

Faktisk så spilte jeg bass i et band,men jeg var helt ubrukelig..

Vi hadde nesten ingen sanger og stille opp med :P

Så satser heller på fotball'en jeg.... :P

 

Takk for det :P

For det meste coverlåter vi spilte, og da mest av Jokke og co.

Jeg er han som har solbriller på alle videoene og spiller bass.

Link to comment
Share on other sites

Kule sanger Tusmo ;)

Hvem var du a?

Faktisk så spilte jeg bass i et band,men jeg var helt ubrukelig..

Vi hadde nesten ingen sanger og stille opp med ;)

Så satser heller på fotball'en jeg.... ;)

 

Takk for det :P

For det meste coverlåter vi spilte, og da mest av Jokke og co.

Jeg er han som har solbriller på alle videoene og spiller bass.

Det var ikke slik jeg så for meg deg ;) Den avataren sier mye feil :P

Link to comment
Share on other sites

Noen som vil kjøpe en ubrukt bassgitar?

 

Åssn merke er det på den a??? og hvor mye skal du ha for den???

 

Er Yamaha... Er ikke helt sikker hvor mye jeg skal ha for den. Du skal få den for en rimelig pris [med forsterker om ønskelig] hvis du er interessert, men jeg gidder ikke å grave meg ned hvis du bare spør for fun. Men hvis du er interessert, så kan jeg godt fikse en aktuell pris.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vil kjøpe en ubrukt bassgitar?

 

Åssn merke er det på den a??? og hvor mye skal du ha for den???

 

Er Yamaha... Er ikke helt sikker hvor mye jeg skal ha for den. Du skal få den for en rimelig pris [med forsterker om ønskelig] hvis du er interessert, men jeg gidder ikke å grave meg ned hvis du bare spør for fun. Men hvis du er interessert, så kan jeg godt fikse en aktuell pris.

 

kunne ikke sendt noe bilder a???

pondus__jokke@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...