Jump to content

Gaper vi over for mye?


ahalseth

Recommended Posts

Mye skader, veldig forskjellige lagoppsett, ujevne prestasjoner av de ulike lag og enkeltspillere. Kommer det av at vi er for grådige, eller er dette bare nok en genial måte av Wenger å bygge fremtiden? :)

 

Ja, jeg synes det. Synes vi skulle drete i CarlingCup. De tre andre synes jeg skal være ganske likestilte.

Link to comment
Share on other sites

Mye skader, veldig forskjellige lagoppsett, ujevne prestasjoner av de ulike lag og enkeltspillere. Kommer det av at vi er for grådige, eller er dette bare nok en genial måte av Wenger å bygge fremtiden? :)

 

Ja, jeg synes det. Synes vi skulle drete i CarlingCup. De tre andre synes jeg skal være ganske likestilte.

 

 

Vi har vel på en måte "drete" i CarlingCup ved å bruke reserver og juniorer hele veien.. Og akkurat den cupen har vel vist at vi kan være med i alle cuper og serie..Arsenal har vist at de har en bredde som er av større kvalitet enn noen andre hadde trodd før nå i det siste..

Link to comment
Share on other sites

Mye skader, veldig forskjellige lagoppsett, ujevne prestasjoner av de ulike lag og enkeltspillere. Kommer det av at vi er for grådige, eller er dette bare nok en genial måte av Wenger å bygge fremtiden? :)

 

Ja, jeg synes det. Synes vi skulle drete i CarlingCup. De tre andre synes jeg skal være ganske likestilte.

 

 

Vi har vel på en måte "drete" i CarlingCup ved å bruke reserver og juniorer hele veien.. Og akkurat den cupen har vel vist at vi kan være med i alle cuper og serie..Arsenal har vist at de har en bredde som er av større kvalitet enn noen andre hadde trodd før nå i det siste..

 

Jeg vil ikke si å skade Eboue og Hleb er å drite i CarlingCup. Spillere som Adebayor,Toure og Fabregas har og spilt mye. Avansementet til finalen i CC kostet med stor sannsynlighet 2 poeng mot Boro neste helg i og med at spillere som Toure,Hoyte,Senderos,Clichy,Gilberto,Fabregas,Rosicky og Adebayor spilte slet seg ut mot Tottenham. Noen som synes det virkelig var verdt det?

Link to comment
Share on other sites

Mye skader, veldig forskjellige lagoppsett, ujevne prestasjoner av de ulike lag og enkeltspillere. Kommer det av at vi er for grådige, eller er dette bare nok en genial måte av Wenger å bygge fremtiden? :)

 

Ja, jeg synes det. Synes vi skulle drete i CarlingCup. De tre andre synes jeg skal være ganske likestilte.

 

 

Vi har vel på en måte "drete" i CarlingCup ved å bruke reserver og juniorer hele veien.. Og akkurat den cupen har vel vist at vi kan være med i alle cuper og serie..Arsenal har vist at de har en bredde som er av større kvalitet enn noen andre hadde trodd før nå i det siste..

 

Jeg vil ikke si å skade Eboue og Hleb er å drite i CarlingCup. Spillere som Adebayor,Toure og Fabregas har og spilt mye. Avansementet til finalen i CC kostet med stor sannsynlighet 2 poeng mot Boro neste helg i og med at spillere som Toure,Hoyte,Senderos,Clichy,Gilberto,Fabregas,Rosicky og Adebayor spilte slet seg ut mot Tottenham. Noen som synes det virkelig var verdt det?

 

 

 

Vi har så mange gode spillere som kan være cover for hverandre.. Og skader får vi uansett.. Om det var verdt et par skader å slå ut Tottenham, Hell YEAH!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg antar at det er Carling Cup det eventuelt er aktuelt å ikke ta så høytidelig. Når det gjelder Carling Cup, så syns jeg det er et bra konsept, og en morsom cup. Det med at spillere har blitt skadet under cupen, ser jeg ikke på som noe hinder for å spille i cupen. Sånt skjer, og når det gjelder at vi må hvile spillere i ettertid, er selvfølgelig litt dumt, men vi har stilt med sterkt reservepregede lag, og dette har gitt spillerne erfaring og selvtilitt, samtidig som det har gitt oss sofasittere en fantastisk underholdning.

Link to comment
Share on other sites

Ingen idrettsmann eller trener "driter" i noen som helst turnering. Wenger og alle spillerene i Arsenal hater (heldigvis) å tape. At vi spille mye kamper, betyr at vi gjør det bra og det er et bra tegn uansett.

Når det kommer til våre prestasjoner i serien så langt, har det ingenting med mye kamper å gjøre, det har mer med kontinutet og ustabiliteten i det unge laget vårt.

 

Med årene kommer også kontinutet og erfaring, så derfor synes jeg det laget har prestert så langt denne sesongen er veldig bra. Og det skal ikke være noe problem å henge med i alle turneringer, se på ManU i 99.

 

Carlingcupen har Wenger brukt som en mulighet til å gi de yngste talentene spilletid på et høyere nivå og det har fungert som en reservecup, men Wenger har også flere ganger poengtert at han IKKE "driter" i den, men bruker den som en gulrot til de unge spillerene som lengter etter a-lagsfotball og matchtrening.

 

Vi skal ikke klage fordi vi henger med overalt, heller smile og være veldig stolte. :)

 

Go Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal går sjølvsagt ut for å vinne kvar einaste fotballkamp. Det klarer vi då i regelen også, trass i at vi stiller med eit såkalla svekka mannskap. Det er ikkje til hinder, men til fordel.

Link to comment
Share on other sites

Mye skader, veldig forskjellige lagoppsett, ujevne prestasjoner av de ulike lag og enkeltspillere. Kommer det av at vi er for grådige, eller er dette bare nok en genial måte av Wenger å bygge fremtiden? :)

 

Syns ikke vi gaper over for mye er vel det at vi har den miste troppen av alle stor laga med klasse spillere, vi blir nok redda litt av flere av ungutta har gjort det veldig bra i år ;)

Link to comment
Share on other sites

Mye skader, veldig forskjellige lagoppsett, ujevne prestasjoner av de ulike lag og enkeltspillere. Kommer det av at vi er for grådige, eller er dette bare nok en genial måte av Wenger å bygge fremtiden? :ph34r:

 

Ja, jeg synes det. Synes vi skulle drete i CarlingCup. De tre andre synes jeg skal være ganske likestilte.

 

Carling Cup er en glimrende sjanse for unguttene til å vise seg fram!

Link to comment
Share on other sites

Mye skader, veldig forskjellige lagoppsett, ujevne prestasjoner av de ulike lag og enkeltspillere. Kommer det av at vi er for grådige, eller er dette bare nok en genial måte av Wenger å bygge fremtiden? :P

 

Ja, jeg synes det. Synes vi skulle drete i CarlingCup. De tre andre synes jeg skal være ganske likestilte.

 

Carling Cup er en glimrende sjanse for unguttene til å vise seg fram!

 

Enig det,det er supert for alle reservene med Carling Cup :P

Link to comment
Share on other sites

Ja, selvfølelig tar dette på!!! Spesielt alle omkampene... Jeg synes vi burde variert enda mer og prøvd ut flere unge spillere. Så kan vi satse "tyngre" på noen få cuper! Det må jo ikke gå ut over PL, viktigste er nesten å sikre fjerde plass og CL neste år!!!

Men for oss, kamper er morro så vi må nyte det! Ikke at kampen i dag var så mye å nyte men...

Link to comment
Share on other sites

Tror AW setter opp en rutinert 4'er bak, mens på topp så for nokk unggutta prøve seg :) mens chelski kommer til så satse hardt, er jo tross alt det "eneste" de kan vinne i år :P

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har vel stor nok stall til å tåle det når alle de andre stor klubbene klarte det i flere år nå.

 

Ser jo serlig Liverpool og Chelsea har vært i liga cup finalen flere år på rad.

 

Wenger viler jo Henry ut av for spør du meg, når du ser Gilberto og Toure spiller så mye som dem gjør så burde da Henry tålt og spilt mer også.

 

Vi har hat uflaks med mye skader men godt vi har goe ungutter på laget =)

Link to comment
Share on other sites

Ja da var vi ute av FA-cupen, da har vi bare CL og ligaen igjen og konsentrere oss om. Ryker vi mot PSV også? Jeg vil si vi har gapet for mye over denne sesongen. Og så har vi hatt veldig mye skader.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste som kan redde sesongen nå tror jeg er en pallplass i ligaen. Synd å si, men tror det er det eneste vi har sjans til med alle skadene vi har nå. Vi er for ustabile over en hel sesong, men jeg har stor tro på unggutta. Får bare håpe Senderos ikke er med for å ødelegge i fremtiden.

 

 

Han Senderos kommer nok til å gjøre at vi mister Wenger, Emirates og rykker rett ned til Conference league på grunn av konkurs..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...