Jump to content

Gaper vi over for mye?


ahalseth

Recommended Posts

Vi er for ustabile over en hel sesong, men jeg har stor tro på unggutta. Får bare håpe Senderos ikke er med for å ødelegge i fremtiden.

 

Det var noen som skrev at man ytterst sjelden vinner ligaen, eller noe i det hele tatt, med et så ungt lag som Arsenal. Greit nok at de er unge og lovende, men vi har ingen garanti for at de,les Fab, Ade, Walcott, Denilson osv, blir værende hos oss til de er på høyden. Hvis/når de forsvinner så erstattes de med nok en unggutt og vi er tilbake til start.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste som kan redde sesongen nå tror jeg er en pallplass i ligaen. Synd å si, men tror det er det eneste vi har sjans til med alle skadene vi har nå. Vi er for ustabile over en hel sesong, men jeg har stor tro på unggutta. Får bare håpe Senderos ikke er med for å ødelegge i fremtiden.

 

 

Han Senderos kommer nok til å gjøre at vi mister Wenger, Emirates og rykker rett ned til Conference league på grunn av konkurs..

 

Det er utrolig å legge skylden på Senderos hver gang vi går på en smell. Greit nok at Senderos var mannen som ble vendt bort, men den mannen er absolutt ingen høyre back. Å sette lagets seineste menn på backen er vel ikke han sitt ansvar. Senderos var en av lagets beste spillere etter 1.omgang er min mening

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Wenger begår en stor feil ved å rotere for mye på lagoppstillingen.

Spillere som er i god kampform, blir satt til å hvile i neste kamp for å så å komme tilbake ute av slag.

Mot Blackburn var det tydelig at Gilberto og Hleb var trøstesløst dårlig. Disse to var for et par uker siden i kjempeslag.....men etter hvile er det tilbake til gamle synder.

 

Wenger har back-up på alle plasser, men bør bruke sitt beste mannskap til hver kamp. Byttene bør komme av skader og suspensjoner, og ikke hvile seg til dårlige resultater.

 

Denne sesongen har mange hvilt mye, og paradoksalt nok; jeg kan ikke huske at laget har vært så til de grader rammet av skader.

 

Støttes 110%!!

Link to comment
Share on other sites

Ja da var vi ute av FA-cupen, da har vi bare CL og ligaen igjen og konsentrere oss om. Ryker vi mot PSV også? Jeg vil si vi har gapet for mye over denne sesongen. Og så har vi hatt veldig mye skader.

 

Jeg kan ikke helt skjønne hva som menes med 'gape over for mye' her! Vi er jo MED i alle konkurransene, og vi kan jo ikke like godt tape med vilje for å unngå å 'gape over for mye'? Hva skulle vi egentlig gjort annerledes? Jeg synes jo det må være lov å si at Ligacupen ble nedprioritert selv om det ble finale... Skulle vi lagt oss i FA-cupen, for eksempel?

Link to comment
Share on other sites

Ja da var vi ute av FA-cupen, da har vi bare CL og ligaen igjen og konsentrere oss om. Ryker vi mot PSV også? Jeg vil si vi har gapet for mye over denne sesongen. Og så har vi hatt veldig mye skader.

 

Jeg kan ikke helt skjønne hva som menes med 'gape over for mye' her! Vi er jo MED i alle konkurransene, og vi kan jo ikke like godt tape med vilje for å unngå å 'gape over for mye'? Hva skulle vi egentlig gjort annerledes? Jeg synes jo det må være lov å si at Ligacupen ble nedprioritert selv om det ble finale... Skulle vi lagt oss i FA-cupen, for eksempel?

De der med "gaper vi over for mye" tok jeg bare fordi topicen heter de. Sier jeg at vi ikke skulle nedprioriter Ligacup finalen? Nope. Jeg mener at neste år bør vi bare sattse på unggutta i Ligacupen og ikke ha blandet lag, slik som Wenger sier. Grunnen; Hvis vi får ein A-lags spiller utvist/skadet i Ligacupen kan de gå ut over ligaen, FA cupen og CL. Som du bjervell sa, hvorfor kom du med de der lagt oss i FA-cupen? :D Trodde det var den, samt med CL som ble mest prioter av cupene.

Link to comment
Share on other sites

enig med mee and bertie :D

men arsenal har spilt 47 kamper sålangt denne sesongen, det er ekstremt mye..

med så mange kamper så er det jo greit at noen må vile av og til, men og vile formspillere i viktige kamper blir feil..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...