Jump to content

Pascal Cygan


Jazze

Recommended Posts

I sommer vet ble Cygan solgt til Villareal for £2 mill, men hvordan har det gått med nr 12 og hardhausen fra Frankrike??

 

 

og

 

ser det ikke ut som han følger med i det hele tatt.

 

 

spørs om han blir værende i Spania så lenge.

Link to comment
Share on other sites

pires han han skårt får viareal??

 

Han har ikke spilt for Villarreal.

 

Cygan er nok over "toppen". Han hadde vel en knallgod sesong i sin karrierre for Lille før han kom til Arsenal. Siden det har han vel nærmest utelukkende blitt avslørt.

Link to comment
Share on other sites

pires han han skårt får viareal??

 

Han har ikke spilt for Villarreal.

 

Cygan er nok over "toppen". Han hadde vel en knallgod sesong i sin karrierre for Lille før han kom til Arsenal. Siden det har han vel nærmest utelukkende blitt avslørt.

 

det er synd han skulle fåt ny kontrakt med arsenal . eg digget den fyren . han var der alltid når noen brente en sjanse sto han der og putta den :P hadde trengt han i år

Link to comment
Share on other sites

pires han han skårt får viareal??

 

Han har ikke spilt for Villarreal.

 

Cygan er nok over "toppen". Han hadde vel en knallgod sesong i sin karrierre for Lille før han kom til Arsenal. Siden det har han vel nærmest utelukkende blitt avslørt.

 

det er synd han skulle fåt ny kontrakt med arsenal . eg digget den fyren . han var der alltid når noen brente en sjanse sto han der og putta den :) hadde trengt han i år

Men dette er jo en Cygan tråd... :P

Link to comment
Share on other sites

pires han han skårt får viareal??

 

Han har ikke spilt for Villarreal.

 

Cygan er nok over "toppen". Han hadde vel en knallgod sesong i sin karrierre for Lille før han kom til Arsenal. Siden det har han vel nærmest utelukkende blitt avslørt.

 

det er synd han skulle fåt ny kontrakt med arsenal . eg digget den fyren . han var der alltid når noen brente en sjanse sto han der og putta den :P hadde trengt han i år

 

Pires du mener?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...
  • 11 months later...

Men du verden som jeg savner den tiden, så det på det ene klippet hvor, Bergkamp, Henry, Pires, Ljungberg, Campbell, Reyes, Fabregas og Toure var inne i bildet. På målene og sjangsene så var vi fire,fem og av og til seks mann inne i boksen. For ett lag. THE INVINCEBLES!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

For de som ikke visste dette, så har vår gode venn gått til FC Cartagena på en 1 års kontrakt. Dette laget er et nyopprykket lag til Segunda División og laget ligger foreløpig på en tredje plass med en sjanse til å rykke opp til det gode selskap og Primera División..

 

Cygan har så langt spilt fast på laget og fått med seg tjue kamper, scoret ett mål og fått et rødt kort.

 

4f88d76b18d40349aba7d3ddd553286f.jpg

Link to comment
Share on other sites

For de som ikke visste dette, så har vår gode venn gått til FC Cartagena på en 1 års kontrakt. Dette laget er et nyopprykket lag til Segunda División og laget ligger foreløpig på en tredje plass med en sjanse til å rykke opp til det gode selskap og Primera División..

 

Cygan har så langt spilt fast på laget og fått med seg tjue kamper, scoret ett mål og fått et rødt kort.

 

4f88d76b18d40349aba7d3ddd553286f.jpg

Pascal Cyganid ja...

Meget giftig spiller på banen. Dvs. for det forsvarende lag.

Link to comment
Share on other sites

1 Mål faktisk :P Hadde trodd han skulle ligge lenger oppe på rødt kort statistikken enn målstatistikken

 

Etter å ha sett youtube videoen som ble postet av Tusmo i fjor må jeg si: FOR EN LEGENDE! Dragninga hans som bakerste mann i eget forsvar er legendarisk! Et og et halvt hakk over JD sin finte mot Reading!

Link to comment
Share on other sites

1 Mål faktisk ;) Hadde trodd han skulle ligge lenger oppe på rødt kort statistikken enn målstatistikken

 

Etter å ha sett youtube videoen som ble postet av Tusmo i fjor må jeg si: FOR EN LEGENDE! Dragninga hans som bakerste mann i eget forsvar er legendarisk! Et og et halvt hakk over JD sin finte mot Reading!

Every dog has his day... :o

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...