Jump to content

Fabrice Muamba


The Gunner

Recommended Posts

I sommer bestemmer Fabrice Muamba om han vil bli i Birmingham eller komme tilbake til Arsenal. Muamba har spilt meget bra i The Championship, men vi har allerede Merida, Denilson og Diaby som store talenter på sentral midtbane, så jeg vet ikke om vi trenger han. Det er nok best for han å bli i Birmingham. Der får han spille mye mer og han kommer til å utvikle seg skikkelig. Jeg har stor tro på denne spilleren, men større tro på Merida , Diaby og Denilson. Fabregas holder seg nok også i mange år til.

Men som han sier selv:

"It is down to me where I want to go."

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Har sett veldig lite av Muamba, men jeg tror at han kan utvikle seg til en veldig god spiller. Men vi har som du nevner allerede mangen unge talenter på sentral midtbane, så det er opp til han nå. Tipper at han blir i Birmingham..

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Sant nok det dere sier.. Vi har mange unge og lovende spillere..

Dere begge sier også at han kan bli en stor og god spiller i fremtiden, noe jeg også tror! Derfor, uansett hvor han havner, bør Arsenal skaffe seg en tilbakekjøpspris og en førstrerett på han. I tilfelle han blir stor :angry:

Uansett hva Fabrice gjør, lykke til videre! :D

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Sant nok det dere sier.. Vi har mange unge og lovende spillere..

Dere begge sier også at han kan bli en stor og god spiller i fremtiden, noe jeg også tror! Derfor, uansett hvor han havner, bør Arsenal skaffe seg en tilbakekjøpspris og en førstrerett på han. I tilfelle han blir stor :angry:

Uansett hva Fabrice gjør, lykke til videre! :D

 

Må vertfall ha mange mange prosent av et videralg :(

 

Trur ikke han kommer tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Ble ganske så imponert av Muamba da jeg så Birmingham spille mot Reading en dag her. Håper han kommer tilbake. Han er engelsk, og han er defensiv, noe Diaby og Denilson ikke er. Flamini er kanskje den eneste som er defensiv på den sentrale midtbanen når Gilberto må gi seg. Derfor trenger vi en backup! Fabrice trenger ikke lange tida på å kunne spille på det øverste nivået i England!

Link to comment
Share on other sites

Ble ganske så imponert av Muamba da jeg så Birmingham spille mot Reading en dag her. Håper han kommer tilbake. Han er engelsk, og han er defensiv, noe Diaby og Denilson ikke er. Flamini er kanskje den eneste som er defensiv på den sentrale midtbanen når Gilberto må gi seg. Derfor trenger vi en backup! Fabrice trenger ikke lange tida på å kunne spille på det øverste nivået i England!

 

Denilson er vel regnet som en defensiv midtbanespiller. Diaby er bedre defensivt enn offensivt. Sånn sett har vi vel 4 andre "defensive" sentrale midtbanspillere.Derfor tullete å beholde han i troppen. Håper klubben signer ny kontrakt med han og leier han ut til en klubb i toppen av Championship. En løsning som og kan vurderes me Diaby.

Link to comment
Share on other sites

Så Muamba her om dagen..

Og han virker som en meget meget god defensiv midtbanespiller.

Er vell den spillere som ligner mest Gilberto i laget..

Og jeg tror hvis han får sjansen i Arsenal kommer han til å bli stor!

 

Men etter det Wenger har sagt, og det at vi har så mange sentral spillere... så ser det ikkje lovendes ut.

Link to comment
Share on other sites

Ble ganske så imponert av Muamba da jeg så Birmingham spille mot Reading en dag her. Håper han kommer tilbake. Han er engelsk, og han er defensiv, noe Diaby og Denilson ikke er. Flamini er kanskje den eneste som er defensiv på den sentrale midtbanen når Gilberto må gi seg. Derfor trenger vi en backup! Fabrice trenger ikke lange tida på å kunne spille på det øverste nivået i England!

 

Denilson er vel regnet som en defensiv midtbanespiller. Diaby er bedre defensivt enn offensivt. Sånn sett har vi vel 4 andre "defensive" sentrale midtbanspillere.Derfor tullete å beholde han i troppen. Håper klubben signer ny kontrakt med han og leier han ut til en klubb i toppen av Championship. En løsning som og kan vurderes me Diaby.

 

Den skjønte jeg ikke Veginho. Hittil har Diaby vist klart mest på den offensive delen. Det defansive har han vert mer utrygg og lite rutinert. Klart han kan bli god der men slik det er i dag er han ingen super defansiv midbanespiller.

 

Tror Muamba blir god i Arsenal jeg. La han komme tilbake, og gi han kamper.

Link to comment
Share on other sites

Vi har så mange unge gode spillere at noen dessverre ikke kommer til å slå gjennom. Det som er skummelt er at vi ikke har noen garantier for at det er de "riktige" det blir satset videre på. Personlig ble jeg voldsomt imponert over Denilson igjen i går, og dermed ser det vanskelig ut for Muamba. Spesielt med tanke på at vi også har Diaby, Fabregas, Flamini og Gilberto som spiller sentral midtbane.

 

Setter min lit til at Wenger velger riktig for framtiden!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

 

Hm... denne kom litt brått på!

Har blandede følelser over dette.. Han virka svært lovende, men han ville neppe fått en 1.lagsplass her i Arsenal, så det var gjerne for det beste at han bare dro.

 

Men lykke til ja...! Takk for alt!^^

Link to comment
Share on other sites

Synd å miste han, men allikevel forståelig. Vi har såpass mange gode sentrale og talentfulle midtbanespillere at jeg tviler på at han hadde klart å spille seg til en fast plass.

 

Gilberto og Fabregas er jo førstevalg, mens vi har både Diaby og Denilson i bakhånd, samt Merida som jeg også tror blir en viktig brikke i fremtiden. Så det er forståelig, men veldig synd. Skulle likt å sett Muamba i troppen neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Synd å miste han, men allikevel forståelig. Vi har såpass mange gode sentrale og talentfulle midtbanespillere at jeg tviler på at han hadde klart å spille seg til en fast plass.

 

Gilberto og Fabregas er jo førstevalg, mens vi har både Diaby og Denilson i bakhånd, samt Merida som jeg også tror blir en viktig brikke i fremtiden. Så det er forståelig, men veldig synd. Skulle likt å sett Muamba i troppen neste sesong.

 

Jeg skullle veldig likt å se denne gutten få en sjangs ,men slik ble det desverre ikke.

Vi har som sagt endel spillere som er bedre for øyeblikket,og unge spillere som nok er minst like gode.

 

Det som jeg synes er litt kjipt ,er at spillere som fabregas og feks merida ,vist han lykkes i arsenal,kommer

sannsyneligvis aldri til å være i klubben når di er 25+.

Grunnen til at jeg sier det er at di kommer fra land med like store++ ligaer som premier league er,og di vil garantert søke hjem for å bevise at di kan beherske deres hjemlige serie.

 

Når det gjelder diaby og denilson så vil nok vår kjære brasse bli et hett transfer navn for di store klubbene i spania og italia vist han utvikler seg slik di fleste av oss tror,og jeg er nok redd han også vil ønske seg til varmere breddegrader vist muligheten for å spille for en topp klubb byr seg.

 

En annen ting med feks diaby,så er jeg redd han blir en av disse spillerene som forlater klubben den dagen wenger gir seg,men's en spiller som muamba,føler jeg meg rimelig sikker på ville blitt en spiller som hadde stått ved klubben fordi om wenger hadde forlatt.

 

Nå er jo dette bare antagelser fra min side,men det er vel samtidig et ønske om at vi skal klare å fylle laget med litt flere engelske spillere etter vært.

Føler nu at mye av suksessen til feks united har vært kjernen av engelske spillere som aldrig ville forlatt klubben for en stor utenlandsklubb.

Unntak finnes sef,som beckham og ince,men spillere som scholes ,giggs og neville med hjertet i laget kunne jeg tenkt med i mitt framtidige arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Dro frem denne tråden da Fabrice ble solgt for 5 millioner £. Håper Wenger har sikret seg noen gode videresalgs klausuler for denne spilleren. Viktig å ta med seg de pengene man kan om dagen virker det som ;)

 

Hvilken klubb ble han solgt til?

Link to comment
Share on other sites

Dro frem denne tråden da Fabrice ble solgt for 5 millioner £. Håper Wenger har sikret seg noen gode videresalgs klausuler for denne spilleren. Viktig å ta med seg de pengene man kan om dagen virker det som ;)

 

Hvilken klubb ble han solgt til?

Bolton.

Link to comment
Share on other sites

Dro frem denne tråden da Fabrice ble solgt for 5 millioner £. Håper Wenger har sikret seg noen gode videresalgs klausuler for denne spilleren. Viktig å ta med seg de pengene man kan om dagen virker det som ;)

 

Youngguns har også skrevet om dette. Sanderson vet ikke den eksakte summen, men snakker om 1 mill£.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...