Jump to content

Ryan Babel


pacman

Recommended Posts

Arsenal chasing Ajax starlet Babel

tribalfooball.com - January 08, 2007

 

Arsenal are chasing exciting Ajax striker Ryan Babel.

The Independent says Gunners boss Arsene Wenger is lining up the 20 year-old as a replacement for Freddie Ljungberg.

 

The 20-year-old is keen to join Arsenal although no deal will be done before the end of the season as Wenger wants to look at other targets. Babel was recently described by the Netherlands coach, Marco van Basten, as having the potential to be the "new Thierry Henry".

 

 

hvis det er sant at ljungberg skal ut, må jo det komme en inn, greit han er en spennende mann..

men vil heller ha ribery hvis freddy skal gå..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

hvis det er sant at ljungberg skal ut, må jo det komme en inn, greit han er en spennende mann..

men vil heller ha ribery hvis freddy skal gå..

Enig med deg ångående Ribery, men her snakkes dem om prisklasse..

 

skjønner hva du mener, men går ljungberg så får jo vi litt penger der og.. ikke sikkert det hadde hvert mer 70-80-90 mil og legge til så vi får ribery

Link to comment
Share on other sites

Ryan Bable var såg jeg i en landskamp viss jeg husker rett, da var han enormt god, var også en av banens beste når Ajax slo Vålrenga ut av europa. Veldig spennende spiller, med stor fart og kan passe bra inn i spillesilen vår. Kunne gjerne ha bytte han gjevnt med Ljungberg.

Link to comment
Share on other sites

skjønner hva du mener, men går ljungberg så får jo vi litt penger der og.. ikke sikkert det hadde hvert mer 70-80-90 mil og legge til

"Ifølge The Sun har Arsenal allerede mottatt et bud på 79 millioner kroner fra West Ham.

Men den nedrykkstruede klubben får trolig kamp om 29-åringens underskrift. Expressen skriver i dag at både Milan og Juventus er interessert i Ljungbergs tjenester.

Ifølge Daily Mirror ønsker Arsenal-manager Arsène Wenger å kjøpe Marseilles lynraske franskmann Franck Ribéry for pengene klubben eventuelt får for Ljungberg."

 

Hva mener dere om prisen?

Personlig synes jeg dette er en pris som er grei. Tror ikke vi skal forvente noe større, i og med at han har et skademareritt og begynner å dra på åra! ... men, prisen kan fort heve seg, i og med at Juve og Milan er intreserte..

Link to comment
Share on other sites

Vil heller ha Ribery men hvis ljunberg drar har vi Walcott og han må få noen kamper fra start elr så er jeg redd han drar til en annen klubb der han får spille fast og etter det gå til chelsea elr man united når han er god nok for det nivået ;)

Hvis Arsenal skulle solgt Walcott nå, tror jeg de hadde skaffet seg en tilbakekjøpspris og 1. rett på han..

Link to comment
Share on other sites

hvis det er sant at ljungberg skal ut, må jo det komme en inn, greit han er en spennende mann..

men vil heller ha ribery hvis freddy skal gå..

Enig med deg ångående Ribery, men her snakkes dem om prisklasse..

 

skjønner hva du mener, men går ljungberg så får jo vi litt penger der og.. ikke sikkert det hadde hvert mer 70-80-90 mil og legge til så vi får ribery

 

Babel er en god spiller. Håper han kommer til Arsenal, men har Ribery håyt oppe på listen jeg også. Men vi har også mange ving talenter i Arsenal. Rosicky,Hleb,Walcot,Perise kan brukes,Baptista også. Men bra hvis vi får en Babel

Link to comment
Share on other sites

Ryan Bable var såg jeg i en landskamp viss jeg husker rett, da var han enormt god, var også en av banens beste når Ajax slo Vålrenga ut av europa. Veldig spennende spiller, med stor fart og kan passe bra inn i spillesilen vår. Kunne gjerne ha bytte han gjevnt med Ljungberg.

 

West Ham avkrefter her ryktene om Freddie.

 

http://www.kumb.com/story.php?id=12045

Link to comment
Share on other sites

Ryan Babel er ihvertfall en meget god spiller som jeg har sett flere ganger. Har spisskompetanse til de grader, men spiller for det meste på midtbanen i Ajax. Allerede som 18-åring spilte han flere kamper for Ajax. Bl.a. Scoret han 7 mål på 20 kamper. Helt klart en meget interessant spiller for Arsenal, ihvertfall hvis Freddie stikker. Absolutt ikke meg imot om vi henter han.

Link to comment
Share on other sites

Babel er nok en kommende stjerne ja. Vil meget gjerne ha han til klubben....

 

Når det gjelder antall vingtalenter i klubben er jeg ikke enig. Det er vel der vi er minst dekket. Synes ikke det er så mange bortsett fra Walcott. Men han er best som spiss, som også RvP er.....

Link to comment
Share on other sites

Babel er nok en kommende stjerne ja. Vil meget gjerne ha han til klubben....

 

Når det gjelder antall vingtalenter i klubben er jeg ikke enig. Det er vel der vi er minst dekket. Synes ikke det er så mange bortsett fra Walcott. Men han er best som spiss, som også RvP er.....

 

Som ving har vi; Hleb, Rosicky, Baptista, Rvp og Walcott. Alle disse kan spille ving så jeg synes ikke vi trenger å forsterke stallen med ytterligere en ving. Men nå er jo Wenger interessert i en annen ving også da med navn Jesus Navas. Hvor mange vinger trenger vi egentlig?

Synes heller vi burde bruke penger på en ny forsvarsspiller med litt rutine. Stoler ikke helt på Hoyte og Clichy... Burde kanskje se etter en ny keeper også. Lehmann drar litt på årene og Almunia er ikke alltid like patent.

Buffon hadde vært fantastisk :blink: , selv om jeg tviler sterkt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kan nok sikkert være en interessant signing dette. Han virker litt "urolig" til tider, men allikevel så tror jeg han kunne blomstret under Wenger sin ledelse. RVP hadde jo noen negative tegn på seg tidligere i karrieren også, men har kvittet seg med dette.

 

Vi får sjå hva fremtiden bringer B)

Link to comment
Share on other sites

http://www.goal.com/en/articolo.aspx?ContenutoId=218133

 

Ser ut som vi nærmer oss en signering for rundt 7£ til 10£, men ingenting er avgjort.

 

Personlig så tror jeg Wenger holder på hva han har sagt tidligere, at vi ikke kommer til å handle i dette vinduet.

Kunne selvsagt tenkt meg Babel, en rask og god spiller, man har mine tvil om at det kommer noen nå.

Håper dog jeg må spise i meg disse ordene. :D

Link to comment
Share on other sites

Trur han hadde blitt en god forsterkning av tropen vår.

Har ikke sett han mer enn i en kamp, men så jo at gutten hadde fart og brukende teknikk..

 

Og i denne

virker det som han har bra med krutt i skuddfoten også..

 

(og mini sine saltoer etter mål,blir flaue i forhold til Babel sine) :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...