Jump to content

Ryan Babel


pacman

Recommended Posts

BARCELONA: Ronaldinho, Messi, Henry, Eto’o, Gudjohnsen

 

 

REAL MADRID: Raúl, van Nistelrooy, Robinho, Julio Baptista, Higuaín, Cassano, Soldado

 

BAYERN MÜNCHEN: Toni, Klose, Podolski, Santa Cruz

 

MANCHESTER UNITED: Rooney, Cristiano Ronaldo, Saha, Solskjær, Smith, Anderson, Rossi – og Tevez?

 

CHELSEA: Drogba, Sjevtsjenko, Pizarro, Kalou

 

LIVERPOOL: Fernando Torres, Crouch, Kuyt, Voronin, Kewell,

 

ARSENAL: Adebayor, van Persie, Eduardo, Walcott

 

TOTTENHAM: Keane, Defoe, Berbatov, Bent, Mido

 

MILAN: Ronaldo, Inzaghi, Gilardino (og midtbanespilleren Kaká...)

 

INTER: Crespo, Ibrahimovic, Adriano, Suazo, Julio Cruz

 

JUVENTUS: Trezeguet, Del Piero, Iaquinta

 

no må wenger hente babel se no på dette her . fakta er at spurs har bedre spisser en oss.

 

Jeg er ikke enig med deg. Vi har bedre spisser enn Tottenham. Kun Barcelona og kanskje Manu som er i samme klasse.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

BARCELONA: Ronaldinho, Messi, Henry, Eto’o, Gudjohnsen

 

 

REAL MADRID: Raúl, van Nistelrooy, Robinho, Julio Baptista, Higuaín, Cassano, Soldado

 

BAYERN MÜNCHEN: Toni, Klose, Podolski, Santa Cruz

 

MANCHESTER UNITED: Rooney, Cristiano Ronaldo, Saha, Solskjær, Smith, Anderson, Rossi – og Tevez?

 

CHELSEA: Drogba, Sjevtsjenko, Pizarro, Kalou

 

LIVERPOOL: Fernando Torres, Crouch, Kuyt, Voronin, Kewell,

 

ARSENAL: Adebayor, van Persie, Eduardo, Walcott

 

TOTTENHAM: Keane, Defoe, Berbatov, Bent, Mido

 

MILAN: Ronaldo, Inzaghi, Gilardino (og midtbanespilleren Kaká...)

 

INTER: Crespo, Ibrahimovic, Adriano, Suazo, Julio Cruz

 

JUVENTUS: Trezeguet, Del Piero, Iaquinta

 

no må wenger hente babel se no på dette her . fakta er at spurs har bedre spisser en oss.

 

Jeg er ikke enig med deg. Vi har bedre spisser enn Tottenham. Kun Barcelona og kanskje Manu som er i samme klasse.

Hater å si det men det er faktisk bare liverpool og tottenham vi kan måle oss med på topp :)

Link to comment
Share on other sites

Vet at alle her hater spudz, jeg gjør det og. Men dårlig spisser har de faktisk ikke. Berbatov viste mye klasse sist sesong, og kan fort bli en av de store spissene neste sesong. Van Persie er hakket foran, men Berbatov er ikke mye dårligere enn han. Keane er kanskje litt samme type som Eduardo, siden jeg ikke har sett Eduardo så mye skal jeg ikke si for mye om hvem som er best av dem, men Keane er da ingen dårlig spiss. Bent har gjort sine saker bra i Charlton og kan vel måle seg med Ade? Mido er ikke spesielt god, og Walcott kan fort få en kjempesesong. Konklusjon vi har bedre spisser, men er ikke altfor mye om å gjøre nå som Henry er borte.

 

Poenget mitt er egentlig at jeg vil vi skal hente Babel eller en spiss i verdensklasse.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool har lagt inn et bud på £10 mill for han, men Ajax krever vistnok hele £13. Når han koster så mye burde vi vel kanskje heller gå for spillere som Quaresma som "bare" koster noen £3-5 mill mere?

Link to comment
Share on other sites

Hvis Quaresma koster enda mer enn Babel tar jeg heller Babel for å si det sånn.

 

Støtter meg på denne. Her har Wenger muligheten til å vise at vi har ambisjoner om å vinne noe kommende sesong

Link to comment
Share on other sites

£13millioner pund for et av verdens største talenter på kanten, som også kan spille spiss er vel ikke dumt?

Jeg mener Wenger skal slenge ut en pris rundt £10-£13 for han. Om Babel går, så sier jeg ikke neitakk til Quaresma.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Quaresma koster enda mer enn Babel tar jeg heller Babel for å si det sånn.

 

Støtter meg på denne. Her har Wenger muligheten til å vise at vi har ambisjoner om å vinne noe kommende sesong

 

Akkurat Babel er en av spillerne jeg mener Wenger burde gå for. Det viser at vi

har ambisjoner og kan kjøpe Hollands største talent og en spiller som på sikt

kan erstatte Henry......men det ser ikke sånn ut dessverre..

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...7310642,00.html

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor ingen andre klubber byr på spillere som f.eks. Torres, Bent og Babel?? :blink:

 

Kanskje ikke alt kommer ut i media, men med dagens rykteflom skulle man jo tro at de publiserer ethvert bud på disse spillerne.

Spillerne sier jo sjelden nei til en av toppklubbene i Premier League uansett og valget blir jo enkelt hvis bare én klubb kommer med bud.

Babel har vel uttalt at han vil spille i Arsenal, men det er jo nå moderert til "Premier League".

Dvs. at han går til klubben som viser interesse. Altså kun Liverpool.

 

Av Chelsea, Manure, Liverpool, Spudz og Arsenal føler jeg det er bare vi som trenger mer forsterkninger.

De andre har jo allerede kjøpt flere, men det vi opplever er at Torres gikk til LFC og Babel trolig følger etter, Malouda går til Chelsea og Tevez sannsynligvis til Manure...

 

Kanskje vi får et et par nye spillere senere, men de aller beste og mest lovende spillerne blir jo kjøpt opp nå av våre rivalklubber :)

Hva er egentlig igjen?

Jeg var ganske positiv til dette tidligere i sommer, men når syns jeg alt ser dårligere ut etter at mange av de beste og mest talentfulle blir solgt til andre klubber.

Og skjer det ingenting på transferfronten, forsvinner vel Gallas også.

 

Slik Arsenal opptrer på transfermarketet virker det jo som vi ikke har penger i det hele tatt.

For meg virker alt mer tiltaksløst. Det skjer jo nesten ingenting... Er David Deins handleevne årsaken?

 

Syns Wenger bør gjøre alt for å kapre Babel ihvertfall og gi Liverpool litt konkurranse her..

 

Kanskje jeg er oppfattes negativ, men selv om vi har et bra lag blir jeg blir overrasket hvis vi i det hele tatt er med blant topp 4 slik troppen vår er i dag.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

£13millioner pund for et av verdens største talenter på kanten, som også kan spille spiss er vel ikke dumt?

Jeg mener Wenger skal slenge ut en pris rundt £10-£13 for han. Om Babel går, så sier jeg ikke neitakk til Quaresma.

 

Blir nok ingen av de desverre, og jeg er også sammen med Gallas, Henry og de ukjente Gallas har nevnt på sin hjemmeside som stiller spørsmål om Wenger og arsenals ambisjoner..Det skriker ikke akkurat "vi satser alt nå for å kjempe i teten om de gjeveste titlene"! Og ettersom Wenger ikke vil diskutere videre kontrakt så er det ikke akkurat "jeg har tenkt og kjempe for en trofe og fremtiden til klubben" Så jeg sier som han iriterende fyren i post reklamen; SKEPTISK!

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha vært ekstremt pessimistisk en periode, så prøvde jeg å se lysere på ting. Men når jeg ser at ett talent som Babel får lov til å gå til Liverpool uten at vi i det hele tatt er med og kjemper om signaturen, så begynner jeg seriøst å miste troen igjen.

 

Laget vårt har ett sterkt behov for forsterkninger. Det er på tide å innse dette Wenger. Babel vil kunne løse kantproblemet vårt

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha vært ekstremt pessimistisk en periode, så prøvde jeg å se lysere på ting. Men når jeg ser at ett talent som Babel får lov til å gå til Liverpool uten at vi i det hele tatt er med og kjemper om signaturen, så begynner jeg seriøst å miste troen igjen.

 

Laget vårt har ett sterkt behov for forsterkninger. Det er på tide å innse dette Wenger. Babel vil kunne løse kantproblemet vårt

Hvis Martins blir kjøpt, blir nok van Persie trukket ned på vingen. Dermed er vingproblemet løst!

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha vært ekstremt pessimistisk en periode, så prøvde jeg å se lysere på ting. Men når jeg ser at ett talent som Babel får lov til å gå til Liverpool uten at vi i det hele tatt er med og kjemper om signaturen, så begynner jeg seriøst å miste troen igjen.

 

Laget vårt har ett sterkt behov for forsterkninger. Det er på tide å innse dette Wenger. Babel vil kunne løse kantproblemet vårt

Hvis Martins blir kjøpt, blir nok van Persie trukket ned på vingen. Dermed er vingproblemet løst!

 

Jo, det vil kunne være løst, men jeg vil ha van Persie på topp, der han er aller best. Derfor vil jeg heller ha Babel enn Martins

Link to comment
Share on other sites

Då er det vel så godt som klart at Babel blir å finna i Liverpool neste år. Det vert bekrefta på Liverpool si heimeside at dei har fått lov til å snakka med Babel av Ajax.

 

Det var ganske kjipt i grunn, hadde sett på Babel som ein flott forsterkning. Får i hvert fall håpa at Liverpool betalar sikkeleg overpris for han...

 

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...070711-1214.htm

Link to comment
Share on other sites

Må bare si at jeg er rimelig frustrert nå.

 

Babel har gått ut i media sagt at han vil spille for Arsenal og Ajax skal heller ikke kreve så mye penger for han. Pluss at Arsenal trenger en spillende høyre midtbane som Babel.

Og så lar Arsenal Liverpool kjøpe han uten at Arsenal gir dem noe kamp (tilsynelatende).

 

Men men, hvis Sagna er i boks, Eboue blir flyttet opp på midtbanen og Arsenal kjøper Martins skal det nok gå bra :D

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg er utrolig skuffet over Wenger akkurat nå

 

 

Kunne ikke vært mer enig! Syntes wenger opptrer umodent og passivt, både med tanke på at Babel, og det faktum at han ennå ikke har gått ut og snakket om hvorfor han ikke har signert ennå. Ikke rart Gallas reagerer som han gjør. Mener vi heller burde gi kreditt enn kritikk til Gallas for at han tar initiativ og bryr seg om at klubben! Mener han også kan bli misforstått i sine uttalelser. Det faktum at han skriver det på sine hjemmesider

er noe helt annet om han hadde sagt det rett til pressen. Herregud, det må være lov til å reagere eller kristisere sine egne.

Link to comment
Share on other sites

Då er det vel 100 % sikkert at Babel vert å finna i Liverpool neste sesong ;)

 

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...070712-1814.htm

 

Satsar på at Liverpool berre er mellomstasjon før han kjem til Arsenal :D , i og med at han alltid har snakka om å spela for Arsenal

 

"Next season I definitely play at Ajax. There will be a time I play at Arsenal. But there's nothing at the moment." -26. jun

Link to comment
Share on other sites

Då er det vel 100 % sikkert at Babel vert å finna i Liverpool neste sesong ;)

 

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...070712-1814.htm

 

Satsar på at Liverpool berre er mellomstasjon før han kjem til Arsenal :P , i og med at han alltid har snakka om å spela for Arsenal

 

"Next season I definitely play at Ajax. There will be a time I play at Arsenal. But there's nothing at the moment." -26. jun

 

Tydeligvis en spiller man kan stole på ja... Ser jo hvor flink han var med det første løftet sitt :P

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Må si jeg er utrolig skuffet over Wenger akkurat nå

 

Sier meg enig der, utrolig at han også skal gå uten en kamp!! Og for de av dere som tror Martins kommer, så tror jeg dere kan beleile dere på en skuffelse der også. Personlig ønsker jeg meg Quaresma men han forsvinner sikkert et annet sted i løpet av sommeren.. Ganske utrolig at 2 mine største favoritter utenfor klubben har endt i Liverpool i løpet av et par uker :P Huntelaar enyone?

Link to comment
Share on other sites

Det er tydelig at Liverpool gjør store forandringer for å kunne hevde seg mer i PL i år og fortsatt komme langt i CL.

Stallen deres er byttet ut fra middels gode spillere til som Torres, Babel og Benayoun. Alle disse har vært de beste i sine tidligere klubber og det er nok de vil nok være mye sterkere kommende sesong.

 

Babels uttalelser om at han vil spille for Arsenal tror jeg er tilfeldig og det skal vi ikke være så veldig opptatt av. Han ville til PL og nå er han der og kommer nok ikke til å nevne Arsenal igjen.

Og når ingen andre klubber byr på han, sier han jo aldri i verden nei til en toppklubb i England.

 

Det sies at Babel er ego og er ganske ustabil i prestasjonene, men sånn er vel de fleste nederlandske spillere på hans alder.

Van Persie var vel heller ingen "gullunge" når han kom til Arsenal. Ble vel nødt til å lære seg både bedre oppførsel, disiplin og lagspill etterhvert.

 

Det er overraskende at Wenger ikke prøvde å kjøpe Babel nå, men det er vi bare nødt til å glemme det.

Han gikk til LFC....ferdig med det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...