Jump to content

Ryan Babel


pacman

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Babel: det vile være en drøm og spiller for Arsenal :rolleyes: det er rette innstillingen det;)

 

Babel kan vel spille både kant og spiss, så det kan jo være positivt, så slipper vi og hente begge deler..

litt usikker på om han er den målscoreren vi trenger dog

 

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...779&ito=newsnow

 

http://msn.foxsports.com/soccer/story/6922272

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hvis Wenger kjøper Babel og evt Trezeguet skal jeg si meg stor fornøyd med sommer kjøpene. Av mine favoritter utenfor arsenal består av Ribery, Etoo`, Kaka, Torres og Babel, så hvis en av de kommer til arsenal og evt en erfaren spiller så er jeg stor fornøyd! Om Henry går eller ikke kan ikke jeg gjøre noe med, men han er ikke større en arsenal og livet går så vel videre!

 

Babel; "den nye Henry.."

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger kjøper Babel og evt Trezeguet skal jeg si meg stor fornøyd med sommer kjøpene. Av mine favoritter utenfor arsenal består av Ribery, Etoo`, Kaka, Torres og Babel, så hvis en av de kommer til arsenal og evt en erfaren spiller så er jeg stor fornøyd! Om Henry går eller ikke kan ikke jeg gjøre noe med, men han er ikke større en arsenal og livet går så vel videre!

 

Babel; "den nye Henry.."

 

hvis vi får han ser jeg ingen grunn til at vi skal hente Trezeguet, da Babel kan spille både spiss og ving..

må huske på at Bendtner skal få prøve seg litt og denne sesongen :rolleyes:

 

da hadde sikkert spissrekken blitt noe sånn som dette 1. henry 2. RVP 3. Trezeguet 4. Ade 5. bendtner og så hadde vi hatt Babel og Walcott som kan spille spiss de og..

 

blir for mye det spør du meg

Link to comment
Share on other sites

Ut ifra det videoklippet ser det jo ut som en typisk spiller Wenger kunne kjøpt.

 

20 år, veldig god teknisk og kan å drible ser det ut til. Og et driv og tempo ala Henry.

Med hans og Van Persies finteegenskaper skulle det by på problemer for motstanderne. :rolleyes:

 

Om dette er den toppklassespilleren Wenger er ute etter vet ikke jeg, men tror kanskje at Babel kan tilføre laget vel så mye som Trezeguet.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hvis Wenger kjøper Babel og evt Trezeguet skal jeg si meg stor fornøyd med sommer kjøpene. Av mine favoritter utenfor arsenal består av Ribery, Etoo`, Kaka, Torres og Babel, så hvis en av de kommer til arsenal og evt en erfaren spiller så er jeg stor fornøyd! Om Henry går eller ikke kan ikke jeg gjøre noe med, men han er ikke større en arsenal og livet går så vel videre!

 

Babel; "den nye Henry.."

 

hvis vi får han ser jeg ingen grunn til at vi skal hente Trezeguet, da Babel kan spille både spiss og ving..

må huske på at Bendtner skal få prøve seg litt og denne sesongen :rolleyes:

 

da hadde sikkert spissrekken blitt noe sånn som dette 1. henry 2. RVP 3. Trezeguet 4. Ade 5. bendtner og så hadde vi hatt Babel og Walcott som kan spille spiss de og..

 

blir for mye det spør du meg

 

 

Jeg ser for meg han som en ving faktisk(Babel) Van Persie og Henry er fast på topp med Adebayor og Bendtner i backup. Walcott vil nok bli brukt mest som ving tenker jeg. Walcott vil uansett trenge tid på å skaffe seg erfaring og Ljungberg blir nok ikke "bedre" med årene så da står vi igjen med Hleb som har enda til gode å spille seg helt inn. På ving ville vi da ha Rosicky, Hleb, Ljungberg, Walcott og da Babel. Rosicky vil nok få en god sesong tror jeg og vil da være fast på laget dersom han ikke pådrar seg alt for mange skader..Da står vi igjen med en eldrende og skadefulgt Ljungberg, en hleb som har vært langt fra stabil i prestasjonene sine og da en meget ung engelskmann med en god dose forventinger og vil trenge noen år på seg til å utvikle seg til å bli en klasse spiller skulle han klare det. Vi trenger mer bredde i stallen og det er nettopp på kantene vi sliter etter min mening(angrepsmessig) Så et kjøp av Babel kan være en spiller som er værdt å satse på! Nå kommer ikke Reyes tilbake og Baptista har reist tilbake til Spania etter hva jeg har skjønt + at Aliadiere har dratt til boro. Så håper det kommer et kjøp snart som er ment for å forsterke laget, enn at vi skal se spillere som forlater klubben, eller som kke kommer tilbake. Muligheten er der, håper Wenger gjør noe her så slipper vi å se han gå til en annen klubb slik som Ribery. :P Men jeg er enig i at vi ikke trenger Trezeguet, nevnte han forde han er en av de få spillerne som er linket til oss(..noe troverdig..) med betraktlig erfaring.

Link to comment
Share on other sites

er enig med deg;)

 

grunnen til at jeg nevnte walcott og evt Babel er at de kan steppe inn som spiss hvis vi skulle få en krise, og spillere som kan dekke flere posisjoner er jo bare bra..

 

med trez og babel tror jeg det kunne gått ut over utviklingen til f.eks bendtner

 

men en ving som kan kle en spissrolle i nøden tror jeg ville passet helt perfekt, f.eks babel, tevez, quaresma

Link to comment
Share on other sites

Myles Palmer meiner ikkje han er god nok etter å ha sett han i ein kamp for nederland u21.. men nå har jo nevnte myles uttalt i si tid: 'Thierry Henry may turn out to be a £10 million winger, but he is a £500,000 centre forward. Henry is not a David Trezeguet and never will be. '

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Ingen tvil om at gutten vil til arsenal, men Wenger har ikke tatt kontakt, så situasjonen er den samme..Helt utrolig å tenke på at det er slik nå at vi ser flere som forlater eller ikke kommer tilbake, og eneste "forsterkning"(Fabianski også da) er en 16 år gammel gutt fra Norge som kanskje er god nok om 3/4 års tid.. Det hjelper heller ikke når Henry vurderer exit(igjen..verdig som kaptein?) og Wenger har 1 år igjen av kontrakten sin. Det er veldig mye negativt rundt klubben disse dager og tidligere gunners legends uttaler seg om disse problemene titt og ofte sammen med medias negative holdning til arsenal. :P

Men morsomt for Aliadiere som får en god mulighet i Boro, lurer på hvordan Baptista gjør det i spania igjen. Også blir det spenende å se hvor mye vi får for Reyes og evt Flameni skulle han gå som "avtalt".. Så med det laget som vi har hatt nå som ikke var godt nok så har flere av disse forlatt klubben uten å være erstattet. Så lurer på hva som egentlig skjer der oppe?! Husker forresten at Wenger pratet på at han savnet Reyes sist sesong da han var en typisk ving.. og han kommer fortsatt ikke tilbake..

 

Uansett: Babel, ingen kontakt fra det gunners: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...contact&tydna=1

Link to comment
Share on other sites

Rimelig frusterende hvis Arsenal lar en av Europas største talent selges til en av våre rivalklubber, uten å løfte en finger for å prøve å skaffe han selv.

 

Time will show!

Link to comment
Share on other sites

BARCELONA: Ronaldinho, Messi, Henry, Eto’o, Gudjohnsen

 

 

REAL MADRID: Raúl, van Nistelrooy, Robinho, Julio Baptista, Higuaín, Cassano, Soldado

 

BAYERN MÜNCHEN: Toni, Klose, Podolski, Santa Cruz

 

MANCHESTER UNITED: Rooney, Cristiano Ronaldo, Saha, Solskjær, Smith, Anderson, Rossi – og Tevez?

 

CHELSEA: Drogba, Sjevtsjenko, Pizarro, Kalou

 

LIVERPOOL: Fernando Torres, Crouch, Kuyt, Voronin, Kewell,

 

ARSENAL: Adebayor, van Persie, Eduardo, Walcott

 

TOTTENHAM: Keane, Defoe, Berbatov, Bent, Mido

 

MILAN: Ronaldo, Inzaghi, Gilardino (og midtbanespilleren Kaká...)

 

INTER: Crespo, Ibrahimovic, Adriano, Suazo, Julio Cruz

 

JUVENTUS: Trezeguet, Del Piero, Iaquinta

 

no må wenger hente babel se no på dette her . fakta er at spurs har bedre spisser en oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...