Jump to content

Hvilken plass kommer Arsenal på i år?


magys

Hvilken plas kommer Arsenal på i år?  

73 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Etter en midt på treet sesong åpning så ligger Man U og Chelsea mange poeng foran oss.

 

Og i den formen Liverpool er i, ser det ikke ut som da skal klare å kjempe i toppen. Jeg trur vi skal være fornøyd med en 3. plass i år, men håper selfølgelig at vi skal klare 1. eller 2. også.

 

Hva trur du?

Link to comment
Share on other sites

Positiv innstilling og regner med en av de to første. Kommer an på om Chelsea klarer å opprettholde stabiliteten. Gjør de ikke det, tar vi gullet iår. Dessuten skal vi være de første til å slå Chelsea på Stamford Bridge på evigheter. Tipper United kommer til å slumpe før eller siden, nok til at vi tar dem igjen.

I overmåte optimistisk kanskje, mem hvorfor ikke. Vi har egentlig et forbanna bra lag.

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen tvil i hva jeg tror, vi kommer på tredje dessverre. Men til neste år vinner vi, om det er sånn halveis rettferdig. Det er nok vanskeligere spørsmål om hvem som vinner Premier League, jeg har ikke peiling.. Men det er hvertfall United eller Che£$ki, jeg håper at Chelsea vinner fordi 90% av vennene mine er woMan supportere!

Link to comment
Share on other sites

Seier mot både Liverpool og ManU, men kun uavgjort for formsvake Newcastle. Som andre har sagt så kan alt skje, men jeg tror nok ikke prestasjonene til Arsenal vil bli så jojo preget i tiden fremover så en 3.plass vil være ganske realistisk. Tror Portsmouth vil falle av etterhvert

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med imers, vi burde være fornøyd med topp 4. Men dette laget kommer til å vinne serien neste år. Men korsludinho, vi har flere uavgjort. Vi får se hvordan sesongen utvikler seg, kanskje vinner vi over Chelsea etter å vunnet mot Liverpool og Manshit.

Link to comment
Share on other sites

Tror man skal ha litt tålmodighet med laget, fordi vi har en veldig ung tropp og er kanskje litt "umodne" enda, så å komme blandt de fire beste syns jeg ikke vil være noen nedtur i så måte.

 

Allikevel er jeg positiv og tror vi ender som nr 1 i Mai. <_<

Link to comment
Share on other sites

Ut i fra det som har skjedd så langt vil jeg tro at vi blir topp to. Vi ligger på fjerdeplass, men med en kamp til gode på de andre. I og med at vi skal se inn i fremtiden i denne tråden tenker jeg vi vinner hengekampen. Da er vi i prinsippet på tredjeplass. Det uten at vi har hatt marginene med oss. Vi har en sjansestatistikk som viser til svært lav effektivitet. Vi har mye å hente her og vi vil gjøre det. Et av de to lagene først vil komme i noe av samme situasjon, hvor marginene også vi spille inn mot dem. De har heller ikke møtt hverandre ennå og vi har kamper mot dem igjen. Mange poeng å ta inn. Jeg tror faktisk det er lettere å vinne disse kampene enn mange av kampene vi spiller hjemme mot dårligere lag. De dårligere lagene legger seg så lavt på Emirates at det blr vanskelig. Jeg tror for eksempel det på mange måter det kan være lettere å slå Bolton borte enn hjemme. Men jeg tror vi vil fortsette å være ubeseiret på egen bane og ta noen viktige skalper. Det blir nok til å bli topp to-

Link to comment
Share on other sites

Fornøyd med 4 plass? Det holder ikke for meg, Arsenal skal på topp 2, og jeg tror også dem klarer det. Tror Manu kommer til å miste den formen de er i nå, Pompey vil dette av, mens jeg tror chelski blir for sterke. Det kommer til å stå mellom oss tre og også Pool. Konklusjonen er at Arsenal kommer på 2.Plass. Er sikker på at Manu mister formen, de trenger bare 3 uavgjort mot anntatt dårligere lag, og vi 3 seire, så er vi nesten ajour. Men chelski blir en hard nøtt å knekke, en for hard. Men for meg gjelder kun 2.Plass, kan ikke slå oss til ro med topp 4. Det holder ikke for Arsenal. Laget er sterkt nok til å kjempe helt der oppe i toppen.

Link to comment
Share on other sites

Vi ender opp foran Tottenham.

 

Det er vel det viktigste?

Ja, det er mye viktigere enn å vinne ligaen! Eller ikke, vi hater alle scum, men det er gøyere å vinne serien, vi har vel kommet foran scum de 30 åra og serien har vi vunnet 13 ganger, håper du ikke mente det du sa!

Link to comment
Share on other sites

Vi ender opp foran Tottenham.

 

Det er vel det viktigste?

Ja, det er mye viktigere enn å vinne ligaen! Eller ikke, vi hater alle scum, men det er gøyere å vinne serien, vi har vel kommet foran scum de 30 åra og serien har vi vunnet 13 ganger, håper du ikke mente det du sa!

Det aller viktigste (uten om å vinne Premier League) er å komme på topp 3 (4 er kvalik) og få spille Cl neste år også!

 

Det syns jeg er viktigst!

Link to comment
Share on other sites

Det blir Gull i år! Vi møter Man U en gang til, vinner den pluss at vi slår Chelsea 2 ganger!

Skulle det ikke gå så bra så får vi nok 2-3 plassen, men tror fortsatt på 1.plass har jo tross alt BARE gått 12 kamper.

Enig med deg ;) 12 kamper har blitt spilt, det er tross alt 26 serierunder igjen, tror jeg! Er de ikke 38 serierunder?

Link to comment
Share on other sites

Det blir Gull i år! Vi møter Man U en gang til, vinner den pluss at vi slår Chelsea 2 ganger!

Skulle det ikke gå så bra så får vi nok 2-3 plassen, men tror fortsatt på 1.plass har jo tross alt BARE gått 12 kamper.

Enig med deg ;) 12 kamper har blitt spilt, det er tross alt 26 serierunder igjen, tror jeg! Er de ikke 38 serierunder?

 

Men vist det fortsetter slik som hittil i år, da trur jeg ikke vi kommer på bedre en 3. plass!

Men som sagt. Noe av det aller viktigste er å få CL plass neste sesong også!

Link to comment
Share on other sites

Det har vært en rar sesong hittil. Vi har vunnet mot Man U, men klarte ikke å vinne hjemme mot lag vi ALLTID tar.

 

En ting som jeg ikke kan huske at mange har nevnt her inne er at nesten ingen sekspoengskamper er blitt spilt. Vi har ikke møtt Man U hjemme, og Chelsea hverken borte eller hjemme. Hvis vi vinner disse kampene har vi sjansen. I tilegg har ingen av laget møtt f.eks. Liverpool borte som er en kamp alle kan tape. Man U har heller ikke spilt lokaloppgjøret mot Man C (hverken borte eller hjemme), mens vi har ikke spilt mot Tottenham enda. I tilegg er det blitt spilt få kamper mot harde motstandere som Villa, Bolton og Pompey. Det er langt fra over!

Link to comment
Share on other sites

det kommer til og bli en spennede avsluttning på sesongen, men klarer i topp 4 sånn som imers og christian sier, så skal vi være fornøyde med vår selv. men hvis vi klarer og slå chelsea og prøver og få mindre uavgjorte kamper mot lag som vi egentlig skal knuse. tror jeg at vi til slutt kan være med og kjempe helt der fremme. men vi får se hva som skjer.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...