Jump to content

Hvem rykker ned i årets TL?


magys

Recommended Posts

I mårra avgjøres det hvem som rykker ned i årets Tippeliga. og, som Sandefjord fan, håper jeg de klarer seg.

 

Molde er allered så godt som klare, mens kvalikken og den andre nedrykksplassen er åpne. For min del kan Viking og Ham-Kam rykke ned.

 

9 Tromsø 25 32 - 36 29

10 Odd Grenland 25 29 - 36 29

11 Sandefjord 25 34 - 45 29

12 HamKam 25 34 - 34 28

13 Viking 25 26 - 37 26

14 Molde 25 27 - 47 25

 

Slikk er tabellen nå og kampene i mårra er som følger.

 

FFK-RBK

Er ikke så mye å si om det, enn at RBK har vinni serien og FFK rykker ikke ned.

 

Ham-Kam-Stabæk

Taper Ham-Kam denne og viking vinner, så må de spille Adecco neste sesong. Stabæk har ikke noe å spille for.

 

LSK-Lyn

LSK kjemper om bronsen med VIF

 

Molde-SF

Molde har rykka ned. Bare et under kan redde dem. SF kan klare seg med tap, men da må Ham-Kam og Viking tape, eller så kan de avgjøre det selv nå.

 

Start-Odd

Taper Odd denna og resten av bånnlagene vinner, sliter de. Kan rykke ned på målforskjell eller løare kvalikkplassen. Kommer ann på. Start har ingenting å kjempe for.

 

Viking-Brann

Brann har klart sølvet, men Viking MÅ vinne for å ikke spille Adecco neste sesong. Avhengi av at SF/Odd og Ham-Kam taper.

 

VIF-Tromsø

Dårligste Tromsø kan komme på nå er kvalikk vist de ikke taper mye, og Viking vinner mye.

VIF kjemper om bronsen...

 

 

Det var kampene og hvem trur du rykker ned?

 

Jeg trur det blir Viking med SF/Ham-Kam på kval.

 

PS: Har jeg skrivd noe feil så bare si ifra! ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig Ham-Kam rykker ned. Makan til dritspill skal man lete lenge etter. Håper Viking havner på kvalikk. Bryne - Viking vil være en kvalikk kamp som d svinger litt av! Tromsø tror jeg er sikra, med en såpass god målforskjel.

Link to comment
Share on other sites

Helt ekstrem steming på Viking Stadion i går.

Satt med hordene, og det var noe av det bedre jeg har vært med på på en fotballkamp. Det var difinitivt følelser i Stavanger.

 

Og når Viking attpåtil gjør en fantastisk kamp, så kan det ikke bli bedre.

 

Helt ekstremt asså..kan nesten ikke beskrive det!

Link to comment
Share on other sites

Helt ekstrem steming på Viking Stadion i går.

Satt med hordene, og det var noe av det bedre jeg har vært med på på en fotballkamp. Det var difinitivt følelser i Stavanger.

 

Og når Viking attpåtil gjør en fantastisk kamp, så kan det ikke bli bedre.

 

Helt ekstremt asså..kan nesten ikke beskrive det!

Det kan jeg tenke meg, satt hjemme i sofaen og så, bare tenkte meg hvordan det hadde vært å vært der.

Tipper det var deilig når Steinar Lyse sa at Start vant 2-1.

 

Du var sykt heldig, skulle ønske jeg var der :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...