Jump to content

2006.11.05 West Ham United B


Andain

Recommended Posts

West Ham - Arsenal

Upton Park, Søndag 5 November, klokken 14:30

 

Lagoppstilling:

West Ham:

-

 

Arsenal:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

 

TV / Radio streams:

ESPN Asia

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Er vel på høy tid å konsentrere oss om den kampen her nå ja. Tror vi reiser kjerringa og får et tidlig mål, og deretter fortsetter med kynsik forsvarsspill. Det er utrolig viktig at vi ikke får enda en stangekamp nå. Vi har rota bort altfor mange poeng på unødvendig vis i PL allerede, så nå trenger vi alle trepoengerne vi kan få tak i. West Ham borte bør bli seier, til tross for at de endelig klarte sin første seier på lenge forrige runde. Ser ingen grunn til å ikke fortsette med tilnærmet samme lag som mot CSKA.

Link to comment
Share on other sites

dette er en svært viktig kamp for oss, en kamp som både kan ende med seier og med tap.. men hvis arsenal har dagen så tror jeg vi kommer til og vinne denne.. håper at Fabregas bir matchvinner like før slutt, eller at Henry pungterer kampen alene allerede etter 1.omgnag med to perler!!!, men som sgat tror det blir en jevn kamp helt til fløyta går.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi bare klarer og omsettet sjanser i mål så jeg tror dette skal bli en ganske bra seier, men hvis ikke så kommer vi til å slite.

Men jeg tror nok at dette skal gå bra og tipper på en 2-0 seier.

 

(Men går ikke denne kampen på Canal+?)

 

Joda, kampen går på canal+

Link to comment
Share on other sites

Vet at denne posten ikke hører hjemme her, men har noen en torrent for vår fantastiske CL kamp i uken...? Var utenlands og fikk desverre ikke sett kampen selv, men flere av mine kompiser (alt fra spuds til ch€£$ki horer) sier at dette er en av de beste dominans kampene de har sett.

Link to comment
Share on other sites

Vet at denne posten ikke hører hjemme her, men har noen en torrent for vår fantastiske CL kamp i uken...? Var utenlands og fikk desverre ikke sett kampen selv, men flere av mine kompiser (alt fra spuds til ch€£$ki horer) sier at dette er en av de beste dominans kampene de har sett.

 

 

Her eller her.

 

Vet ikke om det er noe fart på det der da. Det var helt klart litt av et syn ja ;)

 

Kampen i dag blir veldig, veldig spennende. Tror absolutt at vi vil være det beste laget, og spørsmålet blir igjen om vi klarer å få hull på byllen.

 

Tror på dette laget:

Lehmann

Hoyte - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas Gilberto - Rosicky - van Persie

Henry

 

Benk: Almunia, Djourou, Flamini, Walcott, Adebayor/Aliadiere

 

Håper virkelig Clichy ikke blir benket her. Han imponerte stort mot CSKA synes jeg, og fortjener så absolutt en skikkelig mulighet til å spille seg inn i elleveren.

Link to comment
Share on other sites

Vet at denne posten ikke hører hjemme her, men har noen en torrent for vår fantastiske CL kamp i uken...? Var utenlands og fikk desverre ikke sett kampen selv, men flere av mine kompiser (alt fra spuds til ch€£$ki horer) sier at dette er en av de beste dominans kampene de har sett.

 

 

Her eller her.

 

Vet ikke om det er noe fart på det der da. Det var helt klart litt av et syn ja ;)

 

Kampen i dag blir veldig, veldig spennende. Tror absolutt at vi vil være det beste laget, og spørsmålet blir igjen om vi klarer å få hull på byllen.

 

Tror på dette laget:

Lehmann

Hoyte - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas Gilberto - Rosicky - van Persie

Henry

 

Benk: Almunia, Djourou, Flamini, Walcott, Adebayor/Aliadiere

 

Håper virkelig Clichy ikke blir benket her. Han imponerte stort mot CSKA synes jeg, og fortjener så absolutt en skikkelig mulighet til å spille seg inn i elleveren.

 

Bra lagoppstilling dette her.. Helt enig med at Clichy må starte kampen idag... Stor tro på at han kommer til og ta denne sesongen med storm (så lenge han holder seg skadefri iallefall)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal:

Lehmann, Hoyte, Toure, Gallas, Clichy, Hleb, Silva, Fabregas, Rosicky, Van Persie, Henry

Benken:

Almunia, Senderos, Flamini, Adebayor, Eboue

 

West-Ham:

Green, Spector, Ferdinand, Gabbidon, Konchesky, Benayoun, Bowyer, Mullins, Reo-Coker, Etherington, Zamora

Benken:

Carroll, McCartney, Sheringham, Harewood, Tevez

 

Dommer: R. Styles

Link to comment
Share on other sites

Han hadde 2 west ham spillere i ryggen...men han burde klart å skyte bedre enn det han gjorde...han kunne nå hvertfall troffet mål...Han budrde hatt mer skuddtrening, etter alle bommene han har hatt i det siste. Men den sitter nok snart =)

 

EDIT: RVP faller etter et en tilskuer kaster en gjenstand i hodet på han. Håper de finner ut hvem det var og kaster han ut på livstid. slik oppførsel hører ingensteds hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Skuffenede 1. omgang; Henry og Gilberto har vært skuffende

Rosicky burde gått lengre og scort på den største sjansen de hadde.

Kjedelig første omgang!

 

Melding til Canal+: Går det ikke an å få tak i en bedre kommentator enn Thor Rune Haugen?

 

"En ulveflokk ser en haltende buffel" Haugen om Arsenal til Ferdinand

Er det mulig? :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...