Jump to content

2006.11.05 West Ham United B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Jeg gremmes over Fabregas!! Hver gang han får ballen så tror han at han har 3 timer på seg, men han det har han faktisk ikke!!! Han mister ballen HVER eneste gang!!

 

Ellers en kjempesvak omgang av Arsenal

 

Jeg gremmes over at du skriver slikt.. Fabregas er faktisk født i 1987. Det vil si at han er 19 år.. Han vil være litt ustabil og kommer ikke til å prestere på like høyt nivå gjennom en hel sesong i PL. Man kan jo bare se på Henry.. Mange år eldre med mye mer erfaring.. Ja, han spiller også dårlige kamper.. Wenger har jo også sagt at han ønsker å hvile Cesc. Det er derfor helt naturlig at han spiller svakere i enkelte kamper.

 

Eneste gangen jeg har sett at alle gutta i en og samme kamp spille med hjertet utenpå drakta var mot Man Utd. Da var alle positive mot hverandre, samt at Henry ikke var med. I dag spilte kun Kolo med hjertet utenpå drakta. Desverre.

 

Virker som om spillerne slapper mer av når Henry spiller og tror han skal gjøre alt. Vi så arbeidsmoralen til spillerne mot United. Håper rett og slett Henry får seg en liten smell slik at han må stå over mot Liverpool, hadde vært artig å sett VP og Adebayor på topp...

 

 

Håper du virkelig at Henry blir skada?? Og du skal liksom være Arsenalsupporter? Du er trolig ikke det da.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas er 19 som poengtert og det er ikke annet enn naturlig at han spiller svakt. Har ventet på at han skal "dabbe av" litt. Unge Cesc har vel egentlig spilt for mange kamper de siste to sesongene. Det går ikke å forvente at en ung spiller som han skal dra lasset.

 

Kritikken må rettes mot de eldre som skal dra lasset.

 

Jeg er spesielt kritisk til Henry for tiden. Formen er elendig, og innsatsen svak. Liker heller ikke måten han leder laget på, og måten han åpenlyst kritiserer medspillere. Etter kampen mot cska snakket han om missbrukte sjanser ved å navngi flere spillere på laget, men nevnte ingenting om seg selv.

 

Er redd Henry har tatt steget opp og blitt større en klubben. Tro om Wenger har guts nok til å ta fra han kapteinsbindet?

 

Toure fremstor som en soleklar sjef. Hvertfall ut fra innsats. Han gir alt uansett. Han er blant de 5 beste stopperne i verden. Har han lederegenskaper bør han bli kaptein.

 

Up the Arse!

Link to comment
Share on other sites

Jeg gremmes over Fabregas!! Hver gang han får ballen så tror han at han har 3 timer på seg, men han det har han faktisk ikke!!! Han mister ballen HVER eneste gang!!

 

Ellers en kjempesvak omgang av Arsenal

 

Jeg gremmes over at du skriver slikt.. Fabregas er faktisk født i 1987. Det vil si at han er 19 år.. Han vil være litt ustabil og kommer ikke til å prestere på like høyt nivå gjennom en hel sesong i PL. Man kan jo bare se på Henry.. Mange år eldre med mye mer erfaring.. Ja, han spiller også dårlige kamper.. Wenger har jo også sagt at han ønsker å hvile Cesc. Det er derfor helt naturlig at han spiller svakere i enkelte kamper.

 

Eneste gangen jeg har sett at alle gutta i en og samme kamp spille med hjertet utenpå drakta var mot Man Utd. Da var alle positive mot hverandre, samt at Henry ikke var med. I dag spilte kun Kolo med hjertet utenpå drakta. Desverre.

 

Virker som om spillerne slapper mer av når Henry spiller og tror han skal gjøre alt. Vi så arbeidsmoralen til spillerne mot United. Håper rett og slett Henry får seg en liten smell slik at han må stå over mot Liverpool, hadde vært artig å sett VP og Adebayor på topp...

 

 

Håper du virkelig at Henry blir skada?? Og du skal liksom være Arsenalsupporter? Du er trolig ikke det da.

 

Nå må du ikke slenge med leppa her...Du har tydeligvis misforstått meg, jeg håper selvfølgelig ikke at noen spillere på denne jord skal bli skadet, men jeg håper ikke Henry spiller mot Liverpool. Den eneste måten han kan bli benket på er om han blir skadet. Jeg kan formulere ønsket mitt på en annen måte: Håper Henry er for sliten til å spille mot Liverpool!

 

PS! Ikke kom med bemerkninger om at folk på dette forumet ikke er Arsenal-supportere før du er helt sikker i dine beskyldninger, hva i all verden gjør jeg på dette forumet da?

Link to comment
Share on other sites

Forbanna dommer! Vi hadde vunnet om dommeren hadde vært et normalt menneske!!

Der røk gullet også dessverre.. Vi var elendige i dag, og Henry må skjerpe seg og komme i form igjen.

Han står stille hele tiden, kan han ikke ofre litt? Han kunne like skrevet under for Barca..

Det er i hvertfall bedre enn å stå helt stille på banen å klage og syte, altså han ofrer ikke en dritt.

Om han kommer i form kommer vel hele laget i form også, så mye av det som har skjedd i år er hans feil!

Kan ikke Wenger være litt tøff? Eller Henry gjøre det beste for laget? Da tenker jeg på "Captain Kolo Toure"!

Link to comment
Share on other sites

Uenig i at dette er et fortjent tap. Nå har vi tapt poeng i flere kamper hvor vi har vært totalt dominerende. Det var vi ikke idag, men det ville likevel ikke vært ufortjent med en seier idag.

Enig med dette. Greit: Vi er dårlige, men er vi dårligare enn West Ham i dag? Aldri i livet. Vi fortjenar faktisk ikkje å tape kampar, sjølv om vi ikkje er heilt på topp. At terskelen for kva som er godt er lavare for motstandaren er heilt klart. Det hadde vore meir fortjent tre poeng i dag enn WH, men eitt poeng ville nok vore greit, ut frå spel og sjansar.

 

Folk tar som vanlig av i sine negative karakteristikkar. Ikkje uventa det. Vi var dårlige. Spesielt Gilberto, Henry og Fabregas var svake. Vi skal likevel ikkje gløyme at en "utrulig dårlig" Henry er med på alt vi skapar. Å klage på innsatsen til spelarane tykkjer eg også blir feil. Syns alle jobba meget bra - defensivt. Det er berre det at det er ikkje det defensive dei er god på (, og takk for det??) Offensivt er det lite initiativ frå alle unntatt Rosicky og Hleb, som likevel blir lite produktive ettersom alle andre står i ro!!!

 

Wenger bommar heilt klart med bytta i dag også. Skjønner ikkje tankegongen. Når det gjeld situasjonen med Pardew trur eg også at eg hadde blitt forbanna om nokon kom hoverande og slengte gloser til meg akkurat etter West Ham tok leiinga i dag.

 

Så kjem vi til dommaren. Vi kan sei kva vi vil om vår innsats, men at dømminga var svak kampen igjennom er det liten tvil om... Clichy får gult kort for å tape en hovudduell, Zamora slepp unna med å albue ned samme mann. van Persie får gult kort for å stå med armane ute, medan Spector får same kortet for å prøve å brekke beinet på same mann. Det lukta rart, allereie før andre omgang. Når han ikkje ein gong hadde ballar nok til å gi Bowyer gult kort for sitt patetiske forsøk på filming, då ser ein skrifta på veggen. Straffesituasjonen er klinkande klar, og hadde medført utvisning for Spector. Dommaren avgjer kanskje ikkje kampen direkte, men han legg relativt klare føringar for korleis det kan gå... Når vi i tillegg tar med at det tidlegare i kampen hadde blitt dømt frispark på lignande situasjonar som Flamini blir utsatt for etter si perfekte sklitakling i forkant av målet så er parodien komplett. Eg er meir irritert over dommaren i dag, enn eg plar vere - og det har ikkje berre med straffa å gjere. Vi kan også plusse på ei håplaus offsideavvinking til dømmminga.

 

Det står ikkje så dårlig til som folk skal ha det til, spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt jeg Paddy.Syns WH var giftigere enn oss

foran mål og fortjente seieren.

Syns det er mer betenkelig at alle kjører 5 på midtbane mot og

sanker poeng.

Er det slik at vi er så enkle å forutse.Tett markering og lite rom

så er vi i problemer?

Jeg mener at vårt offensive spill er så avhengig av Henry og Fabregas

og når de ikke er på topp spillemessig så sliter vi.

Da bør en vurdering fra Wenger komme om Henry gjerne bør få

en pause sammen med Fab.

Er enig at dommer var svak,men mulig gutta fortjente en på trynet?

Avslutninger har vært et problem lenge nå.

Cornere er vi tragiske på.

 

Velger å tro at dette tenner gutta ennå mer.Vi har mye å gå på offensivt.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt jeg Paddy.Syns WH var giftigere enn oss

foran mål og fortjente seieren.

Det er berre, trur eg, ein konsekvens av at du har lavare forventingar til West Ham enn til oss sjølve..

Link to comment
Share on other sites

Henry tjente en million denne uken for å stå rolig på en fotballbane i 90 minutter. Må være herlig å slippe å arbeide for pengene.

 

Henry var banens desidert dårligste og var en av grunnene til at Arsenal ikke scorte i dag. Ødela gang på gang Arsenals angrep med elendige driblinger og skamdårlige pasninger. Oppfører seg attpåtil som en klovn i noen situasjoner der han kjefter på medspillere. Fantastisk å ha en sånn kaptein.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si jeg føler meg grenseløst naiv her, for jeg klarer ikke helt å bli så eitranes oppgitt over Arsenal i dag. Jeg leser kun slakt fra ende til annen, med unntak av Kolo, rett nok, King Kolo.

 

Jeg synes faktisk ikke tapet var så åpenbart fortjent. Ja, West Ham gjorde en god kamp, og kjempet oss ut av stilen i deler av kampen. Men det var da ikke slik at de hadde masse flere sjanser enn oss. I en del av første omgang synes jeg gutta spilte rikitg så bra, og lille Mozarts skuddforsøk hadde fortjent en bedre skjebne. Mulig missen fra onsdag sitter i, det kan fort være selvtillit som er forskjellen på mål/ikke mål i slike situasjoner.

 

Kolo hadde jo også en kjempetreff, han nærmer seg nå på langskuddene sine, den sitter snart!

 

Fabregas fortjener kanskje en pause, men det er ikke lett å sette ham ut. Og gutten er bare 19 år, han vil fortsatt variere i prestasjoner. Han har en bratt læringskurve, og skuffelsen er vanskelig å takle, sikkert også årsaken til at han koker over etter kampen. Dette vil forsvinne etterhvert.

Henry kan lett sinke spillet når han er ute av form, og det er han nå, hadde gjerne sett at han fikk en hvilepause.

 

Klarere straffe skal man lete lenge etter, Styles gjør en svært slett innsats i den situasjonen, og det er også avgjørende for kampen.

 

Hvorfor Wenger reagerer som han gjør vet ikke jeg, men jeg håper det er gode grunner for det, ellers er en tur i skammekroken på sin plass!

 

Men når man snakker om usportsligheter, synes jeg ikke West Ham var det dugg bedre.

Gjentanden i hodet på Van Persie, kødden Sheringhams åpenbare forsøk på å provosere Jens, albuen på Clichy, stemplingen på Van Persie, holdingen på Fabregas. Mer enn nok!

 

Jeg har nevnt det i en annen tråd, jeg tror ikke Arsenal vinner ligaen i år. Personlig slår jeg meg til ro med en topp 3 plassering. Dette laget har enormt potensiale, men det trenger litt mer tid.

Og vi liker jo tross alt å gjøre det vanskelig for oss selv, it´s the Arsenal way!

 

Vi henger nogenlunde med fram til januar, da setter turboen inn, og sesongen blir helt kurrant!

 

Hilsen Nilsen

 

PS Ser nå at Paddy har skrevet et godt innlegg mens jeg holdt på med mitt, hyggelig at det ikke bare er meg :angry:

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt jeg Paddy.Syns WH var giftigere enn oss

foran mål og fortjente seieren.

Det er berre, trur eg, ein konsekvens av at du har lavare forventingar til West Ham enn til oss sjølve..

 

Selvfølgelig har jeg mye høyere forventninger til laget vårt,men

vi dominerte aldri kampen.

Det var vel ca 50-50 på ballen.Jevnt på det meste,men det nærmeste

vi var var et langskudd fra Kolo ellers lite.

Jeg forventer mer enn det som ble vist idag.

 

Sheringham er og har alltid vært en kødd....lite han bidro med sportslig.

Link to comment
Share on other sites

Ja, men det er ikkje dermed sagt at vi fortjener å tape: fordi vi ikkje når vårt eget nivå! Er vi ikkje nært, når vi skulle hatt straffe? Er ikkje Rosicky aleine igjennom? Går ikkje med på at vi fortjente å tape i dag.

 

54-46 var vel possesion, fordel oss. Når vi er på bortebane er det relativt klar dominans, spør du meg.

 

Ellers er eg heilt einig med Nilsen.

Link to comment
Share on other sites

2 skudd utenfor 16 meteren var alt vi produserte idag.

West Ham hadde 2 store og scorte på 1.

Greit vi skulle hatt straffe,men West Ham vant mye mer dueller og

virket som de ville mer enn oss.Kort sagt det var ingenting å si på at de vant.

Idag hadde vi en dårlig dag på jobb og spilte langt under pari.

Det utnyttet West Ham.

Link to comment
Share on other sites

Kva med van Persie sitt skot? Etter at Henry heada pent tilbake. Både det og Rosicky var for øvrig innanfor 16, plussar vi på straffa så har vi fleire store moglegheiter enn WH. Er einig i at det var ein jamn kamp, men at vi fortjente å tape, ut i frå at det andre laget var betre, klarer eg ikkej skrive under på.

Link to comment
Share on other sites

Kva med van Persie sitt skot? Etter at Henry heada pent tilbake. Både det og Rosicky var for øvrig innanfor 16, plussar vi på straffa så har vi fleire store moglegheiter enn WH. Er einig i at det var ein jamn kamp, men at vi fortjente å tape, ut i frå at det andre laget var betre, klarer eg ikkej skrive under på.

 

Kampen var jevn sjansemessig og hva gjelder possession. Jeg kan være enig i at vi ikke fortjente å tape kampen, men vi fortjente for pokker ikke å vinne heller. Med den slette innsatsen som ble vist av flere spillere i dag, kan man ikke si at vi fortjente å vinne. Det virket nærmest som om de ikke vlle vinne en gang. Så nok en gang, vi taper omtrent utelukkende fordi motstanderen vil mer enn oss.

Link to comment
Share on other sites

Det var soleklar straffe, og det burde bli gitt kort på også. Gutta hva litt dårlige fremover idag, og jeg tror det er frustrerende at de ikke klarer å få ballen i mål. Håper tendensen snur fortest mulig sånn at ikke sjansene for 1 plass ryker.

 

En mager trøst er det at Chelskii taper, og jeg tipper optimismen er stor i spurvs leiren idag.

Link to comment
Share on other sites

Hva skal man si etter en slik kamp?

 

110% fortjent tap. Veldig frustrerende kamp, der alt for mange er langt under pari...

 

Er også flaut å se oppførselen til Wenger ved scoringen og etter kampslutt

Link to comment
Share on other sites

Slettes ikke 110% fortjent tap, dette her.. Vi hadde et par store sjanser, snytt for straffe, og West Ham hadde sine sjanser.. Det er snakk om dyktighet og marginer. Det er jo utrolig at Robbie Bobbie ikke blåser straffe!

 

Henry var banens dårligste med Fab som en dårlig nummer to. Skjønner forresten ikke hvordan det er mulig å sette inn Flamini på midtbanen i en kamp vi burde vinne. Hva har han å bidra med offensivt?

Hadde vi vært heldig med dommeren i dag hadde vi også fått frispark i forkant av målet til Harewood.

 

Kjedelig, men vi kommer nok sterkt tilbake allerede mot L'pool neste uke.

Link to comment
Share on other sites

Støtter Paddy her, utifra sjanser kan jeg ikke helt se at vi fortjente å tape kampen. Synes vi har tapt for mange ufortjente poeng denne sesongen, og denne kampen er ikke et unntak.

 

At styles greier å holde Spector på banen i 90 min er en fantastisk prestasjon, nærmere Riley nivå kan man nesten ikke komme....

Link to comment
Share on other sites

Så kun litt av første omgang og hele andre omgang, men selv om det ikke var fortjent at vi tapte, synes jeg heller ikke det var ufortjent at West Ham vant. Det er ikke snakk om noe ran. Problemet er at leddene blir dratt så altfor langt unne hverandre. Man får panikk og begynner å pumpe langt mot en stillestående Henry og en tafatt Robin.

 

Huff skuffende, men ble da litt glad igjen når Ham-skam rykket ned ;)

Link to comment
Share on other sites

Er en av de som henger med huet i dag jeg også, det med Wenger gjorde det bare veldig mye værre.

en ting er og skulle høre fra alle hvor dårlig og latterlig det er å tape mot WH. uansett hva rgunnen til han gjør som han gjør, det er IKKE akseptabelt, skal ikke begynne noe hylekor om sparken og alt dette her, for det er jeg den siste til og mene. Men det er og vil alltid være uakseptabelt og oppføre seg slik, med unntak av rasehets, alla det nnnkog opplevde i går.

 

men når det er sagt, følte ikke at det var så ufortjent med tap igår, men blir like frustrert vær gang, alle kan h en dårlig dag, men cesc og Thierry var ekstreme i går, og Gilberto når skal den mannen lære seg og treffe med enkle pasninger. Føler gutta blir grinete når vi ikke triller ball i hatt med motstanderen, det er ikke ett fighter lag, og da er det veldig lett og bli fysiske mot oss, så er det gjort, trodde noe var lært etter fjoråret, men vi er såpass teknisk overlegne at det burde være mulig å spille ut lag før de får sjangsen til og komme opp i oss.

 

tror ikke salg eller kjøp er løsningen, selv om jeg aldri sier nei til en ny stjerne.

 

men etter en kjip uke så hever vi oss på onsdag, før vi tar L`pool hjemme, og da er alt fryd og gammen igjen.

 

 

allways a gooner

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...