Jump to content

2006.11.05 West Ham United B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Håpløst, men vi er også fryktelig dårlige tapere i dag. Greit nok at man er skuffet og sånn, men syns det går an å oppføre seg litt bedre etter kampen.

 

Skuffende forestilling og nok en gang klarer vi ikke få ballen i mål. Håper vi får nullstilt oss fortest mulig slik at snart kan finne tilbake til formen for fullt.

Link to comment
Share on other sites

Uenig i at dette er et fortjent tap. Nå har vi tapt poeng i flere kamper hvor vi har vært totalt dominerende. Det var vi ikke idag, men det ville likevel ikke vært ufortjent med en seier idag. Særlig med tanke på at vi faktisk skulle hatt straffespark. Begynner å gå kraftig lei av at dommeravgjørelser til stadighet går imot oss, helt utrolig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tør faktisk påstå at gullet røyk i dag. Vi er nå 10p bak United, noe som kan bli 7 etter hengekampen, og dette mye. Noe må til, veit ikke helt hva. Vi har sjansene men setter den ikke i nota. Gutta må snart skjønne at man ikke alltid må helt inn 5m og trille den i mål. Dagens lag savner helt klart en Ian Wright som også kan score de "stygge" målene!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal var ikke så forbanna dårlige.. var bare det at west ham for første gang i år spilte fotball.. kjempet jo oss helt ut av stilen.. straffesparksituasjonen tatt i betraktning.. fortjent tap...

Arsenal var forbanna dårlige. Altfor dårlig passningsspill. Og tror Cesc nå trenger en liten pause på et par kamper. Fortjent tap ja . . og har ikke noe tro på gull nå, rotet bort for mye poeng. Men tror fortsatt vi kan klare 2 eller 3 plass

Link to comment
Share on other sites

Da blir det en ny sesong der middelhavsfarerne Arsenal skal kjempe febrilsk om Champions League plass. Eller er UEFA cup målet?

 

Henry som sutrer om at supportere må være med i motgang - riktig det! - men da må han faen meg gjøre en innsats sjøl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Angrer du så sykt på at du ikke gikk til Barca at du ikke gidder å prøve en gang?

 

Tjernås i Canal+ studio sa i går at de gode lagene trenger spillere som Scholes og Neville, spillere som aldri gjør elendige kamper, spillere som alltid gir 100 %. Hvor er disse i Arsenal? Vi har kanskje noen; Kolo Toure, Gael Clichy, Mathieu Flamini gjør alltid en innsats, men det er altfor mange som er helt borte når de har en dårlig dag. Spesielt vår kaptein! Gi kapteinsbindet til Toure!!!! Jens Lehmann konsentrer seg mer om å denge løs på motstandere (og medspillere; Toure mot CSKA), Wenger flyr på motstanderes manager når de scorer. Fabregas skal gi Harewood juling fordi han scorte...... Hvorfor ikke heller konsentrere seg om fotballen?

 

Best å gi seg før jeg sier mere dumt.......

Link to comment
Share on other sites

Da blir det en ny sesong der middelhavsfarerne Arsenal skal kjempe febrilsk om Champions League plass. Eller er UEFA cup målet?

 

Henry som sutrer om at supportere må være med i motgang - riktig det! - men da må han faen meg gjøre en innsats sjøl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Angrer du så sykt på at du ikke gikk til Barca at du ikke gidder å prøve en gang?

 

Tjernås i Canal+ studio sa i går at de gode lagene trenger spillere som Scholes og Neville, spillere som aldri gjør elendige kamper, spillere som alltid gir 100 %. Hvor er disse i Arsenal? Vi har kanskje noen; Kolo Toure, Gael Clichy, Mathieu Flamini gjør alltid en innsats, men det er altfor mange som er helt borte når de har en dårlig dag. Spesielt vår kaptein! Gi kapteinsbindet til Toure!!!! Jens Lehmann konsentrer seg mer om å denge løs på motstandere (og medspillere; Toure mot CSKA), Wenger flyr på motstanderes manager når de scorer. Fabregas skal gi Harewood juling fordi han scorte...... Hvorfor ikke heller konsentrere seg om fotballen?

 

Best å gi seg før jeg sier mere dumt.......

Ingenting som er dumt her!! ENIG I ABSOLUTT ALT!

Link to comment
Share on other sites

Dag Solheim oppsummerte kampen korrekt: West Ham vant, og West Ham vant fortjent.

 

Dette var rett og slett pinlig svakt. Den slette innsatsen i de første 80 minuttene skuffer aller mest.

At vi blir snytt for et soleklart straffespark har lite å si når vi gjennomfører årets første skikkelig dårlige kamp.

 

Nei detta var skuffende, men klarer vi å "bounce back" på en skikkelig måte, er gull-kampen prompte i live igjen. Men tung uke i vente nå...

Link to comment
Share on other sites

nåja... synes vi har hatt noen dommeravgjørelser som har gååt i vår favør også i år jeg.. går rimelig opp i opp :P gidder ikke å deppe over fortjente tap.. gutta trengte det kanskje for å vinne tilbake gnisten.. Også får vi sende Wenger og Fabregas på sinnemestringskurs ;o)

Link to comment
Share on other sites

helt greit at west ham vinner idag,synes ikke vi fortjente noen poeng.

Må vel ha vært den dårligste kampen så langt i år.

Synes fabregas virker sliten og han bør vel få seg en kamp eller to på benken snart.

Henry virker rotten og uinterisert,alt skal gjøres så elegant at det blir bare tull av hele greia.

Virker dessuten som om han er i veldig dårlig fysisk form for tiden,ble jo stående med hoftefeste

vær gang han gjorde et lite løp.

Den eneste som får godkjent hos meg idag er toure,han gjorde en meget bra kamp.

Å når det gjelder adebayor så er han i mine øyne helt ubrukelig!!!Taper alt i lufta ,klarer knapt å holde seg på bena+at han slurver i alt han foretar seg.

Link to comment
Share on other sites

virker som om alle på hele laget tenker: hvis vi kan vinne uten og anstrenge oss så gjør vi det, men hvis det er sånn at vi faktisk må gjøre noe så bare gir vi faen...

 

dagens blunder er jo byttene, ta ut hoyte og inn flamini, og hleb mot eboue når han kunne bare kunne tatt ut hoyte og spilt eboue i sinn beste posisjon og enten hatt hleb på banen eller hevet inn walcott...

 

hleb og eboue har jo hatt et jævlig bra samarbeid, bare skjønner ikke tanken bak dette..

 

dette tapet er faen så bittert at det er helt jævlig :angry: :angry: :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

Finner lite grunn til å skylde på dommeren. Greit nok at vi blir snytt for en klar straffe, men det blir galt å satse alt på den avgjørelsen. Problemet er vel heller innsatsen og ferdigheten til Arsenal. Arsenal må klare å vinne kamper som dette uten av å være avhengig av straffespark.

 

Håper inderlig at Arsene tenker i samme baner som meg. Frykter at Wenger og spillerne henger seg opp i den ene episoden.

 

Skuffet, men ikke særlig overrasket.

 

Nå har plutselig alt blitt litt tøffere. Det liker jeg dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Ble skikkelig skuffet over at Wenger ikke tok Pardew i hånden etter kampen. En stor manager som Arsene skal ikke opptre slik. Kan ikke se at WH gjorde noe for å provosere Wenger. De spilte god angrepsfotball og vi var heldige som ikke slapp inn et mål da Harewood kom alene med Lehman.

 

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg vi ender på 4 plass og vi kommer nok til å tape mot Liverpool på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Nå går alt på skinner. Ser ut til at det mangler en del for at dette mannskapet skal ta hjem noen ligapokal, om noen trodde/tror det. Selv har jeg liten tro.

 

Trodde kanskje det var litt utur mot Everton og CSKA, men ser ut til at det ligger litt dypere. Jeg synest det blir for mye flikking, triksing og veggspill.

 

I dag var alt svakt. Spesielt synes jeg det er svakt i angrep for tiden. Savner engasjement fra kapeteinen for tiden. Er ikke mye interesse å spore der. Ikke rart folk på Ashburton går hjem når han serverer så slett innsats.

 

Rosicky ser ut til å helt mangle troen på seg selv. Synes det blir alt for mange forsøk på veggspill og flikker. Den mannen har mer en nok evner til å forsøke litt på egenhånd. Kanskje ikke så rart han lar vær da man så den sjansen i dag. Tipper han kommer sterkere.

 

West H er et drittlag og kommer til å slite tror jeg. Men typisk at de klarer å reise seg mot Arsenal. Men de hadde aldri slått Man U eller Chelsea. De hadde ikke ”fått lov” til å være så mye med. Dessuten benytter de seg av mulighetene de får. Vi har mye og lære, og samme gamle historien om og om igjen.

 

Straffen var klar, men det er ikke den som feller oss. Styles gir oss aldri noe, men skal dette laget kjempe om ligatittel og andre titler må de vinne på egenhånd.

 

Spent på neste helg da Liverpool kommer nedover til Ashburton. Skal se kampen fra tribunene der selv. De får trene på avslutninger hele uken.

 

Og kjære Henry, kan du vise litt innsats igjen snart? Det nytter ikke å stå i ro. Det nytter heller ikke å be folk bli til kampslutt (fra program mot cska moskva). Du/dere tjener så mye penger at dere burde svi av alt av krefter om det kun var 50 stk som møtte opp.

 

Wenger må hoste opp et alternativ til å spille seg gjennom forsvar med pasninger og løp. Dette blir diskutert hele veien, men at Arsenal er ligaens svakeste lag på crossballer og forsøk på avslutte fra crosser er det ikke tvil om. Dermed vet et hvert lag som møter oss hva som skal til for å stjele poeng.

 

Skudd må terpes. Her er de siste kampene:

Arsenal – Everton: 20 skudd, 7 på mål

Arsenal – Cska M: 20 skudd, 5 på mål

 

Dagens kamp gav vel noen skudd også. Synest det er skremmende å se hvor få skudd som treffer mål, og enda mer hvor mange som havner inni.

 

Wenger tabber seg kraftig ut på slutten med idiotisk oppførsel. Det sinne burde han bruke på sin egen gjeng med for tiden ubrukelige spillere. At Fabregas ”mister” hodet kan en forstå til tider, men at Wenger oppfører seg som en skolegutt er bare dumt. Han må snart tåle at lag går fysisk til verks når de spiller mot Arsenal, og heller finne på en måte å omgå dette på. Shame on you Wenger! (Forresten synes jeg det var helt utrolig å lese hvordan han skrøt av cska kampen. Våkn opp mann!!)

 

Up the Arse!

Link to comment
Share on other sites

Hva annet kunne vi vente? Det jo november..... :angry:

 

Skuffende å se Henry's frustrasjon og slette form utpå der. Touch'en, avslutningene, innsatsen...er veldig redusert. Han sa at toppformen skulle komme i oktober...hvor er den??

 

Ellers er det bare Toure som imponerer i dag. En koloss defensivt.

Jeg syns ellers laget virket sliten og det er kanskje på tide å rokkere litt på laget.

De klarer tydeligvis ikke å spille 3 kamper i uka som flere andre lag klarer.. :angry:

 

Bittert at det ikke ble straffe, men ikke noe å gjøre med det. Var mye som skurra i dag.

Vi trenger rett og slett mer muskler i slike kamper.

Nå kommer jo alle lag i PL til å spille mot oss med 4-5-1 og aggresiv spillestil. Da vet de at de får poeng.

 

Plan B takk...

Link to comment
Share on other sites

Elendig gjennomført, og fullstendig uprofesjonelt av Arsenal. Lenge siden jeg har sett de så stakkarslig dårlig. Fabregas oppfører seg som en unge, i tillegg til at han har en helt forferdelig kamp. Henry viser igjen at han ikke er en kapteinstype. De få gangene han prøvde, prøvde han vel stort sett å gjøre alt selv. Straffesituasjonen er pinlig av dommeren.

 

Dette er flaut Wenger!!! Og du topper det hele på egen hånd!!

Link to comment
Share on other sites

Nå så ikke jeg første omgangen og bare komentere 2. omgangen.

 

Det jeg ser er at de gidder nesten ikke å løpe og må vel være årets værste kamp!? Selv om vi skulle ha hatt straffe, så hadde vi ikke fortjent et mål.

Gratulere West Ham. Dere var det beste laget dessverre :angry:

Link to comment
Share on other sites

Eneste gangen jeg har sett alle gutta i en og samme kamp spille med hjertet utenpå drakta var mot Man Utd. Da var alle positive mot hverandre, samt at Henry ikke var med. I dag spilte kun Kolo med hjertet utenpå drakta. Desverre.

 

Er det Henry som dreper andres selvtillit med sine blikk og ansiktsuttrykk?

Link to comment
Share on other sites

Eneste gangen jeg har sett at alle gutta i en og samme kamp spille med hjertet utenpå drakta var mot Man Utd. Da var alle positive mot hverandre, samt at Henry ikke var med. I dag spilte kun Kolo med hjertet utenpå drakta. Desverre.

 

Virker som om spillerne slapper mer av når Henry spiller og tror han skal gjøre alt. Vi så arbeidsmoralen til spillerne mot United. Håper rett og slett Henry får seg en liten smell slik at han må stå over mot Liverpool, hadde vært artig å sett VP og Adebayor på topp...

Link to comment
Share on other sites

Elendig gjennomført, og fullstendig uprofesjonelt av Arsenal. Lenge siden jeg har sett de så stakkarslig dårlig. Fabregas oppfører seg som en unge, i tillegg til at han har en helt forferdelig kamp. Henry viser igjen at han ikke er en kapteinstype. De få gangene han prøvde, prøvde han vel stort sett å gjøre alt selv. Straffesituasjonen er pinlig av dommeren.

 

Dette er flaut Wenger!!! Og du topper det hele på egen hånd!!

Nå er faktisk Cesc bare en unge da, som er sliten. Og synes han fortjenger hvile nå. Par kamper på benken og han kommer til å komme tilbake i god gammel form

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...