Jump to content

2006.11.05 West Ham United B


Andain

Recommended Posts

Kvifor skulle han ikkje gidde? Har Henry noko i mot Arsenal? Ynskjer han ikkje at vi skal vinne? Er han betalt av Chelsea for å prestere dårlig? Det er få som har meir ære, integritet og lojalitet enn Henry, og om han snappar opp at supporterane kjenner det som dette, trur eg faktisk han blir såra. Sjølvsagt berre synsing frå mi side, men til ettertanke.

Henry fortjener en pause for å komme tilbake til god gammel form.

Snakke om å gjøre ei fjør til 10 høns.Ærlig talt...

BIG DEAL spør du meg.

Er ikkje ueinig det du skreiv her, men meiner dei som gjer det til ei big deal, er dei som krev Henry's avgang som kaptein OG at han ikkje ynskjer det beste for laget. Det er faktisk ei big deal.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Kvifor skulle han ikkje gidde? Har Henry noko i mot Arsenal? Ynskjer han ikkje at vi skal vinne? Er han betalt av Chelsea for å prestere dårlig? Det er få som har meir ære, integritet og lojalitet enn Henry, og om han snappar opp at supporterane kjenner det som dette, trur eg faktisk han blir såra. Sjølvsagt berre synsing frå mi side, men til ettertanke.

Henry fortjener en pause for å komme tilbake til god gammel form.

Snakke om å gjøre ei fjør til 10 høns.Ærlig talt...

BIG DEAL spør du meg.

Er ikkje ueinig det du skreiv her, men meiner dei som gjer det til ei big deal, er dei som krev Henry's avgang som kaptein OG at han ikkje ynskjer det beste for laget. Det er faktisk ei big deal.

 

Der er jeg helt på linje med deg Paddy.

Har ikke sett andre en en hevde det da,men faller på sin egen urimelighet.

Henry elsker Arsenal.

Som jeg sa i Henry tråden.

Henry er kaptein å ta fra han kapteinsbindet nå vil være uhyre uklokt og taktisk lite lurt.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne at det skulle være noe stort problem å skifte kaptein. Hvis Wenger og Henry, to profesjonelle personer setter seg ned og snakker om saken, så må det da gå an å komme til enighet? Tror ikke det hadde vært et stort problem om Wenger ønsket å bytte kaptein. Selvsagt ønsker han ikke det nå, og Arsenal kommer sannsynligvis til å ha Henry som kaptein helt til han legger opp/skifter klubb.

 

Synes likevel det kunne vært lurt om de to hadde tatt en prat om kapteinsrollen og hva det betyr å faktisk være kaptein. Eller skal vi bare vente på at Henry finner formen, og dermed blir i godt nok humør til å være kaptein igjen?

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne at det skulle være noe stort problem å skifte kaptein. Hvis Wenger og Henry, to profesjonelle personer setter seg ned og snakker om saken, så må det da gå an å komme til enighet? Tror ikke det hadde vært et stort problem om Wenger ønsket å bytte kaptein. Selvsagt ønsker han ikke det nå, og Arsenal kommer sannsynligvis til å ha Henry som kaptein helt til han legger opp/skifter klubb.

 

Synes likevel det kunne vært lurt om de to hadde tatt en prat om kapteinsrollen og hva det betyr å faktisk være kaptein. Eller skal vi bare vente på at Henry finner formen, og dermed blir i godt nok humør til å være kaptein igjen?

 

Henry har så mye autoritet og respekt innad og utad at han nok med eller uten bånd rundt armen vil være en leder. Hvis de andre spillerene blir satt ut av hans kjefting og gestikulering tror jeg ikke dette endres selv om du stripper mannen for båndet. Tror det er mer personen Henry enn kapteinen Henry som påvirker i god eller dårlig retning.

 

Uten sammenligning forøvrig var det vel litt av det samme som skjedde i Brann: Martin Andresen som opprinnelig ikke var kaptein ble underveis i sesongen tildelt rollen fordi han var den som likevel styrte showet.'

 

Forøvrig mener jeg at hele laget hadde hatt godt av en prat slik at de senker skuldrene litt. Virker veldig krampeaktig til tider. Den litt uheldige starten har nok påvirket endel. Vanskelig å alltid være på etterskudd.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...