arsenalfc Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 der skulle vi har verdens klareste straffe... skjønner ikke hvordan dommern kan overse den! hleb som blir felt etter nydelig samspill med Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
mighty 6 Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 der skulle vi har verdens klareste straffe... skjønner ikke hvordan dommern kan overse den! hleb som blir felt etter nydelig samspill med Henry Det var jo en soleklar straffe !!!!!!!!!!1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 bra dommer bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 eboue inn - Hleb ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 det bytte skjønte jeg ikke :S hvorfor eboue? hvorfor ikke Walcott Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 stå og spille trekanter nede med backene våre, det er sånn det blir mål av faen så trist og se på at det er jævlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 det bytte skjønte jeg ikke :S hvorfor eboue? hvorfor ikke Walcott Tror ikke Walcott er med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 Det her er grunnen til att vi ikke kommer til å vinne PL i år Link to comment Share on other sites More sharing options...
mighty 6 Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 hoyte ut,flamini inn Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 nå blir det mål flamini inn for hoyte... kjempe sjanse til west ham klikker snart for meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
mighty 6 Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 kjemp skudd ifra toure,rett utenfor ifra 20-25 meter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 Har aldri likt disse West Ham-kampene, og denne føyer seg inn i rekken av nok en vrien kamp. Dette ser ikke bra ut. Arsenal imponerer ingen så langt. Hadde forventet at laget ville skape flere muligheter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detex Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 I di siste kampene har vi hvertfall spilt glimrende fotball uten å score mål. I denne kampen spiller vi dårlig fotball, så fortjener vel ikke å score her hvertfall. Synd å si at det blir uavgjort i dag også. Trenger en seier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mighty 6 Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 faanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaanfaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 reis til helvete Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 vi skulle hatt ei straffe som var så klar som det bare er mulig å få den.. blir skuffa over att dommere på ett slikt nivå ikke klarer å se det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RunningForPresident Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 Men i h****** da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 Jeg begynner å grine!! Hvorfor kan vi faen meg aldri score stygge mål?!?!?!?!?!?!?!+ FY F********;cønljdkhvdfhkfxvgdb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bretsen Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 Nå vil jeg gå så langt å si at gullet røyk nå. Vi har rotet bort så mye poeng, og med suverene united og chelsea kan jeg ikke skjønne annet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detex Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 Måtte West Ham brenne i Helve!% Link to comment Share on other sites More sharing options...
RunningForPresident Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 I di siste kampene har vi hvertfall spilt glimrende fotball uten å score mål. I denne kampen spiller vi dårlig fotball, så fortjener vel ikke å score her hvertfall. Synd å si at det blir uavgjort i dag også. Trenger en seier. Aldri si aldri... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 att det er mulig.--.så sinnsykt slapt forsvars arbeid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 klbfgkfhbfdhgf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 ke skjer???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 Vet ikke helt hva jeg skal si....Er det mulig???!!! Krever rett og slett at noe gjøres snart, hvis vi i det hele tatt skal bli topp 5 i år! Gullet tar vi ikke i år! Det er jeg overbevist om! Hvorfor i all verden tar han ut Hleb og Van Persie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.