Jump to content

Landskamper (ikke Norge)


Magnus87

Recommended Posts

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...int+for+Holland

 

- Hleb med assist

- Toure putta på frispark fra 25 yards :D

 

Det at England gjør det så dårlig gjør det bare enda lettere å argumentere for at Arsenal ikke trenger engelskmenn bare pga passet og ikke prestasjonene!!!! Overprisa og overvurderte er de, selv om det skal sies at det engelske landslaget har et utroolig stort potentsiale, men som aldri blir utnyttet..........

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Eg vil heller sei det slik at det engelske laget har eit overvurdert potensiale, og at stjernene er kraftig overvurdert samanlikna med mange andre. Det engelske landslaget er rett og slett ikkje spesielt godt.

Link to comment
Share on other sites

Ljungberg går på krykker :D Hva har skjedd med han!? :o

 

Jeg så på injury news på arsenal.com og det var ingenting om Freddy der :)

Det tar nok litt tid før dei oppdaterar, og han må i alle fall kome heim til klubben så dei får vurdert skada før den kjem ut der. Viss du ser her så vil du sjå at han halta av bana for Sverige, med ei skade.

 

Sorry. Får håpe at han snart kommer tilbake da :-|

Link to comment
Share on other sites

Ljungberg går på krykker :D Hva har skjedd med han!? :o

 

Jeg så på injury news på arsenal.com og det var ingenting om Freddy der :)

Det tar nok litt tid før dei oppdaterar, og han må i alle fall kome heim til klubben så dei får vurdert skada før den kjem ut der. Viss du ser her så vil du sjå at han halta av bana for Sverige, med ei skade.

 

Sorry. Får håpe at han snart kommer tilbake da :-|

 

Leste på tekst-tv i går at han ikke spiller for Sverige på onsdag. En eller annen skade i foten vistnok.

Link to comment
Share on other sites

Robinson leila seg i Kroatia idag! to tabber! den siste GEDIGEN. Får da ikke håpe han står i mål i Englands neste kamp.

 

Robinson skal visstnok i følge Spudz-leiren være en mer solid keeper enn vår egen Jens Lehmann.. :) :)

 

Ellers er jeg skremt over hva det engelske landslaget presterer om dagen. Skal bli spennende å se hva som skjer på den fronten i nærmeste fremtid.

 

Blir ikke særlig imponert når jeg ser denne rekka: Robinson, Neville, Cole, Carragher, Ferdinand, Terry, Carrick, Lampard, Rooney, Crouch og Parker. På benken sitter Kirkland, Bent, Neville, Richardson, Jenas, Wright-Phillips og Defoe.

Link to comment
Share on other sites

Og spelara frå England skal vi liksom bruke.. pføy..

 

De er rett og slett dårlige,men det som forundrer meg mest med Englands landslag er at det

mangler totalt hurtighet og kjapt spill.

Spillerne jogger rundt og er rett og slett biringe.

Fint målk av Neville søsteren da :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår meg ikke på McLaren, vraker Beckham og ville ha Scholes og jeg så Phil Neville spille en kamp for England.

 

Han blir ikke lenge....

 

Jeg synes at vrakingen av Beckham er HELT riktig. Bortsett fra dødballene holder han ikke mål. Løpskapasiteten, som pleide å være hans andre store styrke, er godt ned og dermed er det bare dødballene hans som duger. Så klart, han har også fantastiske innlegg, men han klarer ikke å komme seg ned på dødlinja og legge inn. Hver gang Beckham får ballen, senker det spillet ned. Dette vet Beckham og derfor er han alltid nødt til å slå ballen fort videre. Ofte er det overgansmuligheter der spillere som f.eks. Lennon, Gerrard og SWR hadde utnyttet situasjonen mye bedre vet at de hadde utfordret mann, mest sannsynlig vunnet og så kommet til en stor målsjanse. Det store problemet med det engelske ladnslaget er at tempoet er for lavt. Når Beckham er vraka, må laget utnytte det ved å spille på høyt tempo ned på vingene slik at motstanderne aldri rekker å løpe tilbake i rett posisjon i tide.

 

Det med å få med scholes synes jeg er tull og en kortsiktig løsning som går på bekostning av fremtidens spillere som f.eks. Reo-Coker og Carrick. Scholes er god, ingen tvil om det, men han er 31 og etter neste år går det bare nedover med han. Spørsmålet er også hvor Scholes skulle spilt hvis han kom med på laget. Defensivt er Scott Parker / Carrick bedre, mens offensivt er det Lampard / Gerrard. På siden har England Lennon / SWR / Downing (selv om han ikke bør være der) / eventuelt Gerrard ++.

 

Tilbake til topic:

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...t+in+qualifiers

 

Rosicky med assist :lol:

Link to comment
Share on other sites

Når det gjerder England, føler eg spesielt mot Kroatia at dei speler med altfor like spelertyper. Lampard, Parker og Carrick er ikkje spelerar som kan skape ting på egenhånd, og når ein speler med desse 3 på midten med Cole og Neville som vingbacker seier det seg sjølv at det blir vanskelig å skape ting. Crouch er god i lufta og scorer mål, men skaper ingenting. Når Rooney i tillegg er ute av form, blir det for gale.

 

Det McLaren bør gjere er å få inn Lennon (ja veit han var skada) eller SWP. Det er spelerar som kan utfordre på fart og skape ting. Nei den midtbanen England spelte med i går var eit trist syn. Håper McLaren har lært.

 

Dette laget bør England satse på i/fram mot EM: (Sett at alle er skadefri)

 

Robinson

 

Neville - Terry - Ferdinand - Cole

 

Lennon/SWP - Hargreaves - Gerrard - Joe Cole

 

Rooney - Walcott/Owen

Link to comment
Share on other sites

Ein kan gjerne skrike etter SWP og eventuelt Lennon, men kva har desse vist i det siste og på landslaget? Nada. SWP spelar i underkant av 30-40% av kampane på sitt eige lag, og det er vel i det heile tatt eit spørsmål om han burde vere med i troppen med så lite kamptrening som han har.

 

At ein vrakar Beckham er også for meg uforståeleg. Greit nok: han er ikkje så god som han var, eller som mange trur han har vore, men jammen meg er han god nok for det England vi såg i går. Som høgreving har han då også bevist langt meir enn Lennon/SWP, og berre i dødballane skapa han jo langt meir enn det England klarer i dag.

 

McLaren er ein trenar for middelmådige lag, og blir aldri noko anna.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nå er det landslagskamper igjen, så da er det på tide å få denne tråden igjen :D

 

Hleb putta på straffe i dagens kamp mellom Estland og Hviterussland. Kampen endte 2- 1.

 

Ellers er det pause i kampen mellom Elfenbenkysten og Sverige. Både Ljungberg og Toure spiller fra start. Eboue er tydligvis ikke med. Stillingen er 1 - 0 etter Drogba putta. Kampen vises på svensk tv3

 

Andre kamper for våre spillere:

Luxembourg - Togo --> Er ikke sikker, men Ade spiller sikkert.

Tsjekkia - Dranmark --> Bendtner skal vistnok spille fra start. Mozart ute med skade.

Sveits - Brasil --> Djourou er i alle fall tatt med. Er ikke sikker om Senderos er det. Denilson kom inn for Gilberto i troppen til Brasil.

Frankrike - Hellas

Spania - Romania

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...