Jump to content

Måndens spiller og Måndens unge Spiller


arsenalfc

Måndens Spiller  

88 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det var bare mulig å ta 10 muligheter så jeg tok ut de som hadde spillt mest og de jeg syns fortjente det.

 

Tok også med en måndens unge spiller!

 

er det noe dere mener jeg bør endre på så er det bare å si ifra. Dette er den første gangen jeg lager noe slikt så det er litt test også.

 

MVH Rohino

Link to comment
Share on other sites

vil lufte ett påfunn for dere å høre hva dere mener:

Jeg tenkte jeg skulle skrive opp hvor mange stemmer hver enkelt spiller får vær månde for så å legge de sammen i slutten av sesongen slik att vi da kårer årets spiller?

 

hva syns dere om dette?

 

Og det er lov å fortelle hvem dere stemte på og hvorfor.

 

Jeg stemte på Kolo Toure på måndens spiller rett og slett for han har årdnet stabiliteten i forsvars rekka vår og han er en kjempe viktig spiller.

 

og Jeg stemte Djourou på unge spiller forid han har vist en stor utvikling og solid bakover. Og han har gjort det bra med å finne samababeidet med Toure

Link to comment
Share on other sites

Helt greit for meg at det blir kåret årets spiller til slutt!

Stemte på Eboue, han har vært kjempe god i det siste, 3 assist på 3 kamper.

Men når det er sånne avstemninger pleier jeg som regel å stemme på Henry, men tror dere vet hvorfor jeg ikke gjorde det i dag.

Men kongen kommer tilbake!!

Link to comment
Share on other sites

Bra om du samler stemmende slik at vi får årets spiller til slutt!

 

Mine stemmer gikk til Toure (stabil og meget god) og Djourou (for en utvikling han har hatt. Senderos skal slite for å komme tilbake i første 11ren!!!!!!). Eboue på en god andreplass etter 3 assists på de siste 3 kampene.

Link to comment
Share on other sites

Rosicky - Er blitt en personlig favoritt, og kanskje den første

spilleren Wenger har kjøpt som kan prestere fra første spark!

Vanligvis trenger jo våre spillere et halvår+ for å tilpasse seg

den engelske spillestilen ifølge Professoren - og noen enda lenger

(Reyes...) Dessuten er det jo litt fint med #7 Ro(si)cky, eller hur?

 

Eboue - Over all forventning i de siste kampene, og jeg har jo

gnålt om å bruke bredden i så mange tråder her at jeg må da

også sette pris på at noen hører på meg :D

Link to comment
Share on other sites

Må si Hleb har vært best, og Eboue den beste unge.

 

Hleb har vært helt fantastisk de gangene han har fått spilt, og han har tatt dette året med storm. Veldig bra.

 

Eboue har jo to fantastiske målgivende, og kanskje mer, og han er stadig vekk på vei opp og ned på sida si.. har også overrasket/stått i stil med forventningene.

Link to comment
Share on other sites

Månedens spiller: Hleb. Enig med deg Helmik`n hadde ikke trodd at han skulle løfte seg sy mye fra forrige sesong!

Månedens unge spiller:Eboue. Har vært helt fantastisk på h.back så jeg måtte bare stemme på ham.

Link to comment
Share on other sites

vil lufte ett påfunn for dere å høre hva dere mener:

Jeg tenkte jeg skulle skrive opp hvor mange stemmer hver enkelt spiller får vær månde for så å legge de sammen i slutten av sesongen slik att vi da kårer årets spiller?

 

hva syns dere om dette?

... eller bare stemme på "Adels-kalenderen" i siste nummer av TGP som kommer hvert år. Vinneren av den, får til og med en liten "premie" av TGP.. Mye bedre å stemme der synes nå jeg..

Link to comment
Share on other sites

Må si Hleb har vært best, og Eboue den beste unge.

 

Hleb har vært helt fantastisk de gangene han har fått spilt, og han har tatt dette året med storm. Veldig bra.

 

Eboue har jo to fantastiske målgivende, og kanskje mer, og han er stadig vekk på vei opp og ned på sida si.. har også overrasket/stått i stil med forventningene.

 

Helt enig! Hleb har spilt utrolig godt i de siste kampene, han er i ferd med å markere seg.

Link to comment
Share on other sites

Er enig i at Hleb har vært god i dei siste kampene, men syns han ikkje var så god i starten av måneden. Min stemme går derfor til Kolo Toure, som har vært stor med unntak av ved målet til Charlton på lørdag.. Eboue som månedens unge spiller etter fleire viktige målgivende pasninger (han var vel heller ikkje heilt våken på det målet, men..).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...