@fc Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Månedens spiller: Kolo Toure Månedens unge spiller: Johan Djorou er det ikke eboue som er månedens unge spiller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Månedens spiller: Kolo Toure Månedens unge spiller: Johan Djorou er det ikke eboue som er månedens unge spiller? Her er jo vitsen at man skal vote på den som man synes har spilt best da vettu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 Manu Eboue ble måndens spiller av Arsenal.com! http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...er+of+the+Month Link to comment Share on other sites More sharing options...
@fc Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 Månedens spiller: Kolo Toure Månedens unge spiller: Johan Djorou er det ikke eboue som er månedens unge spiller? Her er jo vitsen at man skal vote på den som man synes har spilt best da vettu! Joda, skjønte det, men jeg trodde at han leste opp resultatet av gunners.no kåringen. Da leder jo Eboue. Trodde den var ferdig. En glipp fra min side Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 Månedens spiller ble i alle fall eboue på arsenal.com http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...er+of+the+Month Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Det var søren meg lite futt i denne polle, i det siste.... Til nå i måneden, så syns jeg Hleb har vært den beste. Vanvittig teknisk, putta et par mål og mange assist, min stemme går diffinitivt til Hleb!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
magys Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 I oktober/November syns jeg Hleb har vært veldig positiv. Og som ung spiller syns jeg Flamini har kommi seg veldig. Hatt noen fine innhopp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 Helt enig med at Hleb har vært den beste i denne mnd.! Alidierè har vært den beste unge på reservelaget hvertfall, på A-laget synes jeg som de andre at Flamini har jobbet og slitt de minuttene han har spilt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.