Jump to content

2006.10.28 Everton H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

flamini inn for hoyte!!!

 

skjønner ikke hvorfor ikke clichy kom inn og gallas over på høyre

 

Kanskje fordi Clichy ikke er med!!

 

Håpløst at vi ikke klarer å få inn en scoring. Det defensive på dødballer og det offensive på dødballer er skrekkelig. Skjønner ikke hvorfor vi ikke klarer å forbedre oss på dette området. Vi har hatt 8 cornere ca som vi ikke får noe ut av, mens de klarer å score på den eneste de har...

Link to comment
Share on other sites

Dette blir jævlig tøft. Everton er fryktelig flinke uten ball. Jeg har en snikende følelse av at de fort kan få ett mål til etterhvert som Arsenal må våge enda mer.

Håper så inderlig at jeg tar feil. Aller viktigst nå blir å unngå tap.

 

Kunne tenkt meg å se ett bytte med Aliadiere for VanPersie. Er spent på hva han har å by på.

 

Noen som blir med å lage en mike Riley hatside? :P Jeg tror nok vi kan få med oss en god del Goonere i alle fall ;P

 

 

Jada, Riley er ikke noen god mann for Arsenal men i dag kan vi framfor alt skylde på oss sjøl.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir jævlig tøft. Everton er fryktelig flinke uten ball. Jeg har en snikende følelse av at de fort kan få ett mål til etterhvert som Arsenal må våge enda mer.

Håper så inderlig at jeg tar feil. Aller viktigst nå blir å unngå tap.

 

Kunne tenkt meg å se ett bytte med Aliadiere for VanPersie. Er spent på hva han har å by på.

 

Noen som blir med å lage en mike Riley hatside? :P Jeg tror nok vi kan få med oss en god del Goonere i alle fall ;P

 

 

Jada, Riley er ikke noen god mann for Arsenal men i dag kan vi framfor alt skylde på oss sjøl.

EnIg

Link to comment
Share on other sites

1 - 1 VAN PERSIE. Flott scoring av Robin Van Persie. Han skyter direkte på et frispark fra drøyt 20 meters hold. Keeper er så vidt på ballen, men makter ikke annet enn å slå den opp i nettaket. Arsenal har utlignet - høyst fortjent ut fra spill og sjanser.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...