Jump to content

2006.10.28 Everton H


Andain

Recommended Posts

oh! jeg skalv i hele meg! men roa meg litt ned nå!

 

80 Bytte Arsenal: Alexander Gleb erstattes av Jeremie Aliadiere.

 

 

Gilberto er høyest på et hjørnespark fra høyre, men headingen hans går like til side for mål.

 

nå vinner vi snart!

 

bolton manu 0-4

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Det er en skandale at Everton får lov til å drøye så mye tid som de gjør. Hadde en ordentlig dommer dømt hadde Everton fått flere spillere utvist. Vi spiller for tett og det blir for mange høye baller. Jeg synes Fabregas og Henry var skygger av seg selv i dag. van Persie er et lyspunkt, samme med Gallas og Toure. Djourou også god. Skal bli spennende å se hvor lenge Hoyte er skada....

Link to comment
Share on other sites

fy faen så jævlig skuffet det går ann og bli..

 

vi skulle vunnet og gjore ikke det, hjelper lite at vi hadde 16-3 i corner og 64- 36 i possesion..

 

svir extra når man u og chelski vinner, har ikke råd til og kaste poeng vekk på denne måten hvis vi skal kjempe og gullet...

 

bittert som faen

Link to comment
Share on other sites

Dommeren og Henry er dagens største skuffelser. Tross alt burde me vunnet, men det blir vanskelig mot eit så bra defensivt Everton-lag. Når dei i tillegg tar ledelsen tidlig, veit me kor vanskelig dette blir. Synes forresten det er merkelig at Wenger setter van Persie ute på venstrekant. Det er jo heilt tydeleg at han ikkje trives der og han har heller ikkje gjort det dei 3 siste kampane.

 

Me slår tilbake mot CSKA.

Link to comment
Share on other sites

Dommeren og Henry er dagens største skuffelser. Tross alt burde me vunnet, men det blir vanskelig mot eit så bra defensivt Everton-lag. Når dei i tillegg tar ledelsen tidlig, veit me kor vanskelig dette blir. Synes forresten det er merkelig at Wenger setter van Persie ute på venstrekant. Det er jo heilt tydeleg at han ikkje trives der og han har heller ikkje gjort det dei 3 siste kampane.

 

Me slår tilbake mot CSKA.

 

Spilte han på venstreakten fra start? JEg trodde han var spiss. Uansett blir han satt på høyre etter hvert, en plass der han spiller meget bra!

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke at så mange kan klage på dommeren idag. Han dømte jo for det meste fordel oss, f.eks før målet til Van perise. Enesten som jeg synes var dårlig var at Gallas fikk gult i duellen med Arteta. Idag har vi oss selv å takke, med så mange sjanser og så dårlig utelling går det sånn

Link to comment
Share on other sites

Bra kamp av Arsenal igjen! Jeg er fornøyd med spillet og mener at vi har stort potensiale til å vinne både det ene og det andre denne sesongen. At Van Persie reduserer på den måten han gjør er også betryggende. Godt å ha spillere som kan putte det avgjørende.

 

Dette poenget kan fort bli avgjørende når vi kommer til mai!!! Ja, selv om våre utfordrere vant!

 

Jeg er fornøyd!

Link to comment
Share on other sites

Dommeren og Henry er dagens største skuffelser. Tross alt burde me vunnet, men det blir vanskelig mot eit så bra defensivt Everton-lag. Når dei i tillegg tar ledelsen tidlig, veit me kor vanskelig dette blir. Synes forresten det er merkelig at Wenger setter van Persie ute på venstrekant. Det er jo heilt tydeleg at han ikkje trives der og han har heller ikkje gjort det dei 3 siste kampane.

 

Me slår tilbake mot CSKA.

 

Spilte han på venstreakten fra start? JEg trodde han var spiss. Uansett blir han satt på høyre etter hvert, en plass der han spiller meget bra!

Jepp, han spelte ventrekant i heile 1.omgang. Delar av 2. også, trur eg.

 

Synes Walcott hadde eit bra innhopp idag også, men føler han tok det defensive ansvaret som høgreback for seriøst. Kunne gjerne vært meir involvert framover.

Link to comment
Share on other sites

 

En Adebayor inne i boksen hadde gjort seg i dag, synd han er skadet...

Eller en Henry i form

 

Eller rett og slett normal utteling på dødballer <_<

 

Var vel i grunn "normal" Arsenaluttellling vi så på dødballer i dag igjen. Er ikke første gang vi ser sånne statistikker denne sesongen! Det positive er jo at vi igjen rundspiller et lag, samt det herlige målet til van Persie. Ellers ser jo alle hva som var negativt også!

Link to comment
Share on other sites

MEn bare på de 25 minuttene jeg så så jeg at Flamini holder ikke mål for dagens Arsenalmannskap.. Virker utrolig usikker,klønete med ball og mange horrible feilpasninger.. Ser ikke helt noe framtid for han med midtbanespillerne vi har i troppen..

Link to comment
Share on other sites

MEn bare på de 25 minuttene jeg så så jeg at Flamini holder ikke mål for dagens Arsenalmannskap.. Virker utrolig usikker,klønete med ball og mange horrible feilpasninger.. Ser ikke helt noe framtid for han med midtbanespillerne vi har i troppen..

 

Jeg synes han var god til å drible i dag. Men han hadde et skudd han burde scort på - eller i alle fall truffet mål på. I dag savnet vi Eboue!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...