Jump to content

2006.10.24 West Bromwich Albion B


Andain

Recommended Posts

W.B.A. - Arsenal

The Hawthorns, Tirsdag 24 Oktober, klokken 20:45

 

Lagoppstilling:

West Bromwich Albion:

-

 

Arsenal:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

 

TV / Radio streams:

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

SportN sender Chesterfield - West Ham tirsdagen, så man må nok sette sin lit til stream, evt. pub - dersom den sendes.

 

Er uansett spent på laget til denne kampen, først og fremst fordi dette er de kampene der det er vanskelig å spå laguttaket. Regner likevel med å se 'fringe players' som Song, Flamini, Walcott, Aliadiere. Hoyte blir nok høyreback (dersom ikke Eboues skade innebærer at han spiller for førstelaget). I tillegg får nok Baptista spilletid. Kanskje Clichy og Senderos, dersom de er klare.

 

Av de yngre føler jeg meg mest sikker på at Merida i det minste er blant de seksten. Connolly burde være med. Kanskje Traore (avhengig av Clichy eller ikke), forhåpentligvis Denilson. Utover det vanskelig å spå. De som står fremst i køen bak disse er nok van den Berg, Barazite, Randall - men jeg vet ikke hvor mange 16-17 åringer Wenger vil ha med, tross alt.

Link to comment
Share on other sites

Ååååååååååååååååå jeg gleder meg til denne kampen håper så inderlig at Walcott og spesielt Merida får sjansen. Jeg tror dette blir en kamp som mange benkesliter og spillere som ikke har spilt på lenge får sjansen mot West Brom.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gleder meg til denne kampen. Håper Wenger stiller med dette laget: (tviler på at det skjer men)

Keeper: Almunia - Trenger kamptrening og Mad-Jens har godt av ein kvil.

H.Back. Hoyte - Kunne vært artig å se Rodgers, men han er nok for ung enda.

V.Back. Clichy - Trenger ein start nå etter mange gode innhopp.

MS: Senderos - Trenger også ein start sjølv om han ikkje imponerte for reservane

MS: Connolly - Kaptein for reservene og spelt strålande i 1 år. På tide han får sjansen

HM: Merida - Spennande spelar som vel han spele over heile midtbanen.

SM: Flamini - Har godt av kamptrening. Lite speletid så langt i år.

SM: Denilson - Svært spennande spelar som eg ser fram til å sjå.

VM: Tja, Randall har imponert for reservane. Kanskje han får sjangsen.

Spiss: Walcott - Treng kampar

Spiss: Adebayor - Samme som Walcott.

 

Benk: Poom, Traore, Song, van Persie og Hleb

Link to comment
Share on other sites

SportN sender Chesterfield - West Ham tirsdagen, så man må nok sette sin lit til stream, evt. pub - dersom den sendes.

 

Er uansett spent på laget til denne kampen, først og fremst fordi dette er de kampene der det er vanskelig å spå laguttaket. Regner likevel med å se 'fringe players' som Song, Flamini, Walcott, Aliadiere. Hoyte blir nok høyreback (dersom ikke Eboues skade innebærer at han spiller for førstelaget). I tillegg får nok Baptista spilletid. Kanskje Clichy og Senderos, dersom de er klare.

 

Av de yngre føler jeg meg mest sikker på at Merida i det minste er blant de seksten. Connolly burde være med. Kanskje Traore (avhengig av Clichy eller ikke), forhåpentligvis Denilson. Utover det vanskelig å spå. De som står fremst i køen bak disse er nok van den Berg, Barazite, Randall - men jeg vet ikke hvor mange 16-17 åringer Wenger vil ha med, tross alt.

 

Hvorfor i h****** sendes Chesterfield - West Ham fremfor WBA - Arsenal???!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikkje muligens startoppstillinga i morgon, men derimot heile troppen!

 

Ein overraskande sterk tropp, tykkjer eg, samanlikna med tidlegare år.

 

Ja, synes også troppen var overraskende sterk.

 

Hvorfor har vi med Toure, og ikke Connolly? Toure kunne hatt godt av å få stå over denne kampen helt, og latt Djourou få en kamp på benken, så han får litt hvile også.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikkje muligens startoppstillinga i morgon, men derimot heile troppen!

 

Ein overraskande sterk tropp, tykkjer eg, samanlikna med tidlegare år.

 

Ja, synes også troppen var overraskende sterk.

 

Hvorfor har vi med Toure, og ikke Connolly? Toure kunne hatt godt av å få stå over denne kampen helt, og latt Djourou få en kamp på benken, så han får litt hvile også.

 

Tror nok spillerne fra førsteelleveren er med kun "to save the day" dersom nødvendig. Tror nok ikke unggutta blir fratatt sjansen, og tror på dette laget. Djourou har vel ikke det behovet for hvile, og han mener jeg bare har godt av flere kamper. Når vi har både Senderos og Djourou som alternativ ved siden av Toure, mener jeg de bør få spille så mange kamper som mulig.

 

Almunia

Hoyte - Senderos - Djourou - Clichy

Walcott - Denilson - Song - Flamini

Aliadiere - Adebayor

 

Er spesielt spent på å se Clichy, Denilson og Aliadiere i morgen. Håper det er mulig å få tak i en stream.

Link to comment
Share on other sites

Wenger ønsker å vinne Carling Cup. Kan dette bety at fleire stjerner spiller? Denilson, Clichy, Senderos og Jeremie Aliadiere spiller. det samme gjør Almunia, Walcott og Adebayor.

 

Wenger gunning for Carling Cup

 

Tipper dette laget:

Adebayor - Aliadiere

Walcott - Denilson - Flamini - Hleb/Rosicky

Clichy - Senderos - Djorou - Hoyte

Almunia

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke ut som den blir streama heller så det blir nok å høre på ATVO.

Men skulle gjerne sett denne kampen.

Til å være Mikkemuscupen ser troppen uhyre sterk ut,men tror det sier og at bredden i Arsenal har blitt mye bedre nå.

Link to comment
Share on other sites

Betydeleg yngre enn den troppen som blei presentert tidlegare.

 

Manuel Almunia

Mart Poom

Philippe Senderos

Johan Djourou

Joe O’Cearuill

Matthew Connolly

Gael Clichy

Armand Traore

Mathieu Flamini

Alexandre Song

Denilson

Mark Randall

Jay Simpson

Theo Walcott

Emmanuel Adebayor

Jeremie Aliadiere

 

Kan heller ikkje sjå nokon naturleg høgreback i dette laget. Ein av stopparane går kanskje ut dit, eller kanskje Armand Traore spelar høgreback i denne kampen.

 

Heller ikkje mange vingar, men er likevel overraska over at Jay Simpson er funne verdig ein plass i laget framfor Merida, van den Berg og co.

 

Spanande med Denilson, og dei fleste andre. Dette er vel også Ali sin siste sjans.

 

Almunia

Traore-Connolly-Senderos-Clichy

Randall-Denilson-Flamini-Walcott

Adebayor-Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Tror muligens Wenger kjører videre med en slags 4-3-3 formasjon, med Song, Denilson og Flamini sentralt.

 

Ade på topp, Ali og Theo på hver sin side.

 

Synd The Beast er skada, hadde trengt matching....

4-3-3 kunne vore interessant det. Hadde vel blitt noko slikt:

 

Almunia

 

Connolly - Djorou - Senderos - Clichy

 

Song - Denilson - Flamini

 

Walcott - Adebayor - Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...