Jump to content

2006.10.24 West Bromwich Albion B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Noen som har fått med seg hvordan Denilson har spilt? hører på Arsenal TV nå, men ikke hørt så mye om han foreløpig.

 

Hehe, nå sitter de og diskuterer at Flamini har fått skjegg og det var visst ikke så stilig tydeligvis :D For en diskusjon! :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har fått med seg hvordan Denilson har spilt? hører på Arsenal TV nå, men ikke hørt så mye om han foreløpig.

 

Hehe, nå sitter de og diskuterer at Flamini har fått skjegg og det var visst ikke så stilig tydeligvis :D For en diskusjon! :)

 

Det er bare mandig det ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har fått med seg hvordan Denilson har spilt? hører på Arsenal TV nå, men ikke hørt så mye om han foreløpig.

 

Hehe, nå sitter de og diskuterer at Flamini har fått skjegg og det var visst ikke så stilig tydeligvis :D For en diskusjon! :)

Eg høyrer på West Brom radio og ifølge dei er det Denilson, Traore og Aliadiere som imponerer mest. Clichy virker rusten.

Link to comment
Share on other sites

Målene eksisterer ikke. Det var ikke en eneste TV-kanal som sendte kampen i hele verden. Mulig ATVO får disse målene HELT eksklusivt av en eller annen grunn, men jeg tviler sterkt. Mulig det ikke var en eneste kameramann på The Hawthornes i kveld.

 

GLADNYHET: Sky Sports og ITV har målene. Pompey Lad på et annet forum skal legge de ut så snart som mulig. Men jeg går og legger meg nå.

Link to comment
Share on other sites

Jada!!! 2-0 seier for "reservelaget", tror rett og slett ikke vi vinner turneringen,

har jo ikke gjort det siden 93, men jo lenger vi kommer jo bedre matching blir det for ungutta og reservene.

Vi satser ikke for mye på ligacupen, sånn som visse andre PL lag. Vi kan for all del vinne igjen, men tror ikke akkurat det. Men er jo greit for reservene å spille for A-laget. Håper Traore, Connoly og Denilson har gjort det bra, ser lovende ut, bare synd at kampen ikke ble vist.

 

Tror at Aliadiere har gjort en bra kamp, men tror nok han forsvinner i Januar eller i sommer.

Jeg har egentlig aldri skjønt hvorfor Wenger har beholdt han her så lenge, men "Arsene knows" eller kanskje ikke i denne situasjonen.. Men ingenting er sikkert, han kan jo ennå slå i gjennom, da bør helst ikke Nicklas eller Ade gjør det, da har han ikke stor sjans.. Jeg tror han blir solgt, men tror Wenger gjør det rette...

Kanskje jeg burde ha skrevet dette under Jeremie Aliadiere tråden, men er vel ikke vits når jeg bare kan skrive alt under en post.

Link to comment
Share on other sites

Jada!!! 2-0 seier for "reservelaget", tror rett og slett ikke vi vinner turneringen,

har jo ikke gjort det siden 93, men jo lenger vi kommer jo bedre matching blir det for ungutta og reservene.

Vi satser ikke for mye på ligacupen, sånn som visse andre PL lag. Vi kan for all del vinne igjen, men tror ikke akkurat det. Men er jo greit for reservene å spille for A-laget. Håper Traore, Connoly og Denilson har gjort det bra, ser lovende ut, bare synd at kampen ikke ble vist.

 

Tror at Aliadiere har gjort en bra kamp, men tror nok han forsvinner i Januar eller i sommer.

Jeg har egentlig aldri skjønt hvorfor Wenger har beholdt han her så lenge, men "Arsene knows" eller kanskje ikke i denne situasjonen.. Men ingenting er sikkert, han kan jo ennå slå i gjennom, da bør helst ikke Nicklas eller Ade gjør det, da har han ikke stor sjans.. Jeg tror han blir solgt, men tror Wenger gjør det rette...

Kanskje jeg burde ha skrevet dette under Jeremie Aliadiere tråden, men er vel ikke vits når jeg bare kan skrive alt under en post.

 

Synes synd på Ali for nå har netoopp nevnte Nicklas putta i dag + Muamba (http://www.nettavisen.no/sport/pl/article780978.ece). Wenger kommer til å få et luksusproblem og dessverre må noen av talentene våre som jeg gjerne skulle sett mer av, bli solgt siden de etter hvert vil kreve spilletid. Men Wenger knows, og kommer nok til å sile ut de beste. Fremtiden ser lys ut for oss Goonere :)

 

EDIT::::: Børs på arsenal-world.co.uk: http://www.arsenal-world.co.uk/news/loadrp...=MTCH&id=305277

Jeg tror børsen blir regnet ut fra statistikk vha et type system siden Dagbladet og Nettavisen alltid har 100% karakterer på sine kamper.

Link to comment
Share on other sites

For noen mål! Og for et rykk han viste før han fikk straffa! Det hadde virkelig gledet meg om Aliadiere hadde kunne slått gjennom denne sesongen! Kanskje han snart begynner å puste Adebayor litt i nakken..

Tviler vel på han begynner å puste Adebayor i nakken, ettersom han er ein heilt anna spelartype. Ali er nok meir lik van Persie, og desse to er meir direkte konkurrentar. Spesielt ettersom Adebayor har vore bedre enn RvP for Arsenal i år.

Link to comment
Share on other sites

Hva som skjer med Ali er det nok bare Wenger som vet.Jeg har

vel mer el mindre gitt han opp.Så kommer han med denne kampen.

Med både Ade og Beistet skadet så har han en sjanse til å vise seg fram nå.

Med 9 tenåringer på laget er dette resultatet meget imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...