Jump to content

2006.10.24 West Bromwich Albion B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

For noen mål! Og for et rykk han viste før han fikk straffa! Det hadde virkelig gledet meg om Aliadiere hadde kunne slått gjennom denne sesongen! Kanskje han snart begynner å puste Adebayor litt i nakken..

Tviler vel på han begynner å puste Adebayor i nakken, ettersom han er ein heilt anna spelartype. Ali er nok meir lik van Persie, og desse to er meir direkte konkurrentar. Spesielt ettersom Adebayor har vore bedre enn RvP for Arsenal i år.

 

 

Det er vel lite relevant hva slags spillertype han er når de kjemper om den samme plassen, ved siden av Henry..Føler vel egentlig ikke at det har satt seg noe tydelig hvem av Adebayor og Van Persie som er 1 valg ved siden av Henry. Det jeg mener er at man ikke bør bli kjempeoverrasket om Aliadiere blir fortrukket før Adebayor en gang denne sesongen. Vel og merke hvis han holder seg skadefri. Wenger omtalte jo også Aliadiere sine første 60 min i wba kampen som tremendous.

Link to comment
Share on other sites

her er Aliadiere sine goals..

 

credit nobuzz @ maxxed.

 

Jeg får ikke til å vise målene! Det kommer bare opp en feilmelling: Some portions of this file cannot be playes... Kan noen legge ut målene i et annet format eller noe :lol:

 

Nå får jeg til lyden, men ikke bildene :lol: pleier det å gå med "AVI-fil" på windows media player, eller realplayer?

Link to comment
Share on other sites

her er Aliadiere sine goals..

 

credit nobuzz @ maxxed.

 

Jeg får ikke til å vise målene! Det kommer bare opp en feilmelling: Some portions of this file cannot be playes... Kan noen legge ut målene i et annet format eller noe ;)

 

Nå får jeg til lyden, men ikke bildene :P pleier det å gå med "AVI-fil" på windows media player, eller realplayer?

 

Samme problem her. Får bare opp lyd.

 

EDIT:

Fant det på ATVO.

Link to comment
Share on other sites

her er Aliadiere sine goals..

 

credit nobuzz @ maxxed.

 

Jeg får ikke til å vise målene! Det kommer bare opp en feilmelling: Some portions of this file cannot be playes... Kan noen legge ut målene i et annet format eller noe ;)

 

Nå får jeg til lyden, men ikke bildene :) pleier det å gå med "AVI-fil" på windows media player, eller realplayer?

 

 

 

det funker med MPlayer eller VLC , bare å laste ned :P

Link to comment
Share on other sites

her er Aliadiere sine goals..

 

credit nobuzz @ maxxed.

 

Jeg får ikke til å vise målene! Det kommer bare opp en feilmelling: Some portions of this file cannot be playes... Kan noen legge ut målene i et annet format eller noe :-|

 

Nå får jeg til lyden, men ikke bildene :P pleier det å gå med "AVI-fil" på windows media player, eller realplayer?

 

 

 

det funker med MPlayer eller VLC , bare å laste ned :)

 

Takker :) :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...