Andain Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Arsenal - Sheffield United Emirates Stadium, Lørdag 23 September, klokken 16:00 Lagoppstilling: Arsenal: - Sheffield United: - Dommer: TV kanaler: ART Sports 3 Galaxie Sport Sport TV2 TPS Foot *Canal+ Sport (opptak fra klokken 00:30) TV / Radio streams: Nedlastning av de ulike stream programmene: PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts Skader/suspendert/utilgjengelig: Før avspark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hleb91 Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 denne kampen burde vi vinne hvis vi skal klare og henge med i serien, selv om det enno er tidlig og si. men Sheffield er et lag vi helt klart burde slå Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Denne kampen skal jeg å se på Emirates! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Jeg var på Arsenal-Sheffield United på Hishbury i cupen, det var en stor skuffelse;1-1. Senderos henste (vet ikke hvordan jeg skriver det) på over tid og straffe til B-laget..... MÅL....1-1 Men vi vinner denne for Wenger hadde kun Pires og Bergkamp som var stjerner. håper du får en fin tur til Londoon, Pekkiry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Ser veldig positivt på denne kampen, men dette blir en annen kamp hvor vi må kjempe mot ett lag med 10 mann bak ballen hele tiden , og da kan arsenal spillet klumpe seg i midten igjen. Men får vi en tidlig scoring så kan det bli fest aften tror jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pål Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Denne kampen skal jeg å se på Emirates! Det er du heldighvis ikke alene om Blir herlig å være på plass når ARSENAL tar sin første 3- poenger på Emirates... Link to comment Share on other sites More sharing options...
oyvindherman Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Skal også over for å se Emirates og tre-poenger. Bra timing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 Skal også over for å se Emirates og tre-poenger. Bra timing. Jeg også! Flere her som har kjøpt billetter gjennom Matchday? Club level corner, block 67. Får med meg kampen mot Porto også før jeg reiser hjem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 dæsken. ikke få norske gunners folk som skal til emirates til helgen! blir jo mest sanns de første nordmennene som ser Arsenal tar sin første seier på Emirates i PL i historien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 God tur gutter. Og syng dere hese. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 God tur gutter. Og syng dere hese. Blir hes i sakkosekken hjemme jeg, så trenger vel ikke si det engang! God tur btw....håper på en tur snart jeg oxo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 Det skal være sikkert at vi skal gjøre! kos dere forran tv'en da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 Gleder meg allerede til denne kampen, men ser ikke bort i fra at denne kampen kan bli et aldri så lite antiklimaks. Sheffield kommer garantert til å spille ultradefensivt og satser på et poeng. Uansett så er det på tide at vi vinner en PL-kamp på vår nye bane. Ingen nye skader som jeg vet om, og muligens er Henry tilbake til denne kampen. 2-0 til Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 Blir ekstremt viktig med tre poeng i denne kampen. Håper vi skyter med fullt skyts og feier over Sheff utd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomarild Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Tror det er lurt og starte med enten Ade eller Baptista på topp sammen med Henry i denne kampen. Lag fra championship trøkker bra til i duellene og da er det godt å ha noen som kan gi tilbake med samme mynt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oyvindherman Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Denne kampen SKAL vi vinne. Drar over i morgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Vi har i de to siste kampene skutt mye, noe som kommer til å bli viktig mot et defensivt Sheffield. Dette laget skal vi vinne mot, alt annet er rett og slett ikke godtatt. Men etter det jeg har sett i de to siste kampene er jeg sikker på at vi vinner. Hleb og Fabregas har fått tilbake det lille ekstra isom vi så en del av i fjor. Rosicky har allerede spilt seg godt inn i laget, mens forsvaret er solid. Hvis Henry ikke spiller, er det ikke jordas undergang ettersom vi har klart oss fint uten han. Jeg er helt sikker på at en lengre periode uten Henry vil gjøre at spillerne blir bedre til å ikke alltid involvere Henry i spillet siden de har blitt bedre kjent med de andre i en kampsituasjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RockyRocastle Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Sendes ikke denne direkte på C+?? Evt et sted i Oslo som sender?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Desse kanalene sender Arsenal-Sheffield United på lørdag: ART Sport 3 Galaxie Sport TPS Foot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Sendes ikke denne direkte på C+?? Evt et sted i Oslo som sender?? Nei, kampen sendes ikke på canal+, de sender Aston Villa - Charlton og Fulham - Chelsea Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Natt til søndag 24/9 00.30 Arsenal - Sheff Utd Fra Emirates Stadium. Her er kampene til Canal Pluss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Sendes ikke denne direkte på C+?? Evt et sted i Oslo som sender?? Bohemen viser Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Natt til søndag 24/9 00.30 Arsenal - Sheff Utd Fra Emirates Stadium. Her er kampene til Canal Pluss Skal sjøl spille kamp kl.3, så då blir det halv 1 for min del.. Blir vel vanskelig å unngå resultatet heilt til då, men. Får håpe manu-kampen var starten på ein laaaaaaaang rekke 3-poengere.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 De som kan ta inn 13 grader øst med parabolen sin har vel en mulighet til å se kampen på TPS Foot. Jeg skal ihvertfall få med meg årets første trepoenger på Emirates Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 er TPS Foot en gratis kanal AnabOle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.